Bekijk volle/desktop versie : Het ministerie van betrouwbare informatie *censuur*



18-09-2008, 10:41
Het ministerie van betrouwbare informatie



Zoals iedereen weet, zijn bloggers de oorzaak van alle ellende op deze wereld. Zo veroorzaakten weblogs ook al de kredietcrisis en zijn ze een gevaar voor militaire operaties. De meeste internetters in het algemeen zijn trouwens terroristen maar dit terzijde.

Zijn weblogs al verspreiders van desinformatie en lariekoek, de zogenaamde conspiracy sites zouden eigenlijk gewoon verboden moeten worden. Alleen zo kan er een einde komen aan hun schadelijke cult-denken (vrijdenkerschap). En wel snel, voordat de wereld kapot gaat en de winsten wereldreddende activiteiten van de grote militaire en farmaceutische bedrijven in het gedrang komen. Daarom wil het W3C, de grote internetbaas, uit naam van zijn leden (drie maal raden wat voor bedrijven dat zijn), weblogs voortaan gaan testen op betrouwbaarheid van informatie en voorzien van een keurmerk. Zoiets als: dit weblog is schadelijk voor uw mentale welzijn. U denkt dat ik een grap maak zeker? Think not.

Bron

18-09-2008, 10:44


Nou ja, als het niet verder gaat dan een vrijblijvend advies, dat je naast je neer kunt leggen, is er niet zoveel om je druk over te maken.

En een heel klein beetje gelijk hebben ze natuurlijk ook wel. Ook ik twijfel wel eens aan de mentale gesteldheid van sommige commentatoren op diverse blogs.

Elsevier of GeenStijl kan ik echt niet meer lezen.