Bekijk volle/desktop versie : Meneer Wilders en de islam



Pagina's : [1] 2

05-02-2004, 00:17
Wilders (VVD) in de geest van Pim

(Van onze politieke redactie)
Den Haag - Voor de derde keer in korte tijd slaat VVD-Tweede-Kamerlid Geert Wilders wild om zich heen. In een interview in HP/de Tijd bindt hij de strijd aan met de islam, ‘de grijze muizen’ in de Tweede Kamer en zijn ‘sociaal-liberale’ fractievoorzitter Jozias van Aartsen. Van Aartsen begint er langzamerhand genoeg van te krijgen.

Eerder vroeg Wilders zich af of VVD-staatsecretaris Melanie Schultz van Haegen van Verkeer en Waterstaat ‘knettergek’ was geworden nadat ze haar plannen over partijvernieuwing had ontvouwd. Daarna noemde hij de VVD een bejaardenhuis in het kwadraat.

In HP/de Tijd haalt hij uit naar de islam. “Pim Fortuyn sprak van een achterlijke cultuur en kreeg half Nederland over zich heen. Maar Fortuyn had gelijk. Het gaat mij om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan óns moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! Thuis lopen ze maar met hoofddoekjes op en slachten ze hun schapen, daarbuiten gedragen ze zich als ieder ander.”
Hij zegt in kwesties rond integratie zo scherp op te treden ‘om te voorkomen dat rassenrellen uitbreken’.

“Maar ik wil er wel iets aan toevoegen. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt zijn haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is.”

Van zijn collega’s in de Kamer heeft hij geen hoge dunk. “De Tweede Kamer is een club waar een beloning staat op risicomijdend gedrag. De grijze muizen zitten overal.”

In de fractie is Wilders aangesproken op zijn uitlatingen over Schulz. Fractievoorzitter Van Aartsen reageerde geïrriteerd op de vergelijking van de VVD met een bejaardenhuis, waar de partij volgens het Kamerlid slecht uitkwam.

Parool, 4 februari 2004

05-02-2004, 00:25


Zie eens hier "Maar ik wil er wel iets aan toevoegen. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt zijn haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is.”

Roept meneer-ik-heb-een-dode-rat-op-mijn-hoofd op een sluwe wijze op tot geweld?Oei dat is STRAFBAAR IN NEDERLAND.Ik heb het nog maar eens gelezen,en het staat er echt,hij roept gewoon om geweld tegen moslims op een hele sluwe manier.

Hierbij wil ik iedereen oproepen om masaal een mailtje te sturen naar het MDI,mijn mailtje is al weg

05-02-2004, 00:27
Zijn er niet al rellen geweest in Amsterdam west?

Dat was in de tijd dat alle problemen nog verzwegen werden dus is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven.

05-02-2004, 00:28
Op zich ben ik er wel voor om af en toe eens een knuppel in een
hoenderhok te gooien.
Maar mensen die dit doen discusiëren nou nooit eens met
zuivere argumenten.

Hoe gedraag je je bijvoorbeeld als je je gedraagt als "ieder ander"? Ik ken "ieder ander" niet. Bijna iedereen in mijn
omgeving gedraagt zich weer anders. Lastig.

Ik vind het nogal kort door de bocht om een wereldgodsdienst een "achterlijke cultuur" te noemen. Een godsdienst trouwens die erg veel verwantschap heeft met het jodendom en christendom, twee peilers van onze "eigen cultuur".

Ik ben het er wel mee eens dat er nooit gemorreld mag worden aan de scheiding van kerk en staat.
En ik vind dat iedereen zich hier aan de wet moet houden.
Maar ja, dat spreekt voor zich.

05-02-2004, 00:28


Tempelier toch ........ :-)

05-02-2004, 00:42
Wilders moet gewoon een eigen fractie oprichten. "Kruistocht tegen Islam" kan hij die bijvoorbeel noemen. Want als je kijkt naar zijn kamervragen en ingediende stukken gaan ze bijna zonder uitzondering allemaal over de Islam of terrorisme (alsof ze in zijn ogen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn). De hoofdoek, de moskeeen etc. ect. Als ik bovenstaande zo lees is hij ook van de mythe dat marokkanen thuis schapen slachten etc.

Maar hij 'maakt zich ook zorgen' over de geldstromen die via ons land en "Islamitische netwerken" in ons land plaatsvindt.

Dat onze nationale trots Schiphol door Israel wordt misbruikt als doorvoerhaven van (illegale) - biologische, zie Bijlmerramp - wapens met Amerika en daarom extra "protectie" geniet van de Mossad, daar heeft hij totaal geen vraagtekens bij. Natuurlijk niet, die wapens worden dan ook gebruikt om "de Islamieten" in Palestina uit te roeien.

Zou hij Hirschi 'doen'....?

05-02-2004, 00:48
Is die Wilders niet die gast met dat verschrikkelijke foute kapsel ?

05-02-2004, 00:51
Ja, dat is Wilders. Die vent die "zijn eigen haar geschoten" heeft wuhaha!

05-02-2004, 00:52
De mailadressen van de plaatselijke MDI's kan je hier vinden;

http://www.meldpunt-amsterdam.nl/meldpunten.html

05-02-2004, 09:33

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Zijn er niet al rellen geweest in Amsterdam west?

Dat was in de tijd dat alle problemen nog verzwegen werden dus is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven.
Je bedoeld de kraker rellen in de jaren 80 of denk je aan wat anders.
Zou toch wel graag een paar voorbeelden van je willen horen, graag ook even vermelden wat er dan allemaal verzwegen is.

05-02-2004, 14:54

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Je bedoeld de kraker rellen in de jaren 80 of denk je aan wat anders.
Zou toch wel graag een paar voorbeelden van je willen horen, graag ook even vermelden wat er dan allemaal verzwegen is.
volgens mij bedoelde hij rellen tussen Feyenoord fans en Ajacieden

05-02-2004, 15:03
wilders moet maar een muur gaan bouwen in nederland net als zijn joodse extremistische vrienden in israel dan heeft hij geen last van moslims.

05-02-2004, 15:25


The Islam shall overcome.

Dit is goed, hoe meer kritiek des te beter het mensen zal interesseren.

Fortuyn, bedankt
Wilders, doe zo voort.

05-02-2004, 19:04
Het verhaal van Mozes vzmh slaat erg goed op wat er op dit moment gebeurt met de islam. De Farao wist dat er een jongetje zou worden geboren die zijn Einde zou betekenen en beveelde dat ieder geboren jongetje direct gedood zou worden. Allah sbwt zorgde ervoor dat dit jongetje ongedeerd bleef en zelfs met de eigen handen van de Farao is opgevoed. En dat jongetje Mozes vzmh was het einde geworden van de Farao. Dit is wat er met islam op dit moment ook gebeurd. Velen zijn tegen de islam en doen er van alles aan om de islam slecht in het nieuws te brengen en de islam te vernietigen maar de islam blijft maar groeien en groeien en GROEIEN!! En er is niks wat men er aan kan doen Elhamdulileh (Alle lof zij Allah). In Nederland was een paar maanden ook in het nieuws dat de islam zich heeft verdubbeld. Kijk hoe er met de islam word omgegaan sinds 11 september. Het is gewoon een kruistocht geworden tegen de islam maar Gij zult niet vrezen .

Dus in dit geval is Dhr Wilders ook een van de soortgelijke Farao's.

Wa salammmmmmmmm

05-02-2004, 19:33

Citaat:
Dus in dit geval is Dhr Wilders ook een van de soortgelijke Farao's.
hihihihih

Pagina's : [1] 2