Bekijk volle/desktop versie : Hoi, even een vraagje voor de meiden



Pagina's : 1 [2] 3

11-11-2002, 09:45
sallaam
als ik jou was moet je nu je kans grijpen voordat het te laat is.
en als het te laat is dan krijg je er behoorlijk spijt van.
en niet zo negatief over jezelf zijn. je bent gewoon mooi voor haar, en daarom kijkt ze je zo aan. wij zijn meisjes en weten er alles van.
en ze kan je niet zo lang aan blijven kijken omdat ze je lelijk vind, ze vind je gewoon een mooie knappe jongen.
trouwens innerlijk is ook heel belangrijk.


groetjes selima,
P.S stap op haar af voor dat het te laat is.
ik wens je veel succes.
beslama

11-11-2002, 11:36


hey nice moroccie ik zou zeggen ga ervoor.

Geloof me het is geen toeval dat je haar steeds tegenkomt en dat je denkt dat het gewoon toeval is dat wanneer jij naar haar kijkt dat zij dan ook naar je zit te staren en hoe jij je dan gedraagt wanneer zij je zo ziet terug staren denkt ze honderd procent hetzelfde van jou.

En vergeet dat gedoe alstublieft over dat ze te knap is voor jou dat jij niet goed genoeg voor haar zou zijn kijk dat meisje heeft honderd procent een hartje van goud geloof me als ze niet geïnteresseerd in je was zou je haar niet steeds (TOEVALLIG) overal tegenkomen waar jij bent geloof me ze trekt waarschijnlijk altijd die speciale dagen dat ze weet da je er zult zijn haar mooiste outfits aan en maakt ze zich zo mooi op voor jou dus ik zou zeggen.

De eerste volgende keer als ze weer naar je staart kijk je terug lach eens naar haar als je ziet dat ze verlegen wordt en begint ze te lachen DAN ZOU IK ZEGGEN GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

EN GA NAAR HAAR TOE gewoon doen!

nu ik je verhaal ken wil ik echt graag weten hoe het afloopt dus als je wil laat het hier weten of op mijn mail yasminaha123@hotmail.com

PS; vergeet nooit schoonheid alleen maakt nooit gelukkig

hou je goed

beslema

12-11-2002, 19:54
ik denk dat ze contact wil me u maar zelf nie durfd en om u een hint te geven blijft ze maar amtijd doorstaren denk ik éh

12-11-2002, 20:25
Nou het is inmiddels een maand geleden, dat je hier over bent begonnen...sindsdien niets meer wat van je vernomen!!
Vertel wat is er in de ondertussen tijd gebeurt???????????

[GLOW=deeppink]Just A girl[/GLOW]

12-11-2002, 23:09


Luister kerel, ik ben zelf een leuke kerel die in principe alle meiden zou kunnen krijgen die ik wil.......
Echter was ik vroeger ook net als jij, wist wel dat ik knap was maar vond mezelf niet knap genoeg voor de leuke meisjes van me school. Door mijn onzekerheid sloot ik mezelf op. Dit was echter alleen in Nederland. Ik ging naar het buitenland en leerde toen heel wat 'manieren' bij waardoor ik nu gewoon 'volledig' ben.
Ik ben wel geen playa hierdoor geworden....onthou dat altijd, bereik je niks mee!!
Ik wil je 2 dingen advieseren betreffend het meisje:
Ten eerste moet je jezelf meer zekerheid inspreken, denk gewoon dat ze tijdelijk verblind is waardoor ze je leuk vindt...
Ten tweede moet je zorgen dat je dicht bij haar in de buurt komt als je op het perron staat.... Wanneer de trein stopt laat je haar eerst instappen en zorg je dat ze duidelijk weet dat je achter haar aanloopt...
Als je geluk hebt zal het niet te druk zijn in de trein........Je zal vanzelf zien dat als ze weet dat je achter haar loopt dat ze dan een plek gaat zoeken waarbij er minstens nog 1 plek vrij is voor jou om te zitten naast haar of tegenover haar. Daar ga je gewoon zitten en ik denk persoonlijk dat je dan een 'Big Smile' krijgt van haar. Dan weet je gewoon heel zeker dat het binnen is en zorg je gewoon dat je voortaan hallo zegt als je haar op het perron tegenkomt en je zult vanzelf zien dat het allemaal goedkomt.
Dit is de aanpak voor jou vooral als verlegen ventje. Het zou in principe voor 100% werken als het meisje je werkelijk leuk vindt. Werkt het niet dan loop je tenminste geen blauwtje door alleen naast/voor haar gaat zitten.
Laat me ff weten hoe het ging. Als je specifieke vragen hebt kun je me altijd schrijven.
Succes broeder!

12-11-2002, 23:20
Ik heb trouwens vandaag net zo'n situatie gehad.......Ging bij de slager na ramadan en terwijl mij het vlees gesneden werd kwam er een leuk marokkaans meisje de zaak binnen. Ze zat op een afstand te staren, moet zeggen dat ik dat niet iedere dag meemaak met marokkaanse meiden, eerder bij hollandse.......Ik keek terug en ze glimlachte, ik ging afrekenen en toen zei ze nog gedag. Hoewel ze leuk is heb ik toch besloten om niets te doen omdat ik net met mijn vriendin gebroken heb en uit respect voor mijn ex vind ik gewoon dat het niet hoort, althans niet zo snel. Als iemand vindt dat ik fout gedaan heb hoor ik het graag.

13-11-2002, 12:38
ik kan je alleen zeggen dat ze helemaal gek op je is? ALS JE HAAR WEER TEGENKOMT DAN MOET JE GEWOON NAAR HAAR TOEGAAN EN EEN PRAATJE MET HAAR MAKEN. JE MOET ZELFVERTROUWEN HEBBEN.

13-11-2002, 12:57
ZE VINDT JE GEWOON LEUK WAAROM ZOU ZE ANDERS ZO NAAR JE KIJKEN. ALS JE HAAR TEGENKOMT DAN ZOU IK GEWOON EEN BABBELTJE MET HAAR GAAN MAKEN ZO ERG IS HET NIET OM EVEN MET HAAR TE GAAN PRATEN. en als je ziet dat ze rood wordt dan weet je dat ze je leuk vindt we willen je reactie wel horen

groetjes

21-11-2002, 16:15
zeg hoe is het nou geeindigd? dit haat ik nou hé...............ik wilweten wat er is gebeurt!!!!!!!
hajar
antwerp

22-11-2002, 10:25
woh dat had ik niet van een jongen verwacht eigenlijk. ga naar haar toe en zeg tegen haar waarom je ze aanstaart. en praat met haar
veel succes
XXXXXXXXXx

22-11-2002, 11:46
hoi ik ben het stationgirl ik wil je effe zeggen dta ik het niet leuk vind dat je dit op internet zet je kunt het toch ook gewoon tegen mij zeggen ik bedoel ik wijs je echt niet af of zo integendeeeeel maar ja ik zie je morgen wel weer op het perron dan wil ik dat je gewoon naar me toekomt dan kunnen we verder praten

22-11-2002, 12:11
nou krijgen we nog te horen hoe deze romantische verhaal is afgelopen of hoe zit dat meneer

22-11-2004, 17:54



Citaat door NICE_MOROCCIE_:
Wat mag een jongen veronderstellen van een bepaalde meid?

Want het is namelijk zo dat een meid me al voor twee maand blijf aanstaren. Dit zal ik wat duidelijker uitleggen aan de hand van de dingen die ik meemaak.
Ik moet elke dag met de trein reizen dus ik sta op een vaste tijdstip ieder doordeweekse dag op de trein te wachten. En het meisje waar het hier omgaat, moet 3 dagen in de week dezelfde trein hebben. Dus ik zal even kort vertellen wat ik die twee maanden meemaak. Het gaat zo ik kom de perron opgelopen ik loop door tot het eind. Vanaf het begin dat ik op de perron ben kijkt ze me aan met haar ogen tot wanneer ik stilsta. In het begin dacht ik van oké toeval ze kijkt gewoon mij kant uit. Maar als ik op de andere dagen van de week besluit niet vooruit te kijken dus naar de grond toe. Als ik mijn hoofd dan naar boven hef dan zie ik haar weer kijken dus ik denk weer toeval. Tot dat ik op een gegeven moment op een ander plek ga wachten op de trein. En nu snap ik het nog niet want ik sta nou niet in haar zicht. En toch hoef ik alleen maar even met mijn ogen haar naar kant te kijken zie ik dat ze me weer aankijkt oké dus ik denk nog steeds toevallig ze kijkt gewoon op die momenten dat ik even naar hij kijk zij mijn kant uit(eerste 3 weken). Maar goed dan besluit ik om bij een meid die ik ken die op de trein die andere richting opgaat wacht met haar even gezellig te praten voordat mijn trein komt.En nou komt het ik sta schuin achter die ene meid en als ik me dan weer omdraai zie ik dat ze me weer aankijkt. Dus we houden het bij toeval, maar als ik naar mij trein wil lopen dus haar richting uit kijkt ze me weer aan en dit gaat al dan voor 5 weken zo.
En dan heb ik het nog niet eens over die keren, dat ik haar in het centrum tegenkom met haar vriendin, en dat ze me weer gewoon blijft aankijken.

Want ik wil maar moeilijk geloven, dat ze op me valt. Want het gaat hier om een meid, die gewoon elke jongen die ze maar wil kan krijgen.
Ik kan dan misschien wel knap zijn, maar niet genoeg voor haar, dat is wat ik van mijn eigen vind.

En nou hoop ik, dat jullie misschien een ander idee hebben waarom ze mij blijft aankijken.
hey
er is iets wat je moet weten en dat is dat wij meiden soms vallen op iemand die we het gevoel hebben van die kunnen we niet krijgen. Ligt niet altijd aan uiterlijkmaar soms geeft een jongen eenmeid om wat voor reden dan ook geen aandacht of heel subtiel dan komt die jongen als mysterieus of serieus dus intressanter over dan die schreeuwerige bikat. het is heel goed mogelijk dat je dus net iets meer charme of geheim ( ser) hebt dan andere jongens waardoor je dus aantrekkelijk bent. wij meiden vallen echt niet altijd op die jongen met de stijle kleren en de blauwe ogen.. in mijn geval helemaal niet. dus het kan zijn dat je iets mannelijks of wat dan ook hebt waardoor zij echt haar ogen niet van je af kan houden..

groetjes shakirabouss

ps ga geen haram relatie aan, ga een relatie aan met de intentie om te trouwen, laat anders jou ziel met rust voor datgene waar Allah SWT niet van houdt...

22-11-2004, 19:56
jongen ze vind je echt leuk,go for it ik heb zoiets ook een tijd geleden meegemaakt,maar dn omgekeerd enik vond die gozer gewoon heel leuk omdat ik hem aantrekkelijk vond en niet mdat hij niet mooi genoeg voor mij was

23-11-2004, 23:00
hey jongen wel een grappig verhaal
maaar volgens mij vind ze je gewoon leuk en weet je wat jij eens moet doen ga naar dr toe en praat met haar. zeg gewoon dat je het wil weten waarom ze telkens naar je kijkt. ik zeg eerlijk als ik een leuke jongen zie dat diek ik m ook hard. beter nog dat kijk ik hem recht in zn ogen aan. alleen ben ik niet zo verlegen en stap ik gewoon op hem af. maar het heeft nikxx met knap en zo te maken als ik naar een jongen kijk en hij is niet perfect dan is het niet raar omdat ik elke jongen kan krijgen maar mohim hopelijk heb je hier iets aan succes jongen. xx amina

Pagina's : 1 [2] 3