Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe ben JIJ afgevallen...?



Pagina's : [1] 2

19-09-2008, 18:52

Vertel ons op welke manier jij je overtollige kilos bent kwijtgeraakt..!

Misschien kan je iemand anders er bij helpen of de extra motivatie geven om door te zetten.

Ik ben zo rond de 10 kilo afgevallen door te sporten en gezond te eten.
IK heb hier ongeveer anderhalve maand tot twee maanden over gedaan.

Mijn buik heb k helemaal strak getraind door dagelijks 150,200 x situps te doen.
Klinkt misschien veel!! maar je bent er maar 15-20 min perdag mee bezig als je het goed doet.

Wat ook heeeeel goed is:

Sochtends op de nuchtere maag verse jus dorange drinken of een glas lauwwarm water met een halve geperste citroen erin


19-09-2008, 19:02


Ik ben 7 kilo afgevallen in ongeveer een maand tijd. van 62kg naar 55kg. Ik had zo'n dvd gekocht met fitnessoefeningen en die deed ik zo'n 5 keer in de week en daarbij at ik minder/gezonder. Sinds kort ben ik gestopt met die dvd maar jog ik regelmatig in het park.

19-09-2008, 19:36
Goed hoor!

19-09-2008, 21:08
zo goed joh!!

kun je je eetschema hierzo plaatsen Aishwarya,

het zou mij en vele andere die ook willen afvallen enorm helpen,

heel erg bedankt alvast!!

19-09-2008, 21:33



Citaat door Aishwarya:

Vertel ons op welke manier jij je overtollige kilos bent kwijtgeraakt..!

Misschien kan je iemand anders er bij helpen of de extra motivatie geven om door te zetten.

Ik ben zo rond de 10 kilo afgevallen door te sporten en gezond te eten.
IK heb hier ongeveer anderhalve maand tot twee maanden over gedaan.

Mijn buik heb k helemaal strak getraind door dagelijks 150,200 x situps te doen.
Klinkt misschien veel!! maar je bent er maar 15-20 min perdag mee bezig als je het goed doet.

Wat ook heeeeel goed is:

Sochtends op de nuchtere maag verse jus dorange drinken of een glas lauwwarm water met een halve geperste citroen erin


Tbarkelah a3liek

19-09-2008, 21:53

Citaat door maroc_dame:
zo goed joh!!

kun je je eetschema hierzo plaatsen Aishwarya,

het zou mij en vele andere die ook willen afvallen enorm helpen,

heel erg bedankt alvast!!



Oke,

Smorgens voordat je naar werk of school gaat een glas verse jus dorange drinken OF halve citroen uitpersen in een long drink glas lauwwarm water op de nuchtere maag drinken.
Je kan ook op de nuchtere maag groene thee drinken zonder suiker.
Hierna een uur niks eten of drinken. Ga het liefst sporten. Of op de fiets naar school of werk.
Na dat uurtje kun je cornflakes eten of een broodje met beleg zoals jam of 30+ kaas als ontbijt. Tussendoor kan je een appel eten. (om 10:00/11:00)

Als lunch eet je rond een uur of 12:00/13:00 een pistolet met welk beleg je maar wilt. Hierbij kan je ook nog een cup a soup drinken. Je kan ook een maaltijdsalade zelf maken of eentje kopen bij de AH.

Tussendoor rond 15:00 kan je als tussendoortje een milkbreak nemen of liga of iets anders wat hierop lijkt.

Als diner kan je om de dag gestoomde groenten met aardappelen en jus eten. Dat verteert het makkelijkst.

Je kan ook gewoon mee eten met wat er thuis word gemaakt maar met mate. (met mate: ligt eraan wat er word gemaakt, als het gezond is kan je natuurlijk meer eten).

Savonds kan je nog thee drinken.

Probeer dagelijks een uurtje te sporten en twee liter water per dag te drinken

GEEN PATAT EN ANDER SOORT VET ETEN EN CHOCOLA EN ANDERE TE ZOETE DINGEN ETEN!!

Als je dit drie weekjes volhoud ( en het is echt vol te houden ) dan zul je een heel groot verschil zien.

Hou een dagboek bij of wat dan ook
maak een schema voor wat je de volgende dag gaat doen. ( helpt ook heel goed.)

Weeg je zelf om de week en hou ook centimeters bij van je lichaam.


Dit is hoe ik het heb gedaan. Je lichaam vormt zich mooier door sporten en je huid ziet er ook heel goed uit.
Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn laat het me maar weten.....................

19-09-2008, 22:02

Citaat door miss_eefje:
Ik ben 7 kilo afgevallen in ongeveer een maand tijd. van 62kg naar 55kg. Ik had zo'n dvd gekocht met fitnessoefeningen en die deed ik zo'n 5 keer in de week en daarbij at ik minder/gezonder. Sinds kort ben ik gestopt met die dvd maar jog ik regelmatig in het park.




19-09-2008, 23:28
Netjes hoor!!!!

20-09-2008, 00:29
Interessant!

20-09-2008, 10:25
wat goed zeg!

20-09-2008, 11:36
ik ben zelf vanaf februari 21 kilo afgevallen.
Gezond eten en sporten van 99 na 78 kilo.
Ben nog steeds bezig voorr de laatste kilootjes.

gr nora

20-09-2008, 13:24

Citaat door schoengroen:
ik ben zelf vanaf februari 21 kilo afgevallen.
Gezond eten en sporten van 99 na 78 kilo.
Ben nog steeds bezig voorr de laatste kilootjes.

gr nora




Goedzo

De beste manier om af te vallen is gezond eten en sporten

Die crashdieten helpen echt niet!!
Ze helpen misschien wel maar niet op langere termijn + je huid gaat er heel lelijk door uitzien

20-09-2008, 13:53


Ik ben de ramadan echt veel afgevallen, maar dat wil ik helemaal niet.

20-09-2008, 15:55
45 kilo afgevallen.

20-09-2008, 16:55

Citaat door tangawia456:
door het stresse ben ik heel wat afgevalle woog eerst 45 nu wat heel wat minder rond de40


Wow wat is je lengte meid?

Pagina's : [1] 2