Bekijk volle/desktop versie : Wonen bij je schoonmoeder..



Pagina's : [1] 2

19-09-2008, 10:11
Het lijkt net een trend de afgelopen tijd..

19-09-2008, 10:12


Het gaat mensen niet zo voor de wind meer he

19-09-2008, 10:13
En waar is schoonvader

19-09-2008, 10:13

Citaat door Fatihamaroc:
Ik zou het wel kunnen Zo ontstaat er ook een goeie band.




Als je met zn twee door een deur kan wel. Maar lijkt het jou niet killing om samen in 1 ruimte te zitten en het is bangelijk rustig. Niemand die iets zegt, en samen dood starend naar de tv.

19-09-2008, 10:13



Citaat door Fatihamaroc:
Ik zou het wel kunnen Zo ontstaat er ook een goeie band.


Of niet..!!!

19-09-2008, 10:14

Citaat door barman:
Het gaat mensen niet zo voor de wind meer he




Ze hebben liever ''vrijheid'' deze tijd. Vroeger ging het er toch echt anders aan toe.

19-09-2008, 10:16
Zou Het Niet Kunnen.!
Me Privacy Is Me Dierbaar...

19-09-2008, 10:17

Citaat door SnoezePoez:
Ze hebben liever ''vrijheid'' deze tijd. Vroeger ging het er toch echt anders aan toe.

Vrijheid heb je toch gewoon...................Mensen schetsen altijd zo"n slecht beeld van die schoonouders

Maar jij zou het wel willen/kunnen dus?

19-09-2008, 10:17

Citaat door Fatihamaroc:
Als de communicatie niet zo denderend is dan zou ik wel die stap nemen om onze communicatie te verbeteren. Wanneer zij dat ziet dan hoop ik dat ze me gaat accepteren en dat ze ook aan mij went en van mij gaat houden. Ik snap dat het moeilijk is voor een moeder als haar zoon een nieuwe vrouw in zijn leven heeft, maar ik toon daar begrip voor Inshalah




Ik ben verloofd geweest 2,5 jaar geleden. Echt een schat van een schoonmoeder had ik, ze dacht aan mij bij alles wat ze deed.. Kocht ze iets voor haar dochters, dan belde ze mij op om te vragen welke maat ik draag zodat ze hetzelfde ook voor mij kon kopen. Ik zie haar nog steeds als mijn tweede moeder(schoonmoeder), en ga nog regelmatig bij dr langs.

Ik hoop echt dat ik weer iemand zoals zij tref.

19-09-2008, 10:18

Citaat door Daena:
Jongeren willen te snel trouwen terwijl ze nog aan het studeren zijn en niks hebben om op eigen benen te staan.




Jah dat is idd 1 van de redenen.

19-09-2008, 10:19
Als er hel op aarde bestaat .. moet het wel wonen bij je schoonmoeder zijn.

19-09-2008, 10:19

Citaat door barman:
Vrijheid heb je toch gewoon...................Mensen schetsen altijd zo"n slecht beeld van die schoonouders

Maar jij zou het wel willen/kunnen dus?





Wanneer ik zie dat ik warm ontvangen word in de familie, zal ik het geen probleem vinden (als ik nog geen kids heb). En meestal heb je te maken met wat oudere schoonouders, die kunnen soms wel wat hulp gebruiken in huis, zoals koken etc..

19-09-2008, 10:23



Citaat door Fatihamaroc:
Ik zou het wel kunnen Zo ontstaat er ook een goeie band.



Nou, ik heb ervaring met een schoonzusje dat bij ons inwoonde, en op het begin is het supermoeilijk. Geloof me, die goede band komt niet zomaar aanwaaien, als ie al komt

19-09-2008, 10:25

Citaat door Jeblia_7ora:
Nou, ik heb ervaring met een schoonzusje dat bij ons inwoonde, en op het begin is het supermoeilijk. Geloof me, die goede band komt niet zomaar aanwaaien, als ie al komt




Tjah je moet je gewoon zien aan te passen een beetje aan de familie.

19-09-2008, 10:28

Citaat door Fatihamaroc:
Daarom moet er ook aan gewerkt worden



klopt, maar dit is allemaal theorie. Je hoort verhalen om je heen van mensen die daadwerkelijk in zo'n situatie hebben gezeten. Tuurlijk werk je eraan, maar de ander kan het je ook zo goed als onmogelijk maken om er uberhaupt iets van te maken. Denk dat je er pas echt over mee kan praten, als je het zelf ervaren hebt

Pagina's : [1] 2