Bekijk volle/desktop versie : Ik geloof niet in vrienschap....



Pagina's : [1] 2 3

22-09-2008, 12:26
Ondanks dat ik heel veel vriendinnen heb met wie ik regelmatig leuke dingen doe, geloof ik niet meer in vriendschap zoals vroeger....
Ik heb in het verleden een aantal GOEIE/BESTE vriendinnen gehad, met wie ik nu helemaal geen contact meer heb, dat terwijl we echt zoveel met elkaar hebben mee gemaakt... je gaat opgeven moment allemaal je eigen weg.....

Ik wil daarom met niemand meer zo een band als ik wel eens in het verleden heb gehad, naar 5 a 6 jaar zie je elkaar niet meer en heb je zoveel met elkaar gedeelt voor wat??????

wie herkent dit??

22-09-2008, 12:27


Nee dat herken ik niet. Heb een aantal goede vrienden waar ik na jaren nog steeds contact mee heb, ondanks dat we heel verschillende levens hebben..

22-09-2008, 12:29
ik herken het niet, ik heb 4 goede vrienden die ik sinds mijn jeugdjaren al ken..ik heb ze leren kennen op school en het nu zover gekomen dat iedereen een vast baan heeft en we nog steeds vrienden zijn we bellen we spreken af we doen veel samen en we komen zoals vroeger ook altijd voor elkaar op

22-09-2008, 12:29
Ik geloof in de liefde van mn familie, zij gaan door dik en dun voor je.
In vriendschap geloof ik niet, ondanks dat ik een hoop ''vrienden'' heb.
Teveel meegemaakt...

22-09-2008, 12:38


nou daar klopt niks van mijn moeder heeft een nederlandse vriendin van toen ze 5 jaar was ze hebben nu nog altijd contact hoor!

22-09-2008, 12:40

Citaat door mocro__girl:
nou daar klopt niks van mijn moeder heeft een nederlandse vriendin van toen ze 5 jaar was ze hebben nu nog altijd contact hoor!



In jouw moeders geval klopt het niet, maar in mijn geval en in de topicstarters geval wel

22-09-2008, 12:40
Echte vrienden bestaan niet.
Goed dat je dat inziet.
Je kunt het gezellig hebben met ze.
Maar dat ze echt te vertrouwen zijn
of het beste met je voor hebben
bestaat gewoon niet. Mensen
die daarin geloven zijn naief.

22-09-2008, 12:42

Citaat door caramela:
Ondanks dat ik heel veel vriendinnen heb met wie ik regelmatig leuke dingen doe, geloof ik niet meer in vriendschap zoals vroeger....
Ik heb in het verleden een aantal GOEIE/BESTE vriendinnen gehad, met wie ik nu helemaal geen contact meer heb, dat terwijl we echt zoveel met elkaar hebben mee gemaakt... je gaat opgeven moment allemaal je eigen weg.....

Ik wil daarom met niemand meer zo een band als ik wel eens in het verleden heb gehad, naar 5 a 6 jaar zie je elkaar niet meer en heb je zoveel met elkaar gedeelt voor wat??????

wie herkent dit??


Het bovenstaande komt me héél bekend voor.

22-09-2008, 12:46

Citaat door rachidjee:
Echte vrienden bestaan niet.
Goed dat je dat inziet.
Je kunt het gezellig hebben met ze.
Maar dat ze echt te vertrouwen zijn
of het beste met je voor hebben
bestaat gewoon niet. Mensen
die daarin geloven zijn naief.


Goed gezegd

22-09-2008, 12:53

Citaat door caramela:
Ondanks dat ik heel veel vriendinnen heb met wie ik regelmatig leuke dingen doe, geloof ik niet meer in vriendschap zoals vroeger....
Ik heb in het verleden een aantal GOEIE/BESTE vriendinnen gehad, met wie ik nu helemaal geen contact meer heb, dat terwijl we echt zoveel met elkaar hebben mee gemaakt... je gaat opgeven moment allemaal je eigen weg.....

Ik wil daarom met niemand meer zo een band als ik wel eens in het verleden heb gehad, naar 5 a 6 jaar zie je elkaar niet meer en heb je zoveel met elkaar gedeelt voor wat??????

wie herkent dit??


Hèhè, eindelijk iemand die het ziet! Vrienden bestaan niet!!

22-09-2008, 12:53
Bestaat niet..!!!!

22-09-2008, 12:54
Wij Marokanen weten niet wat Vriendschap en Liefde inhoudt!



ik geloof ook niet meer in Vriendschap of in de Liefde

22-09-2008, 12:54



Citaat door sakina22:
Ik geloof in de liefde van mn familie, zij gaan door dik en dun voor je.
In vriendschap geloof ik niet, ondanks dat ik een hoop ''vrienden'' heb.
Teveel meegemaakt...





22-09-2008, 12:56

Citaat door caramela:
Ondanks dat ik heel veel vriendinnen heb met wie ik regelmatig leuke dingen doe, geloof ik niet meer in vriendschap zoals vroeger....
Ik heb in het verleden een aantal GOEIE/BESTE vriendinnen gehad, met wie ik nu helemaal geen contact meer heb, dat terwijl we echt zoveel met elkaar hebben mee gemaakt... je gaat opgeven moment allemaal je eigen weg.....

Ik wil daarom met niemand meer zo een band als ik wel eens in het verleden heb gehad, naar 5 a 6 jaar zie je elkaar niet meer en heb je zoveel met elkaar gedeelt voor wat??????

wie herkent dit??

dat je mekaar niet ziet hoeft toch niet te betekenen dat je geen beste vrienden kan zijn?

22-09-2008, 12:59
wat roepen jullie allemaal dat goede vrienden niet bestaan?

denk dat het echt iets vrouwelijks is, mannen hebben kameraadschap, iets wat vrouwen missen

mannen kunnen elkaar 5 jaar niet zien, en als we mekaar weer zien is het net of die periode van 5 jaar nooit is geweest, alsof je mekaar gisteren nog voor het laatst hebt gezien

en wat we voor elkaar hebben gedaan, gedeeld en delen... dat kan alleen met echte vrienden

3la vrienden bestaan niet... zoek ze dan beter uit!

Pagina's : [1] 2 3