Bekijk volle/desktop versie : Hoi, even een vraagje voor de meiden

Pagina's : [1] 2 3

09-10-2002, 14:14

Citaat door NICE_MOROCCIE_:
Wat mag een jongen veronderstellen van een bepaalde meid?

Want het is namelijk zo dat een meid me al voor twee maand blijf aanstaren. Dit zal ik wat duidelijker uitleggen aan de hand van de dingen die ik meemaak.
Ik moet elke dag met de trein reizen dus ik sta op een vaste tijdstip ieder doordeweekse dag op de trein te wachten. En het meisje waar het hier omgaat, moet 3 dagen in de week dezelfde trein hebben. Dus ik zal even kort vertellen wat ik die twee maanden meemaak. Het gaat zo ik kom de perron opgelopen ik loop door tot het eind. Vanaf het begin dat ik op de perron ben kijkt ze me aan met haar ogen tot wanneer ik stilsta. In het begin dacht ik van oké toeval ze kijkt gewoon mij kant uit. Maar als ik op de andere dagen van de week besluit niet vooruit te kijken dus naar de grond toe. Als ik mijn hoofd dan naar boven hef dan zie ik haar weer kijken dus ik denk weer toeval. Tot dat ik op een gegeven moment op een ander plek ga wachten op de trein. En nu snap ik het nog niet want ik sta nou niet in haar zicht. En toch hoef ik alleen maar even met mijn ogen haar naar kant te kijken zie ik dat ze me weer aankijkt oké dus ik denk nog steeds toevallig ze kijkt gewoon op die momenten dat ik even naar hij kijk zij mijn kant uit(eerste 3 weken). Maar goed dan besluit ik om bij een meid die ik ken die op de trein die andere richting opgaat wacht met haar even gezellig te praten voordat mijn trein komt.En nou komt het ik sta schuin achter die ene meid en als ik me dan weer omdraai zie ik dat ze me weer aankijkt. Dus we houden het bij toeval, maar als ik naar mij trein wil lopen dus haar richting uit kijkt ze me weer aan en dit gaat al dan voor 5 weken zo.
En dan heb ik het nog niet eens over die keren, dat ik haar in het centrum tegenkom met haar vriendin, en dat ze me weer gewoon blijft aankijken.

Want ik wil maar moeilijk geloven, dat ze op me valt. Want het gaat hier om een meid, die gewoon elke jongen die ze maar wil kan krijgen.
Ik kan dan misschien wel knap zijn, maar niet genoeg voor haar, dat is wat ik van mijn eigen vind.

En nou hoop ik, dat jullie misschien een ander idee hebben waarom ze mij blijft aankijken.
.

09-10-2002, 15:18

Gewoon op haar afstappen je hebt niets te verliezen nee heb je al ja kun je krijgen. Je moet jezelf niet onderschatten ga met haar praten.

09-10-2002, 15:22
He maar let me know hoe het is afgelopen oke
veel succes

10-10-2002, 21:53
Ze is helemaal tot over haar oren verliefd op je.
Als ze je alleen maar blijft aankijken en echt voor een lange tijd dan is dat zeker het geval(dat ze je leuk vindt) of je haar zit nooit goed hihih grapje.
Maar ik vind dat je haar ook moet aan blijven kijken en als ze dezelfde trein pakt,een babbeltje met haar maakt.
En over dat ze elke jongen kan krijgen.Uiterlijk zegt niks,dat weten we allemaal al,alleen ja het oog wilt ook wat.
Maar probeer het gewoon en ik wil zeker weten hoe het afloopt.
Gegarandeerd dat het goed gaat.
SUCCES
Beslema AngeliNora

11-10-2002, 23:56

Een nee heb je , een ja kan je krijgen! Trust me she's interested!!!

12-10-2002, 14:05
Mischien heeft ze wel staar????

Wat je moet doen is, gewoon stug terug blijven kijken, wel af en toe met je oogies knipperen anders gaan je oogies prikken.
En als ze dan d'r kop niet omdraait naar een andere richting, nou dan gewoon naar haar toe lopen en een praatje maken.

En ga niet zielig doen, met dat gelul, ze is te mooi voor mij, oh please, get over it, who cares. Je bent een vent of je bent 't niet. Youre the man, you can do it!!!!

Anyway, toi, toi, toi..laat ff weten hoe 't afloopt!!

12-10-2002, 17:15
he als je er weer ziet en ze kijkt naar kijk dan ook naar haar en geef haar een knipoog.
als ze bloost of de andere kant op kijkt en in zich zelf gaat lachen dan wil ze je zeker!!!!!!!!!!!111
vertrouw mij nou maar

14-10-2002, 11:07
hallo, ik denk dat je ze je wel ziet zitten anders blijft ze niet de hele tijd naar je kijken. Je kan een keertje met haar gaan praten, niet meteen de nummer vragen ofzo maar gewoon een normaal gesprek voeren en dan zie je vanzelf wel of het klikt of niet...

15-10-2002, 09:44
jemig ze vind je een lekkertje dat kan ik je wel vertellen hoor,

jammie denkt ze iedere keer, ze loopt de hele dag in het centrum met de hoop dat ze je tegen komt, door weer en wind door de kou trotseert ze alles om je maar te mogen zien.

ja jaaaa dat wist je niet he!!maar ze heeft maar 3 dagen om je te mogen zien daar kijkt zo ook erg naar uit iedere keer trekt ze haar mooiste kleren aan en denkt aan je mooie ogen en je mystery verschijning je bent anders je bent het gewoon voor haar.

als ze je in de verte ziet aan komen dan begint haar hart te bonken in haar keel ze kan alleen maar kijken naar je wat is ie zaaaaaaaaalig ze denkt ze steeds, hij ziet me toch niet staan, zo'n kerel heeft vast al een meid.

Een vent als hij is nooit lang alleen dat bestaat gewoon niet. iedere avond droomt ze over je en als ze je ziet wil ze je alleen maar aankijken dan zit je weer in haar geheugen gegrift (zwijmel)

Het valt niet mee hoor om zo verliefd te zijn steeds als ze je ziet krijgt ze geen hap door haar keel zeg eens eerlijk je hebt haar nooit zien eten als je haar weer ziet( dat kunnen vrouwen niet eten op een kerel waar ze zwijmel op zijn) maar een jongen die je gewoon aardig vind nou nou daar vreten ze bij dat wil je niet weten hoor.) de tijd waar je nu in zit is heerljk houdt het nog even spannend hehehhehehehhe ene je vertelde dat je praatte met een meid in het stadion weet je wel hoe jaloers ze toen werd, ze werd helemaal verdrietig toen je dat deed.

Maar dat maakt het allemaal wel spannend het is net een romannetje dat leest ze ook vaak is ze dol op.
nou succes doei doei

15-10-2002, 09:48
hahaha dit kan maar een ding betekenen!!

LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT!! HAHAHA

trouwens ik vond het echt leuk om je verhaal te lezen mail me hoe het verder afloopt oke als je wilt teminste missyceylan@hotmail.com

he succes he?? doei doei beslema

15-10-2002, 13:30
zo hee
zo negatief van jezelf?
ik dacht dat alleen meiden zo negatief konden denken maar gelukkig is het niet zo.
je moet niet zo negatief zijn van jezelf.ik zou zeggen grijp je kans
je zult nooit verder komen als je zo negatief over jezelf denkt.
ik zou zeggen veel succes....

doei van mij...

ps:GOOD LUCK...

15-10-2002, 13:52
Zou het niet zo zijn dat hij onzeker en verlegen is????.

Jongen stap op haar af en vraag het haar gewoon. Wens je heel veel succes ermee en laat het ons weten.

Groetjes,
moi

10-11-2002, 19:12

ja stap gewoon op haar dan weet je tenminste ook gelijk waarom ze naar je kijkt. laat me weten hoe het afloopt!!!!!!!!
en sucses nog

10-11-2002, 20:29
Verliefdheid? Interesse? Nieuwsgierigheid? Toeval?

Er is maar één manier om erachter te komen en dat is je stoute schoenen aan te trekken en op haar af te stappen. Gewoon een praatje maken, is niets mis mee denk ik, het ergste dat je kan gebeuren is dat blijkt dat ze niet geïnteresseerd is in je.

En moest dat gebeuren? Denk dan vooral niet dat het aan jou ligt. Dat het met haar schoonheid te maken heeft. Het oog wil ook wat ja, maar zelfs het mooiste meisje of de knapste jongen heeft over 30 jaar blubberende lichaamsdelen !

Veel succes !

Morgaine

10-11-2002, 21:30

[SIZE=3]just kidding!

Pagina's : [1] 2 3