Bekijk volle/desktop versie : waar let jij op?



22-09-2008, 18:46
Als een man niet hoffelijk naar mij is. dan hoeft het al niet meer!

het is toch geen moeite om een deur open te houden. of de stoel voor me te schuiven...
de laatste tijd zie je dat niet meer. het is beter als ik weer terug de tijd inga

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 18:49


Ja hij moet hoffelijk zijn, lief, tijd hebben voor mij en vooral laten blijken dat ie van mij houdt...veel lieve woordjes, zoentjes en dus beetje klef vind ik leuk hahahahah:P

22-09-2008, 18:53

Citaat door Chanelle:
Ja hij moet hoffelijk zijn, lief, tijd hebben voor mij en vooral laten blijken dat ie van mij houdt...veel lieve woordjes, zoentjes en dus beetje klef vind ik leuk hahahahah:P



mannen houden niet van klef. ga daar aub niet de mist in. ze houden echt niet van klef...! je moet een beetje afstandelijk zijn en zo houden

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 18:56
Lnieuw woord geleerd?


22-09-2008, 18:58


meid je bent niet in een film ofzo verw8 maar niet dat je man de deur iedere dag van je auto open zal maken omdat jij erin moet gaan of voorsdat je gaat eten je dtoel zal opschuifen....
Ik heb een scat van een man... die heeft egt letterlijk alles in zig maar ik weet hoe de mannen zijn
zullen ze nooit maar dan ook nooit voor je gaan doen..
je kan ook te ver gaan met vantaseeren!!! vind je nie meid
volgens mij moet het egt andersom nu gaan gebeuren de man heeft te veel zelf vretrouwen tegenwoordig

Maar meid ik spreek uit ervaring
(K)

22-09-2008, 18:58

Citaat door Bijlmy:
Lnieuw woord geleerd?




hoe bedoelt gij?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 18:59

Citaat door romaisatje_14:
meid je bent niet in een film ofzo verw8 maar niet dat je man de deur iedere dag van je auto open zal maken omdat jij erin moet gaan of voorsdat je gaat eten je dtoel zal opschuifen....
Ik heb een scat van een man... die heeft egt letterlijk alles in zig maar ik weet hoe de mannen zijn
zullen ze nooit maar dan ook nooit voor je gaan doen..
je kan ook te ver gaan met vantaseeren!!! vind je nie meid
volgens mij moet het egt andersom nu gaan gebeuren de man heeft te veel zelf vretrouwen tegenwoordig

Maar meid ik spreek uit ervaring
(K)



Je kunt het toch eisen.. ik had een goede vriend( geen relatie)... elke keer als we wat afspreken om een beetje bij te kletsen. maakte hij nooit de deur voor me open! een keer heb ik de deur tegen zijn neus dichtgeslagen. dat vond ie niet leuk.... sindsdien doet hij de deur voor me open

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 19:00
Waar ik erg op lette was ik moet een echte MAN hebben een RAZEL!!
Geen mietje, man die bang is, man die vaak huilt enzo yeggg
100% Mannelijk, je weet wel.

22-09-2008, 19:06

Citaat door soekran:
hoe bedoelt gij?

assallamoe alaikom je oegtie soekran

even eerlijk heb je me neut gemist?


22-09-2008, 19:11

Citaat door Bijlmy:
even eerlijk heb je me neut gemist?




ik vind je nog steeds een klotzak!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 19:14

Citaat door soekran:
ik vind je nog steeds een klotzak!

assallamoe alaikom je oegtie soekran


Komt door jou

22-09-2008, 19:16

Citaat door Bijlmy:
Komt door jou



het is makkelijk om iemand anders de schuld te geven. ik zou zeggen,. wees wat kritischer naar jezelf schat!

assallamoe alaikom je oegtie soekran

22-09-2008, 19:32



Citaat door Bijlmy:
Lnieuw woord geleerd?




Jij komt mij bekend voor

22-09-2008, 19:35

Citaat door Bijlmy:
Lnieuw woord geleerd?





22-09-2008, 19:37
hij moet lekker zijn...