Bekijk volle/desktop versie : Waar in Belgie kun je bladerdeeg kopen



22-09-2008, 14:32
salaam dames

Ik ben opzoek naar bladerdeeg om appelflappen te maken, in nl vindt je die gewoon in de diepvries schappen; maar in belgie is dit een hele andere koek...... ik vindt gewoon nergens die dikke kleine vierkante bladerdeeg???

weet iemand in welke supermarkt of in welke winkel dan ookj te koop zijn.

ps: ik bedoel geen filobladerdeeg voor loepmia,s en bestilla. maar die dikke in een doosje uit de diepvries.

Dank u alvast.

22-09-2008, 14:34


ik heb ze in carrefour gezien...en er zit geen varken in...

22-09-2008, 14:35
diekleine carrefour dan eh..niet de overdreven grote

22-09-2008, 14:41

Citaat door Benisaidgirl:
salaam dames

Ik ben opzoek naar bladerdeeg om appelflappen te maken, in nl vindt je die gewoon in de diepvries schappen; maar in belgie is dit een hele andere koek...... ik vindt gewoon nergens die dikke kleine vierkante bladerdeeg???

weet iemand in welke supermarkt of in welke winkel dan ookj te koop zijn.

ps: ik bedoel geen filobladerdeeg voor loepmia,s en bestilla. maar die dikke in een doosje uit de diepvries.

Dank u alvast.



Salaam,

ik haal ze altijd van den delhaize. daar ga je ze 100% vinden.

hoop je hier mee vergeholpen te hebben.

Grtjs/Muller

22-09-2008, 14:46


dank u dames voor jullie snelle reactie en hulp.

Kleine carfour bedoel je daar gb carfour???

22-09-2008, 15:26
salam,
ik koop mijn bladerdeeg altijd bij de supermarkt delhaize en bij de diepvrieswinkel o'cool,daar zal je ze zeker en vast vinden,ik hoop je te hebben geholpen en veel succes met je appelflappen.

22-09-2008, 15:27
ja bij gb carrefour, ik heb gehoord dat die van delhaze varken in zit E471, moet je effe kijken

22-09-2008, 15:39
dit meen je.. hebben ze in belgie geen bladerdeeg??

hoe moet ik dat overleven??

22-09-2008, 15:53
Delhaize en o cool

@nadoria: dramaqueen

22-09-2008, 16:22

Citaat door Benisaidgirl:
salaam dames

Ik ben opzoek naar bladerdeeg om appelflappen te maken, in nl vindt je die gewoon in de diepvries schappen; maar in belgie is dit een hele andere koek...... ik vindt gewoon nergens die dikke kleine vierkante bladerdeeg???

weet iemand in welke supermarkt of in welke winkel dan ookj te koop zijn.

ps: ik bedoel geen filobladerdeeg voor loepmia,s en bestilla. maar die dikke in een doosje uit de diepvries.

Dank u alvast.



hey meid haha het lijkt wel alsof ik mezelf hoor prten want ik was er ook naar op zoek maar nee hoor nergens maar dan ook écht nergens krijg je ze in Belgie ben helemaal speciaal naar >NL afgereisd om ze daar te kijken TIP--> ROOMBOTERBALDERDEEG VOORAL VOOR APPELFLAPPEN ZIJN DIE DELICIOUS888


ENJOY IT

22-09-2008, 16:25

Citaat door Nacera:
Delhaize en o cool

@nadoria: dramaqueen


je wil niet weten



Citaat door riffia_nador:
hey meid haha het lijkt wel alsof ik mezelf hoor prten want ik was er ook naar op zoek maar nee hoor nergens maar dan ook écht nergens krijg je ze in Belgie ben helemaal speciaal naar >NL afgereisd om ze daar te kijken TIP--> ROOMBOTERBALDERDEEG VOORAL VOOR APPELFLAPPEN ZIJN DIE DELICIOUS888


ENJOY IT


wayow... wordt elk weekend als ik naar me ouders kom kopen voor het leven jekko..

22-09-2008, 17:55
Ik haal die bij O'cool of makro.
Ze zijn heel goed.