Bekijk volle/desktop versie : Met je kinderen op bezoek gaan...



Pagina's : [1] 2 3

22-09-2008, 12:25

Citaat door zahouania82:
Dames laten jullie je kinderen ook vrij rennen en springen op de banken? Vooral bij mensen die geen kinderen hebben ervaren dat als hinderlijk. Wie heeft dat weleens meegemaakt?
.

22-09-2008, 12:27


Hoi... eeuuhmm hoe was het ook al weer...

22-09-2008, 12:27
isha
of selaila


Hoe is het met je zwangerschap meissie?

22-09-2008, 12:28
Als mijn neefjes en nichtjes op visite komen en ik vind dat ze te druk worden krijgen ze van mij gewoon op hun donder. Bovendien zijn de moeders me meestal wel voor
Maar ik vind het idd zeer hinderlijk om van die springende kinderen op mijn prachtige banken te zien. Maar kinderen zijn nu eenmaal kinderen, je kunt niet verwachten dat ze de hele tijd stil zitten. Ik heb dus wel altijd leuke spulletjes in huis als ze komen. Een nieuwe dvd of ze mogen op een oude tafel spelen met klei etc etc. Meestal gaat dat wel goed

22-09-2008, 12:29



Citaat door zahouania82:
Hahahahahaha met me wat?????????


22-09-2008, 12:30
vrij springen en rennen op banken?????

Mag m'n kind niet eens in haar eigen huis doen, laat staan bij anderen!!!!

22-09-2008, 12:31

Citaat door zahouania82:
Dames laten jullie je kinderen ook vrij rennen en springen op de banken? Vooral bij mensen die geen kinderen hebben ervaren dat als hinderlijk. Wie heeft dat weleens meegemaakt?



Ik heb zelf nog geen kinderen, de eerste is onderweg. Ik ervaar het ook als hinderlijk als ik bezoek heb en kinderen over de banken rennen met vieze schoenen, boekenkast leeghalen, eten laten slingeren etc. Ik vind het vooral lastig als de ouder(s) geen grenzen stellen en het kind er niet op aanspreken. Als ik het dan wel doe, krijg ik het gevoel alsof de ouder denkt waar bemoei je je mee!!! Ik zou er minder moeite mee hebben als de ouder er wel iets van zou zeggen & grenzen stellen, maar vind het vooral hinderlijk als de ouder doet alsof het de normaalste zaak is wanneer een heel huis overhoop word gehaald.

22-09-2008, 12:37
Ik vind het echt niet kunnen hoor als je kinderen bij iemand anders op de bank gaan springen en vervelend gaan doen.

Het zijn wel kinderen, maar als moeder moet je daar echt wel wat van zeggen.

22-09-2008, 12:37

Citaat door Zitoen_tje:
vrij springen en rennen op banken?????

Mag m'n kind niet eens in haar eigen huis doen, laat staan bij anderen!!!!

Ik wou dus net zeggen
Dan heb je echt geen respect voor die mensen, sorry hoor. Ik heb zelf nog geen kinderen en als ik bezoek ontvang met kinderen ben ik altijd huiverig voor wat er gaat gebeuren.
Maar om heel eerlijk te zijn, ik schroom niet om andermans kinderen aan te spreken op hun gedrag als ik zie dat hun ouders dat niet doen. Weten die ouders ook meteen wat wel en niet kan in mijn huis.

22-09-2008, 12:56

Citaat door Nilu:
Ik wou dus net zeggen
Dan heb je echt geen respect voor die mensen, sorry hoor. Ik heb zelf nog geen kinderen en als ik bezoek ontvang met kinderen ben ik altijd huiverig voor wat er gaat gebeuren.
Maar om heel eerlijk te zijn, ik schroom niet om andermans kinderen aan te spreken op hun gedrag als ik zie dat hun ouders dat niet doen. Weten die ouders ook meteen wat wel en niet kan in mijn huis.



22-09-2008, 12:57
ik neem mn kinderen nooit mee op bezoek, is toch niet leuk voor een kind al die gekke dingen gaan ze alleen doen als ze zich beginnen te vervelen. Alleen als de mensen waar ik heen ga dicht bij mij staan natuurlijk wel, maar dan springen ze gelukkig niet op banken enzo...ik denk dat als dat thuis niet mag dan mag dat bij andere ook niet...simpel!

net als bruiloften enzo..kinderen horen daar niet thuis

22-09-2008, 12:59
Een kind.. blijft een kind... en heeft wat bewegingsvrijheid nodig. Maar er zijn grenzen.

Wanneer je op visite bent bij anderen vind ik dat je kind in ieder geval in de woonkamer moet blijven.. dus niet rond laten lopen in het hele huis.

Ik heb een kennis en die laat haar kids rustig alle kastjes van dressoirs openen en als ze t ziet, dan wendt ze haar ogen af en gaat rustig verder met haar gesprek... Maar andersom.. als je bij haar thuis komt.. is ze wel heel erg alert (op haar eigen kinderen en die van anderen...) Tjah.. doe je t nou expres of..? Denk ik dan.

22-09-2008, 13:29



Citaat door zahouania82:
Wallahila!! Ik begrijp ook niet waarom mensen zeggen dat ze niet komen als hun kinderen niet welkom zijn op een bruiloft. Dan denk ik bij mezelf: DAN KOM JE TOCH NIET??


nou inderdaad!!!

Ik was een keer op een bruiloft (zonder mn kids ) van een turkse vriendin...ze hadden clowns en weet ik t wat allemaal...

maar helaas t mocht niet baten ze hebben in totaal 3000 euro schade aangericht....voor de kosten van t bruidspaar dat begrijp je wel!!

no way...ik hou heel veel van mn kinderen...en ik zeg eerlijk...ik zou t vreselijk vinden als iemand ze lelijk zou behandelen of corrigeren...ik breng ze overdag naar een speelparadijs, geef ze lekker te eten, doe ze in bad en stop ze lekker in bed....dan kan ik gaan en staan waar ik wil

22-09-2008, 13:39
Ik vind zelf dat je een kind niet vast kan binden als je op bezoek bent. Als ik bij mijn schoonmoeder op bezoek ben irriteer ik me mateloos om het feit dat ze loopt te klagen dat mijn kinderen vervelend zijn. Het zijn kleine kinderen die zich bezig willen houden en niet heel de dag op de bank blijven zitten. Ik vertik het om op bezoek te gaan bij iemand die een hekel heeft aan spelende/rennende kinderen.

22-09-2008, 13:42
springen op de bank mag absoluut niet, mijn kinderen niet en andermans kinderen niet. schoenen mogen niet eens in de buurt komen van de bank.

laatst kwam het buurmeisje spelen en ze kwamen binnen. ze ging liggen op de bank met haar schoenen. sohaib gelijk naar haar toe: Marit! je mag niet met je schoenen op de bank! mag niet van mamma!

die hoef ik echt niets meer uit te leggen

Pagina's : [1] 2 3