Bekijk volle/desktop versie : Dames... Hoe vraag je een man mee ''uit''?



Pagina's : [1] 2

18-09-2008, 10:47
Ben ik wel benieuwd naar
Voor diegene die het weleens gedaan hebben, hoe deed je het en had het ''succes''. In mijn geval is het niet zo dat het de 1e keer is dat we afspreken, maar het is tot nu toe nog geen 1 keer van mij gekomen... misschien tijd om daar eens verandering in te brengen, maar dan wél op een leuke (niet goedkope) manier of course!

18-09-2008, 10:49


Goh, heb je zin om uhh wat leuks te gaan doen?

Zoiets?

18-09-2008, 11:02
Wat bedoel je met uit? Uiteten ofzo?

18-09-2008, 11:02

Citaat door Mamalicious09:
Goh, heb je zin om uhh wat leuks te gaan doen?

Zoiets?



Haha... Lekker nuchter inderdaad. Hou ik wel van

18-09-2008, 11:03



Citaat door Jeblia_7ora:
Haha... Lekker nuchter inderdaad. Hou ik wel van


Houd het lekker nuchter, houden ze wel van denk ik. En wel een beetje op een verlegen manier, niet te direct, van 'ga je mee uit'!

18-09-2008, 11:23

Citaat door Bogossa20:
Wat bedoel je met uit? Uiteten ofzo?


Inderdaad, uit eten of wat drinken. In ieder geval niet in het letterlijke zin van het woord natuurlijk. Tot nu toe is het altijd van zijn kant gekomen, dus ben nu een leuke manier aan het bedenken om het te brengen. ( het is nl niet echt iets voor mij!)

18-09-2008, 11:27
Goh het is tijd dat ik je nu uit eten vraag aangezien jij mij altijd vraagt.. Dus pak je agenda der bij en noteer onze afspraak :P

18-09-2008, 11:28

Citaat door Mamalicious09:
Houd het lekker nuchter, houden ze wel van denk ik. En wel een beetje op een verlegen manier, niet te direct, van 'ga je mee uit'!


Precies... Niet té overheersend/dominant... Zou ik sowieso niet kunnen. Vind dit al best eng...

18-09-2008, 11:29
Ik vind het wel lef hebben, ik ben daar veels te verlegen voor. Zij denken arrogant, maar het is verlegen.

18-09-2008, 11:31

Citaat door vaatdoekje:
Goh het is tijd dat ik je nu uit eten vraag aangezien jij mij altijd vraagt.. Dus pak je agenda der bij en noteer onze afspraak :P


Nice

18-09-2008, 11:37

Citaat door Moeskiela:
Ik vind het wel lef hebben, ik ben daar veels te verlegen voor. Zij denken arrogant, maar het is verlegen.


Know what u mean, have the same problem
Het feit dat ik er een topic over open, zegt genoeg...

18-09-2008, 11:41

Citaat door Jeblia_7ora:

Know what u mean, have the same problem
Het feit dat ik er een topic over open, zegt genoeg...


Ik vind het al goed dat je eraan werkt! Ik hou de topic in de gaten!

18-09-2008, 11:44


Via de sms vragen of hij iets leuks wil doen, ofzo... (Ben ook lekker creatief vandaag)

18-09-2008, 11:46

Citaat door Jeblia_7ora:

Know what u mean, have the same problem
Het feit dat ik er een topic over open, zegt genoeg...


ah kom op, te verlegen om je man mee uit te vragen, wat krijgen we nou zeg. Gewoon vragen net zoals je andere dingen zou vragen, je gaat daar toch geen onderwerp van maken. Hoelanger je over zoiets simpels nadenkt hoe moeilijker het lijkt te worden. Gewoon 7amou of 3alel heb je zin om vrijdag een hapje te gaan eten met mij. Op die vraag zal hij heus geen nee anwoorden hoor

18-09-2008, 12:24

Citaat door _NooR_:
Via de sms vragen of hij iets leuks wil doen, ofzo... (Ben ook lekker creatief vandaag)


Hahaha, inderdaad via de sms... Is minder eng. Creatief genoeg voor mij

Pagina's : [1] 2