Bekijk volle/desktop versie : gestopt met de pil



Pagina's : [1] 2

17-09-2008, 08:57
Sinds een maand ben ik gestopt met de pil. Nadat ik gestopt ben hebben mijn man en ik gemeenschap gehad. Nu zou ik deze week ongesteld moeten worden en ik heb maar 1 dag of beter gezegd de ochtend alleen bloed verlies gehad (een heel klein beetje) Hierna is er de rest van de dagen niks meer gekomen. Weet iemand of dit een teken is van zwanger zijn of dat dit gewoon door de pil komt????

17-09-2008, 09:09


ik zou zeggen haal een zwangerschapstest, dan weet je het zeker!succes

17-09-2008, 09:09
Hey meid,

Het zou kunnen!! Ik had namelijk ook toen ik zwanger bleek te zijn heel licht bloedverlies.. Op de dag dat ik ongesteld moest worden zag ik dat en dacht jammer maar daarna dus niet meer..

Ik zou zeggen doe een test en je weet het..

Is het nu een maand geleden dat je bent gestopt? Als het zo is dan ben je heel vruchtbaar meid hihi want ik heb er 10 mnd over gedaan na de laatste pil. Dat zegt ook niks want bij de een kan het meteen raak zijn.

liefs

17-09-2008, 09:22

Citaat door Lina81:
Hey meid,

Het zou kunnen!! Ik had namelijk ook toen ik zwanger bleek te zijn heel licht bloedverlies.. Op de dag dat ik ongesteld moest worden zag ik dat en dacht jammer maar daarna dus niet meer..

Ik zou zeggen doe een test en je weet het..

Is het nu een maand geleden dat je bent gestopt? Als het zo is dan ben je heel vruchtbaar meid hihi want ik heb er 10 mnd over gedaan na de laatste pil. Dat zegt ook niks want bij de een kan het meteen raak zijn.

liefs



Ja het is nu een maand geleden dat ik ben gestopt met de pil. Ik had bloed verlies in de week dat ik ongesteld moest worden. Wanneer kan ik het beste een test gaan doen?

17-09-2008, 09:27


wacht nog 2 weekjes voor de zekerheid , het kan zijn dat je cyclus nog ff in de war is odf dat dat innestelingsbloedingen waren en je nu ds zwanger bent

17-09-2008, 09:49

Citaat door alyssa:
wacht nog 2 weekjes voor de zekerheid , het kan zijn dat je cyclus nog ff in de war is odf dat dat innestelingsbloedingen waren en je nu ds zwanger bent


Stel dat ik zwanger ben hoe vaak krijg je dan zo'n innestelingsbloeding?

17-09-2008, 09:56

Citaat door alyssa:
wacht nog 2 weekjes voor de zekerheid , het kan zijn dat je cyclus nog ff in de war is odf dat dat innestelingsbloedingen waren en je nu ds zwanger bent


Ja je kan wachten maar als je geen geduld hebt (wat ik dus niet had) dan kun je er 2 kopen.. Dan doe je nu een test en over een week of twee weer een test.

17-09-2008, 09:56

Citaat door noraaa123:
Stel dat ik zwanger ben hoe vaak krijg je dan zo'n innestelingsbloeding?

volgens mij 1 keer maar

17-09-2008, 10:00

Citaat door Lina81:
Ja je kan wachten maar als je geen geduld hebt (wat ik dus niet had) dan kun je er 2 kopen.. Dan doe je nu een test en over een week of twee weer een test.

en net als ik , heb er alweer 3 versleten in 1 week

17-09-2008, 10:11

Citaat door alyssa:
en net als ik , heb er alweer 3 versleten in 1 week


Zooo tbarkellah 3 in 1 week

Ik wacht nog wel even voordat ik zo' test koop. Ik moet wel zeggen dat ik een naar gevoel heb in mijn buik...het gevoel dat je ongesteld moet worden maar het komt niet

17-09-2008, 10:17

Citaat door noraaa123:
Zooo tbarkellah 3 in 1 week

Ik wacht nog wel even voordat ik zo' test koop. Ik moet wel zeggen dat ik een naar gevoel heb in mijn buik...het gevoel dat je ongesteld moet worden maar het komt niet


Dat had ik toen ook dus het kan zo zijn maar ik weet ook dat ik 10 mnd lang elke maand dacht dat ik zwanger was omdat ik het graag wilde en dan voel je ook echt van alles hahahha

Mijn huisarts stelde me 1 vraag en ik dacht wat vraag jij mij nu: Heb je ook last van harde ontlasting? Ik dacht wat gaat jou dat aan maar het klopte wel.. Dat is dus ook een teken van zwanger zijn.

xx

17-09-2008, 10:20

Citaat door Lina81:
Dat had ik toen ook dus het kan zo zijn maar ik weet ook dat ik 10 mnd lang elke maand dacht dat ik zwanger was omdat ik het graag wilde en dan voel je ook echt van alles hahahha

Mijn huisarts stelde me 1 vraag en ik dacht wat vraag jij mij nu: Heb je ook last van harde ontlasting? Ik dacht wat gaat jou dat aan maar het klopte wel.. Dat is dus ook een teken van zwanger zijn.

xx


Hmmm...nu dat jij dit zegt, ja heb daar inderdaad last van, maar dacht dat komt vast wel door de ramadan

17-09-2008, 10:50


Ik zou gewoon een testje halen......

17-09-2008, 11:28
Spannend allemaal...ik ben in Mei gestopt met de pil en ben nog steeds in afwachting...Ok ik herken mij in de reactie van Lina81...kdenk ook dat ik elke keer zwanger ben...kzag ze dus vliegen.....rond de twintigste weet ik of het raak is voor deze maand of niet...Hoop het wel maar bereid mij alvast voor op het ergste...dat scheelt weer een teleurstelling!

17-09-2008, 11:39

Citaat door mtoewra:
Spannend allemaal...ik ben in Mei gestopt met de pil en ben nog steeds in afwachting...Ok ik herken mij in de reactie van Lina81...kdenk ook dat ik elke keer zwanger ben...kzag ze dus vliegen.....rond de twintigste weet ik of het raak is voor deze maand of niet...Hoop het wel maar bereid mij alvast voor op het ergste...dat scheelt weer een teleurstelling!



Inshallah ye koen lgair!

Pagina's : [1] 2