Bekijk volle/desktop versie : Een goede man slaat een vrouw weleens?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-01-2002, 12:40
Ik had in mijn vorige topic wat commentaar gekregen voor het slaan van een vrouw. Ik vind mijn zelf een van de grootste romaticus ter wereld, Don Juan verbleekt zelfs in mijn schaduw. Een van mijn specialiteiten is het 'smacken' van een vrouw. maakt niet uit wie, klagende buurvrouw, postbeambtes, tramconductrices, vriendinnen, zusjes, nichtjes, you name it iedereen krijgt wel eens een 'smack' van mij. Want een goede man slaat een vrouw weleens.

20-01-2002, 12:46

maar je slaat een vrouw niet zomaar!!!!!!! daar moet wel een goede reden voor zijn. en het wil nog niet zeggen dat je haar het ziekenhuis in moet slaan!!!!

20-01-2002, 12:51
Natuurlijk sla je een vrouw niet de ziekenhuis in. Het slaan van een vrouw doe je met passie, je slaat haar nooit ongecontrolleerd, zodra een man dat doet dan is hij de controle kwijt. Een vrouw sla je ook om bepaalde redenen. gegronde redenen.

20-01-2002, 12:53
een vrouw sla je gewoon omdat je het lekker vind om haar te zien kreperen en lijden. Ik sla Leila zeker 5 keer per dag, gewoon voor de fun mep ik haar bont en blauw en ik krijg er een harde van.

20-01-2002, 12:56

Leila is inderdaad een vrouw die inderdaad veel klappen verdient, maar bont en blauw is overdreven of is ze zo teder dat elke klap te zien zal zijn.

20-01-2002, 12:57
Het liefst sla ik haar onder de voetzolen met een stuk bamboe, ze loopt dan een beetje moeilijk, maar niemand die het ziet.

En liever een paar meppen te veel dan eentje te weinig

------------------
Mensen kopen spullen die ze eigenlijk niet kunnen betalen, met geld dat ze eigenlijk niet hebben om indruk te maken op mensen die ze eigenlijk helemaal niet mogen.

20-01-2002, 13:38
weet je wat ik met jou zou doen?

hahahahahha
ok.Ik zou je vastbinden aan het bed, je verdoven met een pilletje en daarna hak ik je PIPI eraf en die stop ik in je mond, ik pak mijn spullen en ik ben weg.

ciao ciao!!

20-01-2002, 13:50
en dan gaat ie dood, met z'n pipi in z'n mond. want niemand die em hoort als ie schreewt.

20-01-2002, 13:55
Zozo Sabrinat,

Te vaak naar Jerry Springer gekeken ofzo.... Je hebt wel hele raare gedachtes zeg, had ik eerlijk gezegd niet verwacht van je....

Toufik+

20-01-2002, 14:01
Goede middag MR T, how are you doink today?

als iemand zijn vrouw zo behandeld, ja dan krijg ik dat soort neigingen, maar voor de rest ben ik normaal , dacht ik, volgens mij.

20-01-2002, 15:41
wat een stelletje MIETJES bijmekaar zeg!
tfoe ihoek met je een vrouw slaan,als je daar de kick van krijgt sla je zusje maar in elkaar of je moeder zal je goed doen!
maar een vrouw slaan je eigen vrouw waarom stelletje peimeltjes volgens mij doe je hier een beetje stoer zehma ik ben wat ,volgens mij stel je niks voor in het echte wereldje,ga liever je hersens gebruiken (neem me niet kwalijk)als je die hebt behda!
groetjes van mij !

20-01-2002, 16:14
Vrouwen slaan is .....

Ik heb totaal geen respect voor mannen die vrouwen slaan, dat zijn de zwakste mannen.
Als je niet met woorden uit kan komen ga je maar slaan.. wat een zwakte, dit soort mannen moeten zelf geslagen worden.
Blijkbaar denken sommige door slaan iets te bereiken , dat zegt alleen iets over je niveau ;
blijkbaar ben je echt laag ,,,,
mensen zoals jou verzieken onze naam,,,
jij bevestigt de vooroordelen....

alsof vrouwen beesten zijn ofzo, gebruik je hersens ipv je handen...

zo blijven wij achtergesteld.

younes

20-01-2002, 17:45

Peligrosso,

Op antwoord van je topic zeg ik nee. Een goede man slaagt geen vrouw! Iemand die toch een vrouw slaat behoort tot de slechte categorie van de mannen.
Slaan is gewoonweg fysiek geweld en is atlijd in je nadeel bij eventuele processen.
Of je handelt uit zelfverdediging,maar dat is een feitenkwestie.

Groetjes

Said

20-01-2002, 17:53
Maar dan ook niet zeuren als iemand JOUW! hoofd vertimmert!

Thuis een man op straat ook een man.

Sukkel!

20-01-2002, 18:10

ik ben het ook eens met youness

je vrouw slaan is werkelijk een teken van zwakte
alleen een hersenloze lafaard gebruikt fysiek geweld tegen de vrouw die haar beste jaren van haar leven aan hem heeft toegewijd

bah ik word zo kotsmisselijk van die gasten die denken dat een man het recht heeft zn vrouw te slaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5