Bekijk volle/desktop versie : HELP; op zoek naar een ander baan!



23-09-2008, 13:12
salaam mensen,
Ik ben op zoek naar een administratieve baan voor liefst 32 uur per week, wat redelijk verdient en leuk is. Heb nu wel werk, maar ga er echt met lood in mijn schoenen heen, elke dag, bah! Heb MBO niveau 4 gedaan en ongeveer 5 jaar werkervaring.
Wie heeft er misschien tips, adviezen, maar vooral vacatures; alles is welkom!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes

23-09-2008, 14:21


In welke regio zou je willen werken?

23-09-2008, 15:53
Bedankt voor je reactie, maar ik zou het liefst in Amsterdam willen blijven werken, daar woon ik namelijk.

23-09-2008, 22:37
Ik ook!!! Help ons!!

Topicstarter, hoop dat je het niet erg vind dat ik me ook meld!

23-09-2008, 23:44


Hoe komt het dat er mensen zijn die moeite hebben met werk zoeken en krijgen. (niet negatief bedoeld he)

Ik wil graag helpen.

Is het niet beter dat jullie even een post plaatsen hoe jullie bezig zijn met werk zoeken en hoe je cv eruit ziet en hoe je je zelf voorbereid op een sollicitatie.

Dan kunnen we met zijn alle kijken of er wat verbeterd kan worden.

24-09-2008, 10:35

Citaat door Preci0us_:
Ik ook!!! Help ons!!

Topicstarter, hoop dat je het niet erg vind dat ik me ook meld!



Nee hoor meid, als we hulp kunnen krijgen is dat mooi meegenomen toch!

24-09-2008, 12:05
Heb je mijn PM van gisteren al gelezen?

24-09-2008, 12:27

Citaat door Centraal:
Heb je mijn PM van gisteren al gelezen?



Bedankt voor je reactie, ja ik heb inderdaad je bericht gelezen.
Alleen wil ik heel graag gewoon in dienst gaan van een bedrijf en het liefst niet via een uitz.bureau. (maar ik heb wel even een kijkje genomen hoor).
Sokran!

24-09-2008, 12:30

Citaat door asdfghjkl:
Hoe komt het dat er mensen zijn die moeite hebben met werk zoeken en krijgen. (niet negatief bedoeld he)

Ik wil graag helpen.

Is het niet beter dat jullie even een post plaatsen hoe jullie bezig zijn met werk zoeken en hoe je cv eruit ziet en hoe je je zelf voorbereid op een sollicitatie.

Dan kunnen we met zijn alle kijken of er wat verbeterd kan worden.



Bedankt voor je reactie, nou ik ben het gedeeltelijk wel met je eens, maar ik heb het berichtje meer geplaatst i.h.k.v. dat iemand het misschien leest die een leuke vacature heeft/weet.
Verder weet ik dat mijn brief + cv wel in orde zijn.
Nou mensen nog meer reacties graag, alles is welkom!

24-09-2008, 13:00
ga nooit werken voor bobsupport!!!

24-09-2008, 15:14

Citaat door elmoemien:
ga nooit werken voor bobsupport!!!



bedankt voor de tip!
Kom op mensen, nog meer vacatures misschien.

24-09-2008, 15:38

Citaat door Rose1:
Bedankt voor je reactie, ja ik heb inderdaad je bericht gelezen.
Alleen wil ik heel graag gewoon in dienst gaan van een bedrijf en het liefst niet via een uitz.bureau. (maar ik heb wel even een kijkje genomen hoor).
Sokran!


Ik kan je zo 1, 2, 3 geen bedrijfsnaam geven. Wel gewoon uitzendbureaus.

Je moet zelf echt bedrijven kennen, wil je er achterkomen dat ze vacatures open hebben.

http://www.luba.nl/?vb_zoekvelden%5Bcategorie%5D=1&vb_zoekvelden%5Bpo stcode%5D=Amsterdam

24-09-2008, 15:56


http://www.financieel-talent.nl

24-09-2008, 16:41
Topicstarter, thnx

Mijn cv is dik in orde! Ben nu alleen bezig met een hbo deeltijd opleiding (SJD) en ik moet een baan hebben voor 4 dagen in de week.

Voor jonge mensen die net van het mbo afkomen, is het denk ik wel wat moeilijk een baan te vinden. Vooral omdat we beginners zijn. Een stageplek vinden is net ietsje anders dan een vaste baan aanslaan

Ben echt wanhopig! Ben het thuiszitten meer dan zat!

24-09-2008, 16:47
Plaats je cv op monsterboard. Heb ik ook gedaan, werd in 1 week door 30 bedrijven benaderd..