Bekijk volle/desktop versie : Ayat El'qursi in je dromen.



19-09-2008, 16:31
Ik droom heel vaak dat ik Ayat El'qursi aan het reciteren ben, ik heb ook weleens gehad dat ik wakker werd en tijdens dat ik wakker was ik nog steeds bezig was met reciteren van Ayat El'qursi.

Wie kan mij vertellen (met een dalil) wat voor betekenis dit heeft?


Wa'Salaam alaikoem.

19-09-2008, 16:39


Salaam alaikum warahmatullah wabarakatuh lieve ukhti fi deen,

Ik kan jou hierop geen antwoord geven, maar insha'Allah wel een advies. Deze vraag kun je beter stellen aan een geleerde of persoon met veel juiste kennis. En niet op een forum met allemaal onwetenden waaronder ook ik. Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld lieve zuster, wil je enkel behoeden voor foute informatie. Dus als ik je op wat voor wijze hiermee gekwetst heb, insha'Allah kun je me hiervoor vergeven.

En lijkt mij een mooie droom ukhti, macha'Allah.

19-09-2008, 16:50

Citaat door Naamgebruiker:
Salaam alaikum warahmatullah wabarakatuh lieve ukhti fi deen,

Ik kan jou hierop geen antwoord geven, maar insha'Allah wel een advies. Deze vraag kun je beter stellen aan een geleerde of persoon met veel juiste kennis. En niet op een forum met allemaal onwetenden waaronder ook ik. Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld lieve zuster, wil je enkel behoeden voor foute informatie. Dus als ik je op wat voor wijze hiermee gekwetst heb, insha'Allah kun je me hiervoor vergeven.

En lijkt mij een mooie droom ukhti, macha'Allah.



Soukran voor het reageren en barrak allahoe fiek voor je advies.
Ik neem ook niet zomaar iets aan van iemand, voordat ik een betrouwbare dalil hierover gezien heb.

Djazzak allahoe ana gairan oegthi.

Wa'Salaam alaikoem.

19-09-2008, 16:54
Wa iyaaki ukhti, en insha'Allah zal de juiste kennis hierover tot je komen.

wa alaikum salaam warahmatullah wabarakatuh

19-09-2008, 16:55


Insha'Allah,

Wa'Salaam alaikoem.

19-09-2008, 23:57
Ik zie dit net staan, maar of het betrouwbaar is Allah oe a3lem?

Soera Baqara
ledereen die het geheel of gedeeltelijk in zijn droom leest — zelfs één woord — zal lang leven en vooruitgang in zijn geloofsdaden boeken. Soms betekent het dat hij zal verhuizen naar een nieuwe plaats, waar hij geëerd zal worden. Sommigen zeggen dat, als hij een kadi (rechter) is, zijn vertrek van deze wereld onherroepelijk is en als hij een alim is, zijn leven lang zal zijn en zijn omstandigheden zullen verbeteren


Bron: http://www.walidin.com/dromen.htm

20-09-2008, 00:01

Citaat door Chida_Nador:
Ik zie dit net staan, maar of het betrouwbaar is Allah oe a3lem?

Soera Baqara
ledereen die het geheel of gedeeltelijk in zijn droom leest — zelfs één woord — zal lang leven en vooruitgang in zijn geloofsdaden boeken. Soms betekent het dat hij zal verhuizen naar een nieuwe plaats, waar hij geëerd zal worden. Sommigen zeggen dat, als hij een kadi (rechter) is, zijn vertrek van deze wereld onherroepelijk is en als hij een alim is, zijn leven lang zal zijn en zijn omstandigheden zullen verbeteren


Bron: http://www.walidin.com/dromen.htm



Die site is denk ik wel betrouwbaar.. Maar Allahoe 3lam.
Barrak allahoe fiek!

20-09-2008, 00:04
Een losse tand

Een losse tand betekent dat iemand uit het gezin ziek zal worden.


Subhan'Allah!!!!
Dit heb ik gedroomd kort voordat mijn vader ziek werd!
La hawla wa la qoewwata iella billah.

20-09-2008, 00:17

Citaat door Oujdia_:
Een losse tand

Een losse tand betekent dat iemand uit het gezin ziek zal worden.


Subhan'Allah!!!!
Dit heb ik gedroomd kort voordat mijn vader ziek werd!
La hawla wa la qoewwata iella billah.



SubhanAllah echt? InshaAllah gaat het beter met je vader, en moge zijn ziekte een reiniging van zijn zondes zijn... Amin.

20-09-2008, 00:19

Citaat door Chida_Nador:
SubhanAllah echt? InshaAllah gaat het beter met je vader, en moge zijn ziekte een reiniging van zijn zondes zijn... Amin.



Ja echt Subhan'Allah!

Ameen ye Rabb! Barrak allahoe fiek!