Bekijk volle/desktop versie : Wat als je vriend tegen zegt: Ik wil dat ...



Pagina's : [1] 2

19-09-2008, 16:00
[je mijn moeder ontmoet... dus bij haar op bezoek gaan. Zouden jullie ladies dat doen?

Persoonlijk zou ik het zeker niet doen. Er is niets mooiers dan dat ze je hand komt vragen voor haar zoon en zij jou voor het eerst ziet..

]

19-09-2008, 16:02


Dat vind ik dus ook.. De eerste keer dat ik haar wil zien, is dat ze bij mij thuis voor het eerst over de vloer komt..

19-09-2008, 16:11

Citaat door crima_nador:
Dat vind ik dus ook.. De eerste keer dat ik haar wil zien, is dat ze bij mij thuis voor het eerst over de vloer komt..



Klopt, da's toch ook het mooist!

19-09-2008, 16:13
niet op in gaan
hij wilt je alleen laten denk dat hij serieus is wat in meeste gevallen niet zo zal zijn
tegenwoordig word er van alles gedaan om een meid haar benen te laten openen

19-09-2008, 16:14



Citaat door Manal_Taker3ast:
[je mijn moeder ontmoet... dus bij haar op bezoek gaan. Zouden jullie ladies dat doen?

Persoonlijk zou ik het zeker niet doen. Er is niets mooiers dan dat ze je hand komt vragen voor haar zoon en zij jou voor het eerst ziet..

]



uuh nee sorry maar dat doe ik nie als ze me wil zien mag die met haar langs komen bij mij thuis.

19-09-2008, 16:20

Citaat door Manal_Taker3ast:
Klopt, da's toch ook het mooist!


Ja helemaal..

Ik zou haar niet eerder willen zien, ik denk dan dat zijn moeder ook een slechte indruk van je krijgt..

19-09-2008, 16:22

Citaat door Harteloze_Bitch:
wil ze mij ontmoeten?


kom maar naar me huis




19-09-2008, 16:24
hahah dat is het trukje dat veel marokkaanse manne doen om te late gelove dat hij echt serieus is, en dan word je helemaal verkocht en opent hij makkelijk je bene hhaah echt tnawiesss man die mocros ! niet op ingaan ik kan ook me schoolgenootje aan me moeder voorstelle ze gaat niets zegge, als hij zei vader dan kan het serieus zijn , maar de moeder is altijd chill, moeders vinde het nooit erg geloof me

19-09-2008, 16:24

Citaat door ghalil:
niet op in gaan
hij wilt je alleen laten denk dat hij serieus is wat in meeste gevallen niet zo zal zijn
tegenwoordig word er van alles gedaan om een meid haar benen te laten openen



Ja dat klopt, jongens van tegenwoordig die alles proberen om meisjes in bed te krijgen.

19-09-2008, 16:26

Citaat door ghalil:
niet op in gaan
hij wilt je alleen laten denk dat hij serieus is wat in meeste gevallen niet zo zal zijn
tegenwoordig word er van alles gedaan om een meid haar benen te laten openen



19-09-2008, 16:28
als ze mij zo graag wilt zient, gaat ze maar lekker zelf komen

19-09-2008, 16:51
ik heb een relatie van bijna 4 jaar. Heb zijn moeder tot nu nooit ontmoet. Insha'allah komen ze na ramadan hand vragen.

19-09-2008, 16:59



Citaat door Marmitapot:
hahah dat is het trukje dat veel marokkaanse manne doen om te late gelove dat hij echt serieus is, en dan word je helemaal verkocht en opent hij makkelijk je bene hhaah echt tnawiesss man die mocros ! niet op ingaan ik kan ook me schoolgenootje aan me moeder voorstelle ze gaat niets zegge, als hij zei vader dan kan het serieus zijn , maar de moeder is altijd chill, moeders vinde het nooit erg geloof me


ahahah dit is zooo waar...

Moeders vinden het (bijna) nooit erg
Ik zou niet gaan, zoals de meeste hier al zeggen..

Niets is mooier dan wnnr ze om je hand komen vragen en zij jou voor t eerst ziet en jij haar..

19-09-2008, 17:11
Ik heb haar al ontmoet Schat van een vrouw!!

19-09-2008, 17:16

Citaat door typisch_ikke:
Ja dat klopt, jongens van tegenwoordig die alles proberen om meisjes in bed te krijgen.

helaas zijn ze dan nog zo achterlijk om erin te trappen ook

Pagina's : [1] 2