Bekijk volle/desktop versie : wave laten zetten voor mijn bruiloft



Pagina's : [1] 2 3 4

22-09-2008, 23:23
Ik vind het heel lelijk als ik soms kapsels zie bij bruidjes waarin er een stuk (duidelijke) nephaar geplakt zit. Er zijn ook negaffat die goedkope nephaar gebruiken en vaak is het dan ook een andere kleur. Het lijkt net barbie haar en op fotos is het overduidelijk en niet mooi. Ik zit er nu dus overna te denken om gewoon wave te zetten zodat nephaar niet nodig is op mijn bruiloft.

Wie heeft dit ook gedaan? en wat was jou ervaring?

22-09-2008, 23:27


Hey

Ik zou het je niet adviseren, tenzij je neggafa heel goed is met het wegwerken van de randen van de wave ! je krijgt natuurlijk vlechtjes in je haar, met de wave erop genaait! dus dat mag niet zichtbaar zijn!

Het zou idd wel mooier zijn, aangezien dat haar veel en veel echter is!

22-09-2008, 23:31

Citaat door jongen18:
Hey

Ik zou het je niet adviseren, tenzij je neggafa heel goed is met het wegwerken van de randen van de wave ! je krijgt natuurlijk vlechtjes in je haar, met de wave erop genaait! dus dat mag niet zichtbaar zijn!

Het zou idd wel mooier zijn, aangezien dat haar veel en veel echter is!



Jah ik dacht dat dat wel makkelijk te camoufleren is met haar. Ik ga dit denk ik eerst maar even bespreken met mijn negaffa.

bedankt voor het advies

22-09-2008, 23:31
wave ga je zien als je je haar opsteekt (heb het zelf ook) als je je haar los hebt dan zie je er niets van maar zodra je het hoog opsteekt wel. ik adviseer je gewoon een geode negaffa te nemen nadia maasticht is daar erg goed in vele anderen ook

22-09-2008, 23:32


Sommige Negaffa's, kunnen der niet mee omgaan.

22-09-2008, 23:37

Citaat door perla:
wave ga je zien als je je haar opsteekt (heb het zelf ook) als je je haar los hebt dan zie je er niets van maar zodra je het hoog opsteekt wel. ik adviseer je gewoon een geode negaffa te nemen nadia maasticht is daar erg goed in vele anderen ook



en hair exstensions? zit daar een verschil in? Want als ik het goed heb wordt het op een andere manier op je haar aangebracht toch?

22-09-2008, 23:39

Citaat door Gekke_Mientje:
Sommige Negaffa's, kunnen der niet mee omgaan.



Jah ik heb chaimae, en ik weet dat ze goed gebruik maakt van nephaar in kapsels. Als het ergens onderin of achter geplaatst wordt, vind ik dat niet erg. Maar aan de voorkant vind ik niet mooi

22-09-2008, 23:42
[QUOTE=Studente;54177181]Ik vind het heel lelijk als ik soms kapsels zie bij bruidjes waarin er een stuk (duidelijke) nephaar geplakt zit. Er zijn ook negaffat die goedkope nephaar gebruiken en vaak is het dan ook een andere kleur. Het lijkt net barbie haar en op fotos is het overduidelijk en niet mooi. Ik zit er nu dus overna te denken om gewoon wave te zetten zodat nephaar niet nodig is op mijn bruiloft.

Wie heeft dit ook gedaan? en wat was jou ervaring?[/QUOTE]


kan je doen, is mooi! vooral als je donker haar hebt. Ik heb t ook gedaan, was prachtig,
Ikhad braziliaans haar.

22-09-2008, 23:56
[QUOTE=Studente;54178080]Jah ik heb chaimae, en ik weet dat ze goed gebruik maakt van nephaar in kapsels. Als het ergens onderin of achter geplaatst wordt, vind ik dat niet erg. Maar aan de voorkant vind ik niet mooi [/QUOTE]


Die troela, kan dermee werken.
Wave is ( Je ziet het niet)

23-09-2008, 00:10
[QUOTE=Studente;54177979]en hair exstensions? zit daar een verschil in? Want als ik het goed heb wordt het op een andere manier op je haar aangebracht toch?[/QUOTE]
wave worden er invlechten met je eigenhaar gemaakt (rond je hoofd) dan wordt er met draad het haarstuk vast genaaid(aan de vlecht) is echt heel mooi als je je haar los hebt (staartje kan ook nog) met wave werken ze met banen meestal kun je 4 tot 6 banen op je hoofd laten zetten.

Prijzen van de banen verschillen qua lengtes: langste lengte is meestal 60 cm die kost per baan ong. 28euro

Ik zelf koop mijn haar bij Realhair in de Kinkerstraat daar hebben ze echt haar(brazilianhair,europeanhair en indianhair) extentions worden op andere manier ingezet (slecht voor je haar) en het is ook veel duurder. Als je wil kan ik je een adres geven waar ze het echt super doen alleen leg je wel paar honderd euro neer voor alleen inzetten je kan daarna ook je haar opsteken. vele BN'rs komen daar


Citaat door mizzapart:
kan je doen, is mooi! vooral als je donker haar hebt. Ik heb t ook gedaan, was prachtig,
Ikhad braziliaans haar.


Je kan het niet opsteken (on a brides way)

23-09-2008, 00:14
[QUOTE=Studente;54177979]en hair exstensions? zit daar een verschil in? Want als ik het goed heb wordt het op een andere manier op je haar aangebracht toch?[/QUOTE]



Extensions ga je ook zien! beter dan nephaar, desnoods koop je het zelf! duurdere je hebt verschillende, je hebt ook natuurhaar, is wel duur maar wel mooi!

Suc6!

23-09-2008, 00:20
ik zou t wel doen en chaima zet toch pruiken?

23-09-2008, 00:26


Je kan ook zelf het haar inkopen. Tegenwoordig heb je ook van die clip-in haarstukjes, ziet er ook mooi uit. En als degene die het erin moet zetten ermee om kan gaan, zie je het niet zitten. Zorg er dan wel voor dat de clips in de kleur van je haar zijn. Dus bij donker haar, zwart of bruin.

En je kan het aan het einde van het feest weer uithalen, dat is meteen ook een stuk beter voor je haar. Al dat extra gewicht dat aan je haar hangt kan gewoon niet goed zijn voor je eigen haar.

trouwens die clip-in haarstukjes heb je ook gewoon in natuurhaar, ik heb ze ook ooit gehad.

23-09-2008, 00:26

Citaat door mizzapart:
ik zou t wel doen en chaima zet toch pruiken?


iewwwww pruiken, bij de naam al krijg ik de kriebels.

23-09-2008, 05:49

Citaat door Tattler_Noor:
Je kan ook zelf het haar inkopen. Tegenwoordig heb je ook van die clip-in haarstukjes, ziet er ook mooi uit. En als degene die het erin moet zetten ermee om kan gaan, zie je het niet zitten. Zorg er dan wel voor dat de clips in de kleur van je haar zijn. Dus bij donker haar, zwart of bruin.

En je kan het aan het einde van het feest weer uithalen, dat is meteen ook een stuk beter voor je haar. Al dat extra gewicht dat aan je haar hangt kan gewoon niet goed zijn voor je eigen haar.

trouwens die clip-in haarstukjes heb je ook gewoon in natuurhaar, ik heb ze ook ooit gehad.


waar haal je die clip in ben er op zoek naar trouwens wave raad ik jullie af meiden zo slecht als je het eraf haalt is je haar naar de klote

Pagina's : [1] 2 3 4