Bekijk volle/desktop versie : Dames Zijn Dezer Dagen Te Makkelijk



Pagina's : [1] 2

06-02-2004, 00:04
het is saai geworden om te gaan versieren want ze tuinen er 1 voor 1 gelijk in....na paar lieve woordjes en een goed luchtje heb je ze onder de knie.....

gewoon te saai...vroeger waren er echte vrouwen met trots,eer, waardigheid en respect...tegenwoordig is oogconctact ( of een dikke bmw) hahaha 3la bashar....en je hebt ze onder de loep(of deken hahha)

ik zeg wat ik zie

06-02-2004, 00:06


gozers worden saai door hun voorspelbaarheid..
ze hebben truucjes die onze opa's nog gebruikten denk ik.. alleen maar oud nieuws.

06-02-2004, 00:06

Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
het is saai geworden om te gaan versieren want ze tuinen er 1 voor 1 gelijk in....na paar lieve woordjes en een goed luchtje heb je ze onder de knie.....

gewoon te saai...vroeger waren er echte vrouwen met trots,eer, waardigheid en respect...tegenwoordig is oogconctact ( of een dikke bmw) hahaha 3la bashar....en je hebt ze onder de loep(of deken hahha)

ik zeg wat ik zie
verveling staat weer toe

06-02-2004, 00:07
ALS ZE TE MAKKELIJK ZIJN ZIJN ZE NIKS EN ALS ZE TEMOEILIJK ZIJN ZIJN ZE 10 KEER NIKSSSSS....IK SNAP HET NIET MEER....JE MOET JE GEWOON JE ZELF ZIJN..!!

06-02-2004, 00:08



Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
het is saai geworden om te gaan versieren want ze tuinen er 1 voor 1 gelijk in....na paar lieve woordjes en een goed luchtje heb je ze onder de knie.....

gewoon te saai...vroeger waren er echte vrouwen met trots,eer, waardigheid en respect...tegenwoordig is oogconctact ( of een dikke bmw) hahaha 3la bashar....en je hebt ze onder de loep(of deken hahha)

ik zeg wat ik zie
Als je nu eens wat nuttigs deed dan i.p.v. meisjes te gaan versieren dan zou je nu niet deze topic openen.

06-02-2004, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
verveling staat weer toe
INDERDAAD!

06-02-2004, 00:14

Citaat:
Origineel gepost door Zeemermin23
INDERDAAD!
tijd om naar bed te gaan dus

06-02-2004, 00:15

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
tijd om naar bed te gaan dus
HAHAHAHHAHAH

06-02-2004, 00:17
kweet dat jullie zich beetje opgeladen voelen, maar ja goedkoop zijn is moeilijk dat weet ik.......

je kunt beter een SALES bordje ophangen schept duidelijkheid...

versieren doet ieder mens onbewust think about that

06-02-2004, 00:19
lady's lady's!! dat jullie hier nog op ingaan! ...dat is precies wat hij bedoeld

06-02-2004, 00:22

Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
kweet dat jullie zich beetje opgeladen voelen, maar ja goedkoop zijn is moeilijk dat weet ik.......

je kunt beter een SALES bordje ophangen schept duidelijkheid...

versieren doet ieder mens onbewust think about that
I thought 'boout it yeah... versieren doet idd elke puber die zijn/haar hormoontjes niet op orde heeft.

maar hoe voelt t nou eigenlijk om een hoerenloper te zijn?

06-02-2004, 00:26

Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
kweet dat jullie zich beetje opgeladen voelen, maar ja goedkoop zijn is moeilijk dat weet ik.......

je kunt beter een SALES bordje ophangen schept duidelijkheid...

versieren doet ieder mens onbewust think about that
OH ZEER ZEKER NIET...IK WEET WAT MIJN INHOUD IS EN DE REST OOK

07-02-2004, 14:56


nwerilek wat een puber is.....er zijn alleen maar hoeren tegenwoordig dus hoerenloper wordt je vanzelf....

jallah koeloeha

07-02-2004, 15:21

Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
het is saai geworden om te gaan versieren want ze tuinen er 1 voor 1 gelijk in....na paar lieve woordjes en een goed luchtje heb je ze onder de knie.....

gewoon te saai...vroeger waren er echte vrouwen met trots,eer, waardigheid en respect...tegenwoordig is oogconctact ( of een dikke bmw) hahaha 3la bashar....en je hebt ze onder de loep(of deken hahha)

ik zeg wat ik zie
check again

07-02-2004, 16:22

Citaat:
Origineel gepost door Arabier_X
nwerilek wat een puber is.....er zijn alleen maar hoeren tegenwoordig dus hoerenloper wordt je vanzelf....

jallah koeloeha
hmm ja vrouwen hebben daar ook last van ja..

dat vrouwen in veel gevallenhoer zijn is allang bekend.. maar laatste tijd overtreffen mannen ze ruimschoots


zullen we een support-group voor hoerenlopers(-essen) oprichten?

Pagina's : [1] 2