Bekijk volle/desktop versie : lopen en bewegen tijdens de laatste weken van zwangerschap.



Pagina's : [1] 2

21-09-2008, 14:37

21-09-2008, 14:42


is erg goed chadia.....gewoon blijven bewegen, zo gaat de bevalling ook soepeler!!

21-09-2008, 14:43

Citaat door xxIntessarxx:
is erg goed chadia.....gewoon blijven bewegen, zo gaat de bevalling ook soepeler!!



Ja dat weet ik,maar waarom is dat cool

21-09-2008, 14:44

Citaat door chadia79:
Ja dat weet ik,maar waarom is dat cool



zou t eigenlijk niet weten

21-09-2008, 14:46


Ewa en komt er nog een vervolg walla

21-09-2008, 15:28
oeps..

ik wou even de dames vragen.. hoe belangrijk is dit nu??

ik word gewoon door iedereen gek gemaakt dat ik meer moet lopen..

ik vind dit echt heel moeilijk.. alleen het huidhouden is voor mij meer dan genoeg!! want dan ben ik al half kapot.. daarna moet ik ook nog eens in de keuken staan enz..

is dit echt belangrijk?? want ze zeggen dat anders het kindje in mijn buik zich gaat verdikken ...

21-09-2008, 15:29

Citaat door chadia79:
Ja dat weet ik,maar waarom is dat cool


haha.. was niet eens de bedoeling...

was een foutje..

21-09-2008, 15:29

Citaat door xxIntessarxx:
is erg goed chadia.....gewoon blijven bewegen, zo gaat de bevalling ook soepeler!!


dus het klopt dus wel?????

21-09-2008, 15:53

Citaat door Maroclady000:
dus het klopt dus wel?????


het klopt zeker, maar niet dat de baby gaat verdikken ofzo ...meer voor je eigen conditie en om zelfs de baby goed te laten indalen!

22-09-2008, 13:39

Citaat door xxIntessarxx:
het klopt zeker, maar niet dat de baby gaat verdikken ofzo ...meer voor je eigen conditie en om zelfs de baby goed te laten indalen!


aha...

ja ik hoor het een en ander.. en het komt vaak echt als onzin over..

vandaar mijn vraag..

ik heb dus wel bij het lopen dat ik dan rugklachten krijg..

en de gyn. heeft me dan gezegt dat ik juist rustiger aan moest doen????

22-09-2008, 13:46

Citaat door Maroclady000:
aha...

ja ik hoor het een en ander.. en het komt vaak echt als onzin over..

vandaar mijn vraag..

ik heb dus wel bij het lopen dat ik dan rugklachten krijg..

en de gyn. heeft me dan gezegt dat ik juist rustiger aan moest doen????



ja joh ik hab ook teveel aangehoord hoor tijdens mijn zwangerschap! ...wat voor klachten heb je precies? is het niet gewoon omdat je buik groter word en daardoor je rug mee naar binnen gaat?...als je gyn. dat zegt moet je naar haar luisteren, maar je hoeft natuurlijk geen marathon te lopen, als je maar in beweging blijft!

22-09-2008, 13:50

Citaat door Maroclady000:


Zwangerschapszwemmen is ook goed heb ik gehoord en zo blijf je mooi strak, natuurlijk wordje wel dik maar je verstevigd oook gelijk.

Ik ga inscha allah na de ramadan beginnen met zwangerschapszwemmen

22-09-2008, 13:53



Citaat door Maroclady000:
aha...

ja ik hoor het een en ander.. en het komt vaak echt als onzin over..

vandaar mijn vraag..

ik heb dus wel bij het lopen dat ik dan rugklachten krijg..

en de gyn. heeft me dan gezegt dat ik juist rustiger aan moest doen????



Van zwemmen krijg je geen klachten, prof wielrenners en andere profs die een blessure hebben opgelopen raden ze allemaal aan om te gaan zwemmen. het is echt heerlijk ik heb een tijd aqaujogging gedaan heerlijk gewoon, nu ga ik overschakelen na zwangerschapzwemmen

22-09-2008, 14:05
Ik ben ook de laatse tijd alleen thuis, geen zin geen kracht om iets te ondernemen,,, lig veel te slapen.

Me moeder zegt blijft maar skara de n3as,, wanneer je bevalt komt er een dik kind uit ahahahaha . heb het gevraagd aan verloskundige en die zij nee joh,,, maar ik moet wel meer bewegen,

Maar bij me vorige zwangerschap was ik dagelijks buiten , had zoveel energie,, ik kon wel een marathon lopen,, en raad eens,, mijn bevalling ging helemaal niet soepel.. werd ingeleid ,,, drama,,

dus jah volgens mij klopt deze theorie ook niet ik weet het niet..

weet alleen dat ik moe ben.....

22-09-2008, 14:23
Dat hebben ze ook tegen mij gezegd, iedereen spreekt mij aan dat ik veel moet lopen en bij de GYN zei ze dat ik ook heel rustig aan moet doen, dus niet veel lopen geen huishouden enz doen
terwijl lopen best wel goed is, ik heb
het ook heel erg zwaar met bukken vooral en schoonmaken.

Pagina's : [1] 2