Bekijk volle/desktop versie : Dames heb effe jullie hulp nodig!



22-09-2008, 19:42
Ik was dus met mijn vriend aan het praten/ smsen, en opeens hadden we het over broer en zus , toen zei ik dus van: ik zou het wel leuk vinden om een keer met broertje of zus te MSNEN., maar jij wilt het niet heh

Hij: op zich nie erg, maar durf je dat wel. Want mijn zus gaat je dan willen zien, we wachten nog eventjes


Ps ken hem al ruim een tijd

Wat vinden jullie ervan

22-09-2008, 22:03



Citaat door Carriereman:
Ik was dus met mijn vriend aan het praten/ smsen, en opeens hadden we het over broer en zus , toen zei ik dus van: ik zou het wel leuk vinden om een keer met broertje of zus te MSNEN., maar jij wilt het niet heh

Hij: op zich nie erg, maar durf je dat wel. Want mijn zus gaat je dan willen zien, we wachten nog eventjes


Ps ken hem al ruim een tijd

Wat vinden jullie ervan


Waarop wilt hij wachten?
Totdat hij je beu is?

22-09-2008, 22:53

Citaat door elhobgataar:


Waarop wilt hij wachten?
Totdat hij je beu is?



ja heb hem gezegd dat het lijkt alsof hij afstandelijk doet, maar hij zei sorry blabla zo bedoel ik het niet, maar als ik het nu vertel, moeten we nu al gaan verloven etc

23-09-2008, 03:10
nou
dan wil ie je niet

23-09-2008, 10:36


Hoelang is ruim een tijd?

23-09-2008, 22:58

Citaat door Bogossa20:
Hoelang is ruim een tijd?


circa 10 maanden

24-09-2008, 11:26
is wel lang

24-09-2008, 14:46

Citaat door hyIsMynParel:
is wel lang


ja toch? hoe denk jij over deze situatie, of wat zou jij doen

24-09-2008, 15:21
Ik zou zeggen. Als we dan gaan verloven is toch alleen maar goed.
Tenzij jij wij niet wilt!

Kijk dan wat hij zegt.

24-09-2008, 15:38

Citaat door Rtelamartil:
Ik zou zeggen. Als we dan gaan verloven is toch alleen maar goed.
Tenzij jij wij niet wilt!

Kijk dan wat hij zegt.


ja die is idd goed, hij zegt steeds dat hij eerst wil sparen, huisje etc, begrijp ik natuurlijk ook wel, maar dat is meer voor de bruiloft

24-09-2008, 15:39
Ik heb nu eerlijk gezegd ook twijfels over hem gekregen, ik gedraag me nu ook afstandelijker

24-09-2008, 16:40

Citaat door Carriereman:
Ik was dus met mijn vriend aan het praten/ smsen, en opeens hadden we het over broer en zus , toen zei ik dus van: ik zou het wel leuk vinden om een keer met broertje of zus te MSNEN., maar jij wilt het niet heh

Hij: op zich nie erg, maar durf je dat wel. Want mijn zus gaat je dan willen zien, we wachten nog eventjes


Ps ken hem al ruim een tijd

Wat vinden jullie ervan


Ewa safi wat voor reacties mensen geven.. .Heeft er niks mee te maken of hij je wil of niet...Als hij je niet zou willen, dan zou hij niet over verloven praten of serieus nadenken...

Hij heeft gelijk...Wat heb je eraan om die zus te spreken en te zien, terwijl je nog een 'onbekende' bent voor die familie....????
Heb geduld en wacht tot ze langskomen en dan mag je met die zus spreken zoveel je wilt....

25-09-2008, 11:34


Als hij serieus is met jou dan stelt hij het zelf voor zonder dat je ernaar moet vragen