Bekijk volle/desktop versie : mijn droom sdie naar 4jr uitkwam!!



Pagina's : [1] 2 3

10-10-2002, 15:17

Citaat door kautar537:
beste mensen....

ik ben een meisje van 19jr oud, vier jr geleden kwam ik mijn eerste liefde tegen, ik was 15jr oud, op slag was ik verliefd op die jongen, ik heb met hem een jaar mogen delen, dat jaar zal ik de rest van mijn leven meenemen, ondanks dat hij de enige persoon was die er in die tijd voor mij klaar stond, en de enige waarop ik kon vertrouwen , ben ik hem daarna kwijt geraakt.
die vier jaren die er daarna kwamen, zijn voor mij erg moeiljk geweest, ik kon het niet realiseren dat ik hem kwijt was en bad iedere dag en vroeg vier jr lang aan Allah of hij mijn liefde voor galied nog terug kon laten leven, ik weet nu dat Allah mij al die jaren heeft zien lijden en mij al die nachten heeft zien huilen, en hij wist dat mijn liefde voor hem eerlijk en oprecht was.... en geloof me, er is na vier jaar een wonder gebeurd de ik heb mogen aanschouwen,.........hij kwam terug....
ik had mijn liefde van mijn leven weer terug gevonden,Allah had de dag voorgeschreven wanneer ik hem weer zou zien, en sinds niet ervaar ik de aanwezigheid en de kracht van Allah elke dag meer in mijn leven....

"en zeg tot Mijn dienaren dat ik nabij ben, om de gebeden van mijn smekeling te verhoren, als hij mij roept"

"en Ik ben voldoende als vriend en Helper voor hun die geloven"
.

10-10-2002, 15:26



Citaat:
Origineel gepost door kautar537
beste mensen....

ik ben een meisje van 19jr oud, vier jr geleden kwam ik mijn eerste liefde tegen, ik was 15jr oud, op slag was ik verliefd op die jongen, ik heb met hem een jaar mogen delen, dat jaar zal ik de rest van mijn leven meenemen, ondanks dat hij de enige persoon was die er in die tijd voor mij klaar stond, en de enige waarop ik kon vertrouwen , ben ik hem daarna kwijt geraakt.
die vier jaren die er daarna kwamen, zijn voor mij erg moeiljk geweest, ik kon het niet realiseren dat ik hem kwijt was en bad iedere dag en vroeg vier jr lang aan Allah of hij mijn liefde voor galied nog terug kon laten leven, ik weet nu dat Allah mij al die jaren heeft zien lijden en mij al die nachten heeft zien huilen, en hij wist dat mijn liefde voor hem eerlijk en oprecht was.... en geloof me, er is na vier jaar een wonder gebeurd de ik heb mogen aanschouwen,.........hij kwam terug....
ik had mijn liefde van mijn leven weer terug gevonden,Allah had de dag voorgeschreven wanneer ik hem weer zou zien, en sinds niet ervaar ik de aanwezigheid en de kracht van Allah elke dag meer in mijn leven....

"en zeg tot Mijn dienaren dat ik nabij ben, om de gebeden van mijn smekeling te verhoren, als hij mij roept"

"en Ik ben voldoende als vriend en Helper voor hun die geloven"
En ze leefden nog lang en gelukkig..........

Ali Z.

10-10-2002, 16:18
vertel meer..hoe raakte je hem kwijt enz

10-10-2002, 16:30
Wat ik me afvraag is hoe Allah nou kan bewerkstelligen dat je je vriendje terughebt, terwijl ik te pas en te onpas lees dat een relatie voor het huwelijk Haram is.

10-10-2002, 16:45


hej!

Whollah ik ben echt blij voor je . Je verdient dit echt........ .

God is machtig.
Thallah x x x x

10-10-2002, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door kautar537
beste mensen....

ik ben een meisje van 19jr oud, vier jr geleden kwam ik mijn eerste liefde tegen, ik was 15jr oud, op slag was ik verliefd op die jongen, ik heb met hem een jaar mogen delen, dat jaar zal ik de rest van mijn leven meenemen, ondanks dat hij de enige persoon was die er in die tijd voor mij klaar stond, en de enige waarop ik kon vertrouwen , ben ik hem daarna kwijt geraakt.
die vier jaren die er daarna kwamen, zijn voor mij erg moeiljk geweest, ik kon het niet realiseren dat ik hem kwijt was en bad iedere dag en vroeg vier jr lang aan Allah of hij mijn liefde voor galied nog terug kon laten leven, ik weet nu dat Allah mij al die jaren heeft zien lijden en mij al die nachten heeft zien huilen, en hij wist dat mijn liefde voor hem eerlijk en oprecht was.... en geloof me, er is na vier jaar een wonder gebeurd de ik heb mogen aanschouwen,.........hij kwam terug....
ik had mijn liefde van mijn leven weer terug gevonden,Allah had de dag voorgeschreven wanneer ik hem weer zou zien, en sinds niet ervaar ik de aanwezigheid en de kracht van Allah elke dag meer in mijn leven....

"en zeg tot Mijn dienaren dat ik nabij ben, om de gebeden van mijn smekeling te verhoren, als hij mij roept"

"en Ik ben voldoende als vriend en Helper voor hun die geloven"
nice...you lucky girl!!!! Veel geluk toegewenst..

10-10-2002, 19:05

Citaat:
Origineel gepost door kautar537
beste mensen....

ik ben een meisje van 19jr oud, vier jr geleden kwam ik mijn eerste liefde tegen, ik was 15jr oud, op slag was ik verliefd op die jongen, ik heb met hem een jaar mogen delen, dat jaar zal ik de rest van mijn leven meenemen, ondanks dat hij de enige persoon was die er in die tijd voor mij klaar stond, en de enige waarop ik kon vertrouwen , ben ik hem daarna kwijt geraakt.
die vier jaren die er daarna kwamen, zijn voor mij erg moeiljk geweest, ik kon het niet realiseren dat ik hem kwijt was en bad iedere dag en vroeg vier jr lang aan Allah of hij mijn liefde voor galied nog terug kon laten leven, ik weet nu dat Allah mij al die jaren heeft zien lijden en mij al die nachten heeft zien huilen, en hij wist dat mijn liefde voor hem eerlijk en oprecht was.... en geloof me, er is na vier jaar een wonder gebeurd de ik heb mogen aanschouwen,.........hij kwam terug....
ik had mijn liefde van mijn leven weer terug gevonden,Allah had de dag voorgeschreven wanneer ik hem weer zou zien, en sinds niet ervaar ik de aanwezigheid en de kracht van Allah elke dag meer in mijn leven....

"en zeg tot Mijn dienaren dat ik nabij ben, om de gebeden van mijn smekeling te verhoren, als hij mij roept"

"en Ik ben voldoende als vriend en Helper voor hun die geloven"
Iemand nog Thee en een Koekje?

10-10-2002, 19:15

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Iemand nog Thee en een Koekje?
jah...ikke...

10-10-2002, 19:23
Sorry op.....tjah komt ervan als je met marokkanen een THEE partijtje houdt.....

10-10-2002, 23:26

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Sorry op.....tjah komt ervan als je met marokkanen een THEE partijtje houdt.....
tja...honger he...

11-11-2002, 11:38

Citaat:
Origineel gepost door kautar537
toen ik op het station aankwam, spoelde de hitte van mijn gezicht zich af met een overstroming van tranen, die ik maar niet kon behouden...ik heb hem gezien...na 2 jaar!!!!
was ik maar doorgelopen dan had ik met hem kunnen praten en mischien had ik nu zijn nummer wel??
ik kon alleen maar pijn voelen in en over mijn hele lichaam, waarom was hij van me weggenomen?? hlesch ja rabi???

hij was nog steeds zo mooi, zijn ogen, zijn lach, altijd lachte hij!!
ik ging steeds vaker erna toe.... met de gedachte dat ik hem weer zou tegen komen, maar zou ik dan weer wegrennen?? nee echt niet dacht ik, weer gingen er maanden voorbij, en de mijn hoofd wou niet meer mee werken, "hij zal nu wel een vriendin hebben" hij gaat verder met zijn leven"dat is wat er in mijn hoofd al die tijd bevond...
ik kwam hem niet meer tegen, tot dat ik weer boodschappen moest doen bij zijn vader, en ik liep langs... en zat weer te dagdromen als gewoonlijk, en opeens.... bots ik tegen zijn vader buiten aan, met zijn dochter, het jongste zusje van hem... waarvan ik veel hoorde van .....
maar nooit had gezien, ze liepen buiten en ik kwam net van de slager af, en hun gingen er net naar toe, zijn vader zei" dirti boodshappen e benti":

"ki dejer papak? "hij zei tegen zijn dochter; "selem hliha"
hendek met rscheschi? e benti??

o my god, als hij mij benti noemde voelde ik zoveel liefde door mij heen komen, en wou ik maar zijn schoondochter toch zijn......
:tranen: meid is dit echt gebeurd.....??? wollah ik vind dit een mooi verhaal ga aub verder

11-11-2002, 12:11
Echt een mooi verhaal..
ga door alsjeblieft ik ben nou wel benieuwd hoe het nu si afgelopen met je meissie!!!


Ik wens jou alle geluk van de werled!!

11-11-2002, 13:34


Meskiena lah ila pkiti fiya agti

11-11-2002, 13:42

Citaat:
Origineel gepost door kautar537
de zomer brak aan, en ik hoorde van een meisje die hun een beetje kende, dat ze op vakantie zouden gaan, maar of .... gaat wist ze niet omdat hij ook niet thuis woonde....ik ging nog vaak langs de slager, tot er iets gebeurde, wat ik nog steeds niet begrijp, zijn vader wist wie ik was, maar niet wie mijn vader en zo waren, heeft hij ook nooit gevraagd, maar ik wist alles van hun, en ik wou er zo graag met hem over praten, terwijl dat eigenlijk niet kon.....maar ik hield zoveel van hun en .....was mijn eerste liefde....en heb zoveel over hun van...gehoord, ik wou het hem zo grg vertellen, maar hoe????
ik kwam binnen en hij stond bij de deur" salam benti, achter mijn kwam mijn kennis bnnen ( van eerst) hee wat doe jij hier?? zei zei...
ik voelde me helemaal voor schut!! gewoon boodschappen doen...!
"ooh dan kunnen we zo samen naar huis ( wonen vlakbij elkaar)
en ik hoorde zijn vader zeggen: "bent schrab etee??? schenoe e emi??
"schrab etee?? uuuuhhhh...waga emi...waga!! wat ging hij nu zeggen dan??? waarom moest ik thee drinken, wou hij iets vertelen?? had hij mij een paar keer langs zien lopen dan?? "nee dat kan niet!! ik ben zo voorzichtig geweest!! ........toen hij mij die thee gaf zei hij iets wat ik nooit zal vergeten.....mijn leven lang niet......

11-11-2002, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
maak je geen zorgen liefje :verliefd: t komt goed met haar.

Zn vader gaat haar handje vragen na de thee, heb k t gevoel.

Pagina's : [1] 2 3