Bekijk volle/desktop versie : Muqbil breekt ruggen van telefi's die excuses maken voor dragen van Kruis door taghut



05-02-2004, 18:00

Citaat door Jihadi:
Luister naar ze, sommige gedeeltes zijn een beetje moeilijk verstaanbaar

Shaikh Muqbil vernietigt die kamergeleerden van Ard ul Haramain die excuses maakten voor de taghut die Kruis droeg. Muqbil verheft zijn stem zeer hoog tegen deze leugenaars!



http://www.sasjamal.com/islaamic.php

de video waarin de kafir en de Amir van de telefiyieen een Kruis draagt!!

Het type Kruis dat hij draagt wordt Maltese Kruis genoemd, genoemd naar de Ridders van 'de heilige "John die uit de een eiland uit de Mediterranee kwamen genaamd Malta. Ze geloofden dat de Kruis een vorm van bescherming is, en het werd daarna gebruikt door de Kruisvaarders tijdens de Kruistochten. .

Het is geen grote schok of verassing dat de Ridders van de 'Heilige 'John de voorvaders waren van de tegenwoordige Kruisvaarders- de vrijmetselaars..



http://64.246.62.159/enav/index.php?page=download&m=343

.

05-02-2004, 19:08


Nogmaals:


ãä áí ÈÔÈå ÎæÇÑÌ ÞÏ ßÝÑæÇ xxx ÈÇáÐäÈ ÊÃæíáÇ ÈáÇ ÇÍÓÇä
æáåã äÕæÕ ÞÕÑæÇ Ýí ÝåãåÇ xxx ÝÃÊæÇ ãä ÇáÊÞÕíÑ Ýí ÇáÚÑÝÇä

misschien verstandig om dit door te nemen:

http://alsaha.fares.net/sahat?128@194.Kwskie25R0b.2@.1dd4c878

05-02-2004, 19:35
Heb je ook data ?

Ik heb ook deze audio van de 'Allamah Muqbil Ra7iemmoe Allah:

http://www.spubs.com/sps/sad/

dan naar search en dan naar:

What I Have Witnessed in the Kingdom of Saudi Arabia
Imaam Muqbil bin Haadee al-Waadi`ee

In Arabic & English
This is the last tape that was recorded by the noble `Allaamah of Yemen, Muqbil ibn Haadee al-Waadi`ee, Rah.imahullaah, which is a recantation, recorded only a month or so before his death, of his previous statements on Saudi Arabia.

The Shaykh made this statement after he had spent many months in the land witnessing for himself the reality of the land.
The transcription of the translation of the tape on this recording is available online at the SalafiPublications website, having the Article ID MSC060012.

REAL AUDIO 1 A 47 mins (5992 KB)
1 B 45 mins (5686 KB)

Beter zeg je i.p.v

» Muqbil breekt ruggen van telefi's die excuses maken voor dragen van Kruis door taghut

Zeg je:

Takfirien liegen, bedriegen, pakken alleen de audios die hun uitkomen en als het niet uitkomt lasteren ze de 'Ullama....Net als andere van ahlul ahwa.....

Itakkilah Yessiyayash....Dit deed je eerder bij de audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over al Inti7aar. De fatwa van Bin Baz Ra7iemmoe Allah over Filastien. De audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over Qutub Ra7iemmoe Allah...Etc. etc.

Nogmaals het prachtige aya:

5:8. O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet.

Het gaat mij in deze discusie puur over jouw misbruik van de audio van Muqbil Ra7iemmoe Allah, niet over een discussie over Fahd etc.

Wa salam

06-02-2004, 01:32

Citaat:
Origineel gepost door Jihadi
aahahaha shouf shouf Ridouan Habibi...


beste man....de audio staat er..de kruis hangt er....

en je vraagt me om mijn topictitel te veranderen?...

ahahaha kibr tjah
Lees nogmaals want dit is de afgang van het jaar

Heb je ook data ?

Ik heb ook deze audio van de 'Allamah Muqbil Ra7iemmoe Allah:

http://www.spubs.com/sps/sad/

dan naar search en dan naar:

What I Have Witnessed in the Kingdom of Saudi Arabia
Imaam Muqbil bin Haadee al-Waadi`ee

In Arabic & English
This is the last tape that was recorded by the noble `Allaamah of Yemen, Muqbil ibn Haadee al-Waadi`ee, Rah.imahullaah, which is a recantation, recorded only a month or so before his death, of his previous statements on Saudi Arabia.

The Shaykh made this statement after he had spent many months in the land witnessing for himself the reality of the land.
The transcription of the translation of the tape on this recording is available online at the SalafiPublications website, having the Article ID MSC060012.

REAL AUDIO 1 A 47 mins (5992 KB)
1 B 45 mins (5686 KB)

Beter zeg je i.p.v

» Muqbil breekt ruggen van telefi's die excuses maken voor dragen van Kruis door taghut

Zeg je:

Takfirien liegen, bedriegen, pakken alleen de audios die hun uitkomen en als het niet uitkomt lasteren ze de 'Ullama....Net als andere van ahlul ahwa.....

Itakkilah Yessiyayash....Dit deed je eerder bij de audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over al Inti7aar. De fatwa van Bin Baz Ra7iemmoe Allah over Filastien. De audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over Qutub Ra7iemmoe Allah...Etc. etc.

Nogmaals het prachtige aya:

[SIZE=4]5:8. O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet. [/SIZE]

Het gaat mij in deze discusie puur over jouw misbruik van de audio van Muqbil Ra7iemmoe Allah, niet over een discussie over Fahd etc.

Wa salam

Bedankt dat je het toegeeft.....Wat een huichelaar.....

06-02-2004, 12:18



Citaat:
Origineel gepost door Jihadi
Zekers..... welke wil je?...



trouwens wat wil je nu zeggen met je grote stukje???

Wat heeft dit te maken met het dragen van de Kruis door Fahd?...

ahahahaha habbibi toch...wordt echt tijd om verstandiger te worden..je intellligentie begint te lijken op datgene wat er binnen de toiletpot drijft...


en je vraagt me om mijn topictitel te veranderen?...

ahahaha kibr tjah


Ik ga effe doorspoelen
Lees nogmaals want dit is de afgang van het jaar

Heb je ook data ?

Ik heb ook deze audio van de 'Allamah Muqbil Ra7iemmoe Allah:

http://www.spubs.com/sps/sad/

dan naar search en dan naar:

What I Have Witnessed in the Kingdom of Saudi Arabia
Imaam Muqbil bin Haadee al-Waadi`ee

In Arabic & English
This is the last tape that was recorded by the noble `Allaamah of Yemen, Muqbil ibn Haadee al-Waadi`ee, Rah.imahullaah, which is a recantation, recorded only a month or so before his death, of his previous statements on Saudi Arabia.

The Shaykh made this statement after he had spent many months in the land witnessing for himself the reality of the land.
The transcription of the translation of the tape on this recording is available online at the SalafiPublications website, having the Article ID MSC060012.

REAL AUDIO 1 A 47 mins (5992 KB)
1 B 45 mins (5686 KB)

Beter zeg je i.p.v

» Muqbil breekt ruggen van telefi's die excuses maken voor dragen van Kruis door taghut

Zeg je:

Takfirien liegen, bedriegen, pakken alleen de audios die hun uitkomen en als het niet uitkomt lasteren ze de 'Ullama....Net als andere van ahlul ahwa.....

Itakkilah Yessiyayash....Dit deed je eerder bij de audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over al Inti7aar. De fatwa van Bin Baz Ra7iemmoe Allah over Filastien. De audio van al Albanee Ra7iemmoe Allah over Qutub Ra7iemmoe Allah...Etc. etc.

Nogmaals het prachtige aya:

[SIZE=4]5:8. O, gij die gelooft, weest oprecht voor Allah en getuigt met rechtvaardigheid. En laat de vijandschap van een volk u niet aansporen, om onrechtvaardig te handelen. Weest rechtvaardig, dat is dichter bij de vroomheid en vreest Allah, voorzeker, Allah is op de hoogte van hetgeen gij doet. [/SIZE]

Het gaat mij in deze discusie puur over jouw misbruik van de audio van Muqbil Ra7iemmoe Allah, niet over een discussie over Fahd etc.

Wa salam

Bedankt dat je het toegeeft.....Wat een huichelaar.....

Hou je maar van de domme hoor....Je gebruikt een geleerde die deze mening teruggenomen heeft.....Dag