Bekijk volle/desktop versie : Zou jij..?



Pagina's : [1] 2

17-09-2008, 00:44

Het accepteren als een jongen vreemdgaat & als excuus gebruikt; "Met jouw bn k serieus & wil ik mijn leven leiden, met hun speel k..!"[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]Dat is tog gewoon te dom om te accepteren...!


17-09-2008, 00:45



Citaat door Maroc_Oujdia:

Het accepteren als een jongen vreemdgaat & als excuus gebruikt; "Met jouw bn k serieus & wil ik mijn leven leiden, met hun speel k..!"[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]Dat is tog gewoon te dom om te accepteren...!


nee joh, gewoon accepteren


leven is te kort

17-09-2008, 00:46
Nee, ik ben geen speelgoed van de wibra.

17-09-2008, 00:47

Citaat door Maroc_Oujdia:

Het accepteren als een jongen vreemdgaat & als excuus gebruikt; "Met jouw bn k serieus & wil ik mijn leven leiden, met hun speel k..!"[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]Dat is tog gewoon te dom om te accepteren...!





Als je uberhaupt nog wilt spelen met andere meiden, ben je zoiezo niet serieus vind ik..

17-09-2008, 00:48


Flikker op wees blij dat hij tijd in je steekt, voorzelfde geldt kijkt hij niet eens naar je om en weet hij je naam niet eens.

17-09-2008, 00:49

Citaat door rabatia,ikram:
Als een man zo bezig is, hoe kan hij zich dan nog serieus noemen

ewa, hij is zo serieus bezig met haar, dat ie even de behoefte heeft om te spelen met een ander

... zo serieus is ie met haar

17-09-2008, 00:49

Citaat door Bastard:
Flikker op wees blij dat hij tijd in je steekt, voorzelfde geldt kijkt hij niet eens naar je om en weet hij je naam niet eens.

wallahila

zo bezitterig zijn ze

17-09-2008, 00:52

Citaat door Bastard:
Flikker op wees blij dat hij tijd in je steekt, voorzelfde geldt kijkt hij niet eens naar je om en weet hij je naam niet eens.


Flikker lekker zelf op..! Ik hoef zijn tijd niet, k hoef zijn aandacht niet & hij hoeft mijn naam niet te weten...!

P.s. dit heeft geen betrekking op mij, dus hou je domme conclusies voor je, crisismens..!

17-09-2008, 00:53

Citaat door Maroc_Oujdia:
Flikker lekker zelf op..! Ik hoef zijn tijd niet, k hoef zijn aandacht niet & hij hoeft mijn naam niet te weten...!

P.s. dit heeft geen betrekking op mij, dus hou je domme conclusies voor je, crisismens..!

You go girl! Oujdia djellie!

17-09-2008, 00:56

Citaat door Nachtpanter:
You go girl! Oujdia djellie!


Hahahaha I like you


Citaat door rabatia,ikram:
Ja indd dat zegt al genoeg over hoe serieus hij is...

Maar ja 1 ding kan ik hem niet kwalijk nemen hij is teminste eerlijk en geeft het toe hoe erg het ook is...


@Topicstarter : laat je niet aub niet voor de gek houden als het om jouw persoonlijk gaat een echte man zou je niet met anderen delen meid..


Hahahaha nee k hb het ooit gehoord van een meisje, haar vriend zei dat tegen haar.. & nu zijn ze getrouwd

17-09-2008, 00:58

Citaat door Maroc_Oujdia:
Hahahaha I like you


I like you too buurvrouw, .

17-09-2008, 01:01

Citaat door Nachtpanter:
I like you too buurvrouw, .


Hahaha Berkania wella..?


Citaat door rabatia,ikram:
Ok ze is dus als nog met hem getrouwd nadat hij haar in die tijd van relatie gewoon met anderen heeft gedeeld??


Hahaha yeps..! Ze is er supertrots op, dat ze het ondanks alles hebben gehaald met zn 2en

17-09-2008, 01:05



Citaat door rabatia,ikram:
Ok tja wat moet ik hierop nog zeggen het wordt als maar gekker


Hahahaha k dacht dat k de enige was die het raar vond.. Maar jij deelt dus dezelfde mening

17-09-2008, 01:05

Citaat door Maroc_Oujdia:
Flikker lekker zelf op..! Ik hoef zijn tijd niet, k hoef zijn aandacht niet & hij hoeft mijn naam niet te weten...!

P.s. dit heeft geen betrekking op mij, dus hou je domme conclusies voor je, crisismens..!

`

ga ma lekka kapoet van binnaaaaa

17-09-2008, 01:07

Citaat door Bastard:
`

ga ma lekka kapoet van binnaaaaa


Hahahah zeg wallah k ging in discussie met kinderbijslag... Hahaha neem me niet kwalijk, als k wist dat je zo jong & onwetend was, had k je mijn reactie bespaard

Pagina's : [1] 2