Bekijk volle/desktop versie : Rachel Hazes eist ton smartegeld van ouders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-09-2008, 09:52
Uitgegeven: 22 september 2008 20:57
Laatst gewijzigd: 22 september 2008 21:01

AMSTERDAM - Rachel Hazes eist een ton smartengeld van haar ouders als zij doorgaan met het uitbrengen van een onthullend boek over hun dochter. Dat meldt Shownieuws.

Jan en Friedel van Galen maakten eerder deze maand in weekblad Privé bekend een boek uit te brengen met schokkende feiten over het leven van hun dochter.




De relatie tussen Rachel en haar ouders is sinds het overlijden van André Hazes in een neerwaartse spiraal terechtgekomen.

Oorlog

"We leven op dit moment op voet van oorlog met Rachel en dat is nog zachtjes uitgedrukt", verklaarde de vader van de weduwe eerder tegenover Privé.

De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken.

"Er is meer, veel meer", stelde Van Galen. "Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten."

Financiële problemen

André Hazes zou zijn schoonouders in het verleden uit de financiële problemen hebben geholpen.

In ruil voor een financiële bijdrage zouden de ouders van de weduwe een verklaring hebben moeten tekenen waarin staat dat zij nooit iets over de twee naar buiten zouden brengen, zo verklaart Shownieuws maandag. Hazes probeert nu met die verklaring publicatie van het boek tegen te gaan.

http://www.nu.nl/news/1756796/61/Rachel_Hazes_eist_ton_smartegeld_van_ouders.html

23-09-2008, 10:53


Het houdt ook nooit op met die familie

Over lijken gaan ze, letterlijk.

23-09-2008, 10:55

Citaat door David:
Zo'n leuke, chique en gezellige familie!


Haar zoontje is toch de nieuwe Jantje Smit?

23-09-2008, 10:55

Citaat door Bada_Bing:
Het houdt ook nooit op met die familie

Over lijken gaan ze, letterlijk.




Zeer met je eens.

23-09-2008, 10:57


'hielp ik je daaaaaaaaarom uit de goot...
was dan jouw vriendschap niet zo groooooooooooot...'

héérlijk, dit. ik zie graag de mythische dromen van kleinburgerlijk geluk aan flarden gaan.

23-09-2008, 10:58

Citaat door David:
Dreetje Hazes, toch? En hoe heet dat dikke ordinaire dochtertje ook al weer?



Bolle miesschien?

23-09-2008, 10:58

Citaat door David:
Dreetje Hazes, toch? En hoe heet dat dikke ordinaire dochtertje ook al weer?


Da's gemeen.

Trouwens, ik heb gisteren Hanna Tokkie in de metro gezien. Haar schoonzoon en dochter waren erbij. Laat ik het je zo zeggen: wat ze op tv lieten zien was echt geen act.

23-09-2008, 11:00

Citaat door David:
Nee, iets van Roxette, Roxane - iets in die richting.




Geen idee Dave.

23-09-2008, 11:02
je word ook knettergek van het tatoeëren van een overleden persoon in je lichaam.

de duvel in de kop

23-09-2008, 11:44
Rachel is ongeveer even oud als André's oudste dochter Nathalie.

23-09-2008, 12:12
Rachel kán echt niet meer. Dat haar, die zonnebank-kleur, die make up. Kan iemand die vrouw ajb redden van zichzelf?

23-09-2008, 12:14

Citaat door frank herbert:
Rachel is ongeveer even oud als André's oudste dochter Nathalie.


dan mag dreetje (rip) in het rijtje elvis presley, jerry lee lewis en garry glitter.

23-09-2008, 12:17



Citaat door lemster:
Rachel kán echt niet meer. Dat haar, die zonnebank-kleur, die make up. Kan iemand die vrouw ajb redden van zichzelf?


Je spreekt het uit als Raggel.

23-09-2008, 12:22

Citaat door David:
Ik vind haar en haar moeder heel knap, stijlvol en deftig.


Ik ook: wat een grandeur, wat een klasse, wat een elegantie, wat een oogverblindende verschijning.

23-09-2008, 12:23

Citaat door Bada_Bing:
Ik ook: wat een grandeur, wat een klasse, wat een elegantie, wat een oogverblindende verschijning.


Ik ga het tegen jouw vrouw zeggen.

Misschien gaat ze zich dan ook kleden en insmeren als Raggel. Ben je meteen een stuk liever tegen me.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6