Bekijk volle/desktop versie : Waarom lopen jullie toch van huis weg meiden???



Pagina's : [1] 2

06-02-2004, 21:32

Citaat door tangeroutlaw:
Vind toch dat dat het laatste is wat een hopeloos meisje kan doen.
Waar blijft je zelfrespect, waar blijft je waarde moehim ik vind het
doodzonde. DE meiden die weggelopen zijn hebben het allemaal
heeeeeeel goed maar niet heus. Ze maken de hel mee in dit leven
laat staan in het hiernamaals!
.

06-02-2004, 21:36


ALLAH IHDIHOEM

ik weet niet waarom ze dat doen, maar ik heb alleen medelijden met hun ouders...

06-02-2004, 21:40

Citaat:
Origineel gepost door tangeroutlaw
Vind toch dat dat het laatste is wat een hopeloos meisje kan doen.
Waar blijft je zelfrespect, waar blijft je waarde moehim ik vind het
doodzonde. DE meiden die weggelopen zijn hebben het allemaal
heeeeeeel goed maar niet heus. Ze maken de hel mee in dit leven
laat staan in het hiernamaals!
1 procent gaat weg omdat ze worden mishandeld of om een andere goeie reden,de rest zijn allemaal hoeren

06-02-2004, 21:48
En de meeste meisjes gaan van huis omdat ze een vriend hebben en hij belooft hun een goude toekomst zolang ze maar met hem mee gaat en uit eindelijk belanden ze allemaal achter de ramen

06-02-2004, 21:53


OOk meiden hebben voeten...voeten beginnen gek te doen, dat betekent dat de voeten beginnen te bewegen.. dan willen die voeten ergens heen.. die voeten die gaan hun eigen gang en lopen richting deur...
De voeten hebben controle over zulke meiden.. voeten doen het denk of nee loopwerk........

Kortom voeten zijn gevaarlijke wezens....


The Feets are out there...

06-02-2004, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door tomatiech
1 procent gaat weg omdat ze worden mishandeld of om een andere goeie reden,de rest zijn allemaal hoeren

06-02-2004, 22:10
Zal wel een rede voor zijn,anders loop je niet zomaar van huis
jullie weten niet wat er achter de deur gebeurd met die meiden...zielig

06-02-2004, 22:16
ik heb er eerlijk gezegd ook vaak over nagedacht en ik ben geen xxxx nee ik word ook niet zomaar mishandeld nee maar mij vader wilt een jongen voor mij uitzoeken dat is een en twee is dat als ik 7 uur thuis kom zonder reden ik mishandelt word dusssssssssss................ zeg eerlijk dit is geen leven

06-02-2004, 22:18
Ze denken dat wanneer ze weglopen gelijk het "goede" leventje begint, terwijl ze zich niet realiseren dat het dan pas goed fout kan gaan....

06-02-2004, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door shakira_lopez
ik heb er eerlijk gezegd ook vaak over nagedacht en ik ben geen xxxx nee ik word ook niet zomaar mishandeld nee maar mij vader wilt een jongen voor mij uitzoeken dat is een en twee is dat als ik 7 uur thuis kom zonder reden ik mishandelt word dusssssssssss................ zeg eerlijk dit is geen leven
Lieve schat,

Als ik om 17.30 breekt de hel al los (of ik nu wel of geen goede reden heb) maar door weg te lopen los je er ook niks mee op....
Allah Ma3a Sabirien...

Beslamma

06-02-2004, 22:34
hmmmmm ben ik toch niet de enige en als ik weg zou lopen zou ik het goed doen en alles regelen en niet "gewoon" weggaan!!!!!!!!!!!!!!!!

06-02-2004, 22:34
hmmmmm ben ik toch niet de enige en als ik weg zou lopen zou ik het goed doen en alles regelen en niet "gewoon" weggaan!!!!!!!!!!!!!!!!

06-02-2004, 22:48



Citaat:
Origineel gepost door tomatiech
1 procent gaat weg omdat ze worden mishandeld of om een andere goeie reden,de rest zijn allemaal hoeren
Wat een reactie...
Je bestempelt ze direct met zo een 'ongepast' woord...oke het is niet goed te praten om dit te overwegen maar moet je daarvoor een .... zijn ? Jongen, aub...

Je stelt een waarom-vraag?..Maar de antwoorden verschillen, die meisjes zullen wel redenen hebben hiervoor..dus het is uiteenlopend..mss willen ze meer vrijheid, ofwel voor hun vriendje..of het kan ook totaal voor iets anders zijn, dat weten we niet.....

Aan de meisjes die het overwegen...zou ik zeggen, denk er niet aan! Woellah...met sbar in je leven kom je het verst mee...dit kan ik jullie enkel zeggen!

Als ik sommige meiden hoor spreken over hun thuis-situatie...krijg ik een benauwend gevoel...dat er totaal geen communicatie is tussen ouder en kind-dochter.

Een belangrijke stelling:"Ouders wensen en willen het beste voor hun kinderen"
Dus zou ik zeggen, meiden neem deze stelling aan en leid zo jullie leven verder! Ouders moeten de eerste plaats bekleden...

thalla

07-02-2004, 12:10

Citaat:
Origineel gepost door Anissa_bel
Wat een reactie...
Je bestempelt ze direct met zo een 'ongepast' woord...oke het is niet goed te praten om dit te overwegen maar moet je daarvoor een .... zijn ? Jongen, aub...

Je stelt een waarom-vraag?..Maar de antwoorden verschillen, die meisjes zullen wel redenen hebben hiervoor..dus het is uiteenlopend..mss willen ze meer vrijheid, ofwel voor hun vriendje..of het kan ook totaal voor iets anders zijn, dat weten we niet.....

Aan de meisjes die het overwegen...zou ik zeggen, denk er niet aan! Woellah...met sbar in je leven kom je het verst mee...dit kan ik jullie enkel zeggen!

Als ik sommige meiden hoor spreken over hun thuis-situatie...krijg ik een benauwend gevoel...dat er totaal geen communicatie is tussen ouder en kind-dochter.

Een belangrijke stelling:"Ouders wensen en willen het beste voor hun kinderen" Dus zou ik zeggen, meiden neem deze stelling aan en leid zo jullie leven verder! Ouders moeten de eerste plaats bekleden...

thalla
met dat stukje ben ik het niet helemaal eens met je. In het algemeen wensen de meeste ouders ook het beste voor hun kinderen. Ik ken een geval waar dat niet zo is.
Een meid van 15 jaar is van huis gestuurd omdat haar moeder allerlei problemen voor haar veroorzaakte. Haar moeder was zo jaloers op haar omdat zij haar vader en haar broertjes een hele goede band met elkaar hadden.
Uiteindelijk is ze door de toedoen van haar moeder toch verstoten door haar vader.
Het meisje heeft echt en dan meen ik ook echt helemaal niets gedaan wat een reden tot verstoting kan leiden.

ze is nu hamdoelillah 16 jaar geworden zit gelukkig nog op school en we proberen haar zo goed mogelijk de goede weg te laten zien zodat ze niet in het slechte leven vervalt.
Maar waarom zo een onschuldig meisje vraag ik me af, voor haar is het echt heel moeilijk en ze vraagt zichzelf telkens af wat ze in godsnaam heeft misdaan.
In de rapport (van haar vader) van de kinderbescherming stond dat hij haar heel graag mocht en dat het een goed meisje is, maar dat hij voor zijn vrouw moest kiezen.
TENKOSTE VAN ZIJN EIGEN DOCHTER

sorry hoor maar dan vind ik zulke ouders een nietsnutten van een mensen.

Maar meiden die overwegen om weg te lopen DOE HET NIET, jullie weten echt niet wat erbij komt kijken.

07-02-2004, 18:03
Ik heb meedelijden met jde ouders.. en dat is echt alles.. voor de meiden die echt geen uitweg hebben Allah je hsen el 3ouwn... maar de rest... Ik had een zus die na 18 is teruggekomen.. moet je nagaan ik had haar nog nooit van mijn leven ontmoet tot drie jaar terug/// daar heb ik dus echt geen meedelijden mee.

Pagina's : [1] 2