Bekijk volle/desktop versie : sihr tovenarij



17-09-2008, 22:30
Salaamoe 3aleikoem broerders en zusters,

wie kan mij aub helpen met het volgende probleem.
Ik heb een zus die ruim voor de zomer verloofd is. haar bruiloft is voor na de ramadan gepland. We zijn afgelopen zomer op vakantie geweest en sindsdien is ze helemaal gek op mijn neef uit marokko. Terwijl ze hem hiervoor niet echt mocht omdat hij soort van 'plakte'. Nu is het probleem dat ze ineens haar bruiloft wil afzeggen omdat ze met mijn neef uit marokko wil trouwen. Wij denken dat het te maken heeft met sihr. Kent iemand een goed, betrouwbaar persoon die het weg kan halen??. Welke broeder of zuster kan ons helpen?? alvast bedankt.

3aleikoem oe salaam

17-09-2008, 23:12


Ken niemand maar zeg misschien vanwaar je komt (BE of NL) zodat anderen je kunnen helpen..

Ma3a Salama

18-09-2008, 12:06
Ik zelf kom gewoon uit Nederland, maar als ik hiervoor naar belgie moet dan doe ik graag. Ik wil gewoon dat ze er vanaf komt want zo ken ik mijn zus niet..dus als iemand kan helpen...graag...

18-09-2008, 14:56
Kan je spijtig genoeg niet helpen, enkel doua doen zodat je zus beter wordt insh"allah.. Hoop dat iemand anders je verder helpt..

Moge Allah swt je zus zo snel mogelijk genezen... AMIEN!!

19-09-2008, 10:26


Beste zuster

is het niet bij je opgekomen dat het ook gewoon liefde kan zijn?. en aub laat je niet in met mensen die aan die vervloekte praktijken doen.