Bekijk volle/desktop versie : Waarom Marokkaanse jongens meer in de criminaliteit zitten dan Marokkaanse dames??



17-09-2008, 16:38
Hallooo Mensen!!

Vragen jullie je nooit af waarom het altijd de Marokkaanse jongens zijn die in de criminaliteit zitten en niet de dames??

Hoe zou dat toch komen??

Wel een beetje met professionle argumenten komen aub dan kan ik dit ook goed gebruiken voor mijn verslag..


p.s wie heeft hier weleens een verslag/scriptie over gemaakt?

20-09-2008, 19:07



Citaat door wahwah112:
ballen

juistem je meot er balle voor hebbe LEF

20-09-2008, 19:15

Citaat door Nour-islam:
Hallooo Mensen!!

Vragen jullie je nooit af waarom het altijd de Marokkaanse jongens zijn die in de criminaliteit zitten en niet de dames??

Hoe zou dat toch komen??

Wel een beetje met professionle argumenten komen aub dan kan ik dit ook goed gebruiken voor mijn verslag..


p.s wie heeft hier weleens een verslag/scriptie over gemaakt?
Salaam Aleykoem

Dat komt door de ouders, die vaak hun zonen alles toelaten. Er wordt geen islamitische opvoeding gegeven.
Als ze buiten zijn komen ze of laat of helemaal niet.

Sommige ouders gaan nog een stapje verder, waarvan de moeder toelaat dat de zoon een vriendin heeft en hij neemt haar mee naar huis en blijft vaak slapen.

Of de ouders moedige hun kids aan om mooie auto te gaan kopen en hallo waar komt het geld toch verdaan?

Het zijn natuurlijk niet alle ouders, je hebt ook ouders die echt niets kunnen doen tegen hun kids, moge Allaah hun leiden Ameen.

Als eerst dient vooral wij deze generatie, hun kids Islamitische opvoeding te geven, jongen meisje beide hebben ze zelfde rechten, wat voor haar haram is is net zo voor hem haram.

Mog het toch zo zijn dat ondanks dat ze islamitische opvoeding hebben gehad slecht worden dan zullen ze terug komen op het pad van Allaah inschAllaah.



Wassalaam

20-09-2008, 19:19

Citaat door Marokko_:
juistem je meot er balle voor hebbe LEF


Je moet er lef voor hebben dat is iets wat zeker is, maar dan moet je ook de lef hebben om niet gepakt te worden.

die zin klopt niet eenss

21-09-2008, 13:24



Citaat door Sherine007:
Je moet er lef voor hebben dat is iets wat zeker is, maar dan moet je ook de lef hebben om niet gepakt te worden.

die zin klopt niet eenss


Je weet niet wat je zegt hahahah je moet balle hebbe om dinge te doen en je moet een man zijn om je bek dicht te houden wanneer je word gepakt schat

21-09-2008, 17:42

Citaat door Marokko_:
Je weet niet wat je zegt hahahah je moet balle hebbe om dinge te doen en je moet een man zijn om je bek dicht te houden wanneer je word gepakt schat


Whahahahaa jaa dat bedoelde ik
Als ik honger heb dan kom ik ook niet meer uit me woorden blijkbaar

21-09-2008, 18:04
Ik denk dat het inderdaad komt doordat ouders hun zonen meer los laten, en als je je zoon wel goed opvoedt, dan heb je dat andere joch die crimineel is, die hem weer beïnvloedt.
Niet alleen hier in Nederland zijn de jongens/mannen criminelen, in Marokko zijn ze nog erger.