Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Heeft iemand ergens een mooie spijkerjackje gezien?



Pagina's : [1] 2

22-09-2008, 17:52
Ik ben opzoek naar een leuke, mooizittende spijkerjackje (normale spijkerjasjes model of blazer model), lichtblauw of donkerblauw of gewoon allebei is ook goed

Weten jullie waar ik die kan kopen, vertel het mij dan, dan hoef ik niet elke stad af te gaan zoeken hiernaar.

Thanks moppies

22-09-2008, 18:19


Heey meid!

Ik heb 2 weken geleden bij de C&A een spijkergilletje gekocht, hij is echt super! Je zou niet zeggen dat ie van de C&A komt! Je kan een kijkje nemen

22-09-2008, 18:19
Oh wacht ik lees 't nu pas goed, je wilt een blazer, oeps

22-09-2008, 19:34

Citaat door zaitounaaa:
Oh wacht ik lees 't nu pas goed, je wilt een blazer, oeps



de honger is je naar de hoofd gestegen he hihi het is bijna tijd om te eten, nog ff wachten. Maar ik zal er toch ff kijken gilletje is ook cute in spijkerstof.

22-09-2008, 20:42



Citaat door Tattler_Noor:
de honger is je naar de hoofd gestegen he hihi het is bijna tijd om te eten, nog ff wachten. Maar ik zal er toch ff kijken gilletje is ook cute in spijkerstof.


Ja vandaag niet normaal, had echt honger joh!

Hij is inderdaad cute, ik zag 'm en dacht DIE MOET MEE!

22-09-2008, 20:46

Citaat door zaitounaaa:
Heey meid!

Ik heb 2 weken geleden bij de C&A een spijkergilletje gekocht, hij is echt super! Je zou niet zeggen dat ie van de C&A komt! Je kan een kijkje nemen


Die zag ik dus zaterdag hangen en ik wil die inchaAllah deze week halen.. donkerdenim bij de clockhouse afdeling??
Ik was zaterdag dus heel snel in mijn pauze en had zoooon geen tijd.. dus inchaAllah deze week ...

22-09-2008, 20:48

Citaat door sparkles:
Die zag ik dus zaterdag hangen en ik wil die inchaAllah deze week halen.. donkerdenim bij de clockhouse afdeling??
Ik was zaterdag dus heel snel in mijn pauze en had zoooon geen tijd.. dus inchaAllah deze week ...


Yep dat is 'm! Hij kost ook maar 15 euro, echt niks voor zo'n leuke spijkergilletje

22-09-2008, 20:49

Citaat door zaitounaaa:
Yep dat is 'm! Hij kost ook maar 15 euro, echt niks voor zo'n leuke spijkergilletje


Oeff ik ga morgen op mijn vrije dag maar naar de stad ....
Ik had die zaterdag wel een jas gekocht.. clockhouse 40 euro (wollen mantel!)

22-09-2008, 20:59

Citaat door sparkles:
Oeff ik ga morgen op mijn vrije dag maar naar de stad ....
Ik had die zaterdag wel een jas gekocht.. clockhouse 40 euro (wollen mantel!)


Aah is lekker joh even gaan shoppen
Ik moet eerlijk zeggen dat C&A af en toe wel leuke kleren heeft hoor, normaal vertikte ik 't om daar binnen te lopen, maar sinds kort moet ik daar gewoon even langsgaan.

22-09-2008, 21:21

Citaat door zaitounaaa:
Ja vandaag niet normaal, had echt honger joh!

Hij is inderdaad cute, ik zag 'm en dacht DIE MOET MEE!


Is je honger nu gestild mop.
Goedzo, als je iets ziet wat je leuk vindt, meteen meenemen want voor je het weet is het weg, heb ik meestal namelijk, ben echt zo'n twijfelkont niet normaal meer. Maar als jullie een spijkerblazertje of jackje zien, houdt mij op de hoogte, ben niet zo vaak in de stad namelijk.

23-09-2008, 13:48
@zaitounaaa: ik heb net de klantenservice van de C&A gesproken en ze had me doorverbonden met onze locatie hier en ik heb dat giletje in maatje 34 gereserveerd . Ik kan hem donderdag ophalen...

23-09-2008, 18:05

Citaat door Tattler_Noor:
Is je honger nu gestild mop.
Goedzo, als je iets ziet wat je leuk vindt, meteen meenemen want voor je het weet is het weg, heb ik meestal namelijk, ben echt zo'n twijfelkont niet normaal meer. Maar als jullie een spijkerblazertje of jackje zien, houdt mij op de hoogte, ben niet zo vaak in de stad namelijk.


Ja doe ik ook echt altijd, als ik iets niet haal en ik ben thuis dan krijg ik altijd spijt!
Da's goed, zodra ik 'm zie dan laat ik 't je zeker weten

23-09-2008, 18:06



Citaat door sparkles:
@zaitounaaa: ik heb net de klantenservice van de C&A gesproken en ze had me doorverbonden met onze locatie hier en ik heb dat giletje in maatje 34 gereserveerd . Ik kan hem donderdag ophalen...


Echt waar, wat goed!!
Laat me weten wat je ervan vindt oké

23-09-2008, 18:11

Citaat door zaitounaaa:
Echt waar, wat goed!!
Laat me weten wat je ervan vindt oké



Ooh ik vind hem nu al geweldig... had hem zaterdag al zien hangen maar ik zat in mijn pauze en had dus geen tijd en d8 ooh die haal ik nog wel x. Achteraf had ik natuurlijk spijt!

Hoe draag jij hem?
Ikzelf d8 aan een basic shirtje/tuniekje (donkerpaars of marineblauw) wat een beetje over de ass komt en dan samen met een zwarte skinny broek...

23-09-2008, 18:24

Citaat door sparkles:
Ooh ik vind hem nu al geweldig... had hem zaterdag al zien hangen maar ik zat in mijn pauze en had dus geen tijd en d8 ooh die haal ik nog wel x. Achteraf had ik natuurlijk spijt!

Hoe draag jij hem?
Ikzelf d8 aan een basic shirtje/tuniekje (donkerpaars of marineblauw) wat een beetje over de ass komt en dan samen met een zwarte skinny broek...


Nou om eerlijk te zijn heb ik 'm nog niet aangehad
Maar klinkt leuk hoe jij 'm wilt dragen

Pagina's : [1] 2