Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden onder jongens bij sporten



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2004, 13:52
Wat vinden jullie ervan wanneer een meisje, marokkaans meisje, bijna helemaal alleen een sport beoefent zoals karate, voetbal of kickboksen, waar veel marokkaanse jongens en jongens van andere nationaliteiten ook op zitten? Ik vraag me af wat jullie hiervan vinden, door een programma die ik laatst had gezien. Dat ging over een marokkaans meisje, die kickbkost en zes keer per week traint, zowat alleen bij een training waar veel marokkaanse jongens trainen.

Ik geloof dat het meisje dat voor haar zelf doet, ze is erg veel bezig met haar sport en probeert haar zelf niet te showen.

05-02-2004, 13:56


wat moet je daarvan vinden?


normaal toch?

ZE IS DAAR NIET VOOR DE BOYS NEEM IK AAN..


ewa jah moet ik s proberen met mij broers ;hun leren mij thuis wel!!!

05-02-2004, 13:59
mijn zus heeft ook onder voetbal gezeten en geloof mij ze deed het echt niet voor de boys hoor!!!!!!!!!!!!! wij mocro's hebben misschien hobby's

05-02-2004, 14:12
da bedoel ik, ik zit erover te denken om op tennis te gaan of badminton is leuk!

05-02-2004, 14:30


Is idd normaaaaalll, maar ik vind het sowieso fijnerr om te trainen zonder boys om me heeen!

05-02-2004, 14:33
jah da 's waar.......


met je vriendin of nichten......?

05-02-2004, 15:35
Ieder voor zich maar ik vind het niet kunnen(als zij moslima is)...

Je hoort dan niet met mannen die geen mahram zijn in 1 ruimte te zitten als meisje alleen, laat staan het aanraken tijden karate. Ookal kent ze haar eigen intensies ze weet de intensies van die jongens niet.

groetjes Sou

06-02-2004, 00:10

Citaat:
Origineel gepost door mouna18
Wat vinden jullie ervan wanneer een meisje, marokkaans meisje, bijna helemaal alleen een sport beoefent zoals karate, voetbal of kickboksen, waar veel marokkaanse jongens en jongens van andere nationaliteiten ook op zitten? Ik vraag me af wat jullie hiervan vinden, door een programma die ik laatst had gezien. Dat ging over een marokkaans meisje, die kickbkost en zes keer per week traint, zowat alleen bij een training waar veel marokkaanse jongens trainen.

Ik geloof dat het meisje dat voor haar zelf doet, ze is erg veel bezig met haar sport en probeert haar zelf niet te showen.
hai dame


Ik kan je even melden dat ik dat meisje ben die gisteren op tv was. In dat programma over geloof en sporten.
het klopt ik train inderdaad alleen maar tussen de jongens. En ik ben ook serieus bezig met mijn sport. Mn lust is het als het ware.
Dat ik alleen met jongens train heeft te maken met een harde aanpak van de training en een betere voorbereiding op mn wedstrijden. En het is nu eenmaal een feit dat de meisjes vaak in eerste instantie toch voor de jongens komen. Maar zodra ze ook daadwerkelijk klappen ontvangen van een meid. Kappen ze ermee en verdwijnen ze nu eenmaal uit de sportschool.

Ook weet ik dat het haram is om als meid tussen jongens te trainen, maar dit is nu eenmaal een sport waar ik graag verder in wil komen. Wat er dus voor zorgt dat ik daar dan ook train.

Leuk om te zien dat er een topic is over geopend. Ik heb al wat enthousiaste reacties over gehad


Groetjes..Kickkie

06-02-2004, 00:13
MOET KUNNEN WE LEVEN IN 2004

06-02-2004, 00:13
mn nichtje doet karate, maar bij die sport is de kleding echt niet sexcy, en bovendien heb je geen lichamelijk contact (zoals judo bijv.) dus geen probleem toch. zit trouwens een meisje bij haar met hoofddoek, vind ik wel leuk opzicht.

06-02-2004, 00:28
Ach je steekt zo ook wat op en dat is ook een groot pluspunt..

06-02-2004, 11:57
Meiden die doen aan sport, ga zo door hoor.

06-02-2004, 13:52


Ik Tennis..

06-02-2004, 14:11

Citaat:
jah da 's waar.......


met je vriendin of nichten......?
Mn vriendinnen zijn helaas niet zo sportiefff
ik ga in mn eentje

06-02-2004, 18:38
je zal maar met zo'n wijf trouwen die de hele dag tussen de jongens zit, haar tiet/ten op en neer huppelt, en 6 dagen per week traint. Niks voor mij.

Pagina's : [1] 2 3