Bekijk volle/desktop versie : Studie _____Welke HBO opleiding volg jij?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-09-2008, 21:53
Ik ben me aan het 'oriënteren' op HBO opleidingen, aangezien ik over een paar maanden een definitieve opleiding moet opgeven.

Ik twijfel.

Wat voor opleiding doe je?
Wat houdt het precies in?


17-09-2008, 08:43


SJD...
Sociaal juridisch dienstverlening..

een hele leuke opleiding..
Binnen de opleiding speelt het sociaalfactor een belangrijk aspect en het juridische!

het is een combi van maatschappelijk werk en recht!

17-09-2008, 09:06
Ik zou het op dit moment ook niet weten welke hbo opleiding het beste bij mij past.

17-09-2008, 09:09

Citaat door _GrrrrUppyster_:
Ik ben me aan het 'oriënteren' op HBO opleidingen, aangezien ik over een paar maanden een definitieve opleiding moet opgeven.

Ik twijfel.

Wat voor opleiding doe je?
Wat houdt het precies in?



Ik doe momenteel Management, Economie en recht. Dat is gewoon met name de opleiding Management, alleen dan met een bedrijfskundig tintje op het gebied van economie en economisch recht.
Op zich beetje een brede opleiding want je wordt opgeleid tot een bedrijfskundige die van alles wel en klein beetje weet.
Tot nu toe bevalt het me wel maar wie weet stap ik over ene half jaar nog gewoon over naar een andere opleiding

17-09-2008, 09:10



Citaat door ILI_Amazigh:
Ik doe momenteel Management, Economie en recht. Dat is gewoon met name de opleiding Management, alleen dan met een bedrijfskundig tintje op het gebied van economie en economisch recht.
Op zich beetje een brede opleiding want je wordt opgeleid tot een bedrijfskundige die van alles wel en klein beetje weet.
Tot nu toe bevalt het me wel maar wie weet stap ik over ene half jaar nog gewoon over naar een andere opleiding



Ik sta dus ook te denken aan deze opleiding.

17-09-2008, 09:13
Mondzorgkunde.. inhoud van de opleiding spreekt voor zich lijkt me

17-09-2008, 09:41
Iemand die hier HBO rechten volgt?

17-09-2008, 09:45

Citaat door Miss_Nerd:
SJD...
Sociaal juridisch dienstverlening..

een hele leuke opleiding..
Binnen de opleiding speelt het sociaalfactor een belangrijk aspect en het juridische!

het is een combi van maatschappelijk werk en recht!

Ik had vorig jaar een proefles gehad, ik vond het persoonlijk nietzo. Rechten was leuker.. Alleen die hoorcollege's.. viel bij de eerste al in slaap.

Ben je 1ejaars?

17-09-2008, 09:46
Of international Bussines and Languages

17-09-2008, 09:52
Ik doe maatschappelijk werk en dienstverlening.
3e jaars.

Erg leuke opleiding.!



Succes met zoeken

17-09-2008, 10:09
FSM (Financial Services Management) .... richt zich op het bankieren en verzekeren.

Veel economische vakken .. Rekenen, maar ook managementvakken.

Ik ben 3e jaars maar vind het persoonlijk niet zo leuk .. maar aangezien ik al zo ver ben wil ik het meteen afmaken insha'allah.

17-09-2008, 10:13
Dus dat ... maar geen leuke opleiding. Stoffig en saai!!

17-09-2008, 10:21



Citaat door gansje:
Dus dat ... maar geen leuke opleiding. Stoffig en saai!!



Nog twee jaartjes insha Allah.

Komt goed.

17-09-2008, 13:50

Citaat door Somsomaya:
Ik zou het op dit moment ook niet weten welke hbo opleiding het beste bij mij past.

Ik wil wel de economie kant op, dat is gewoon mijn ding. Ook management
vind ik leuk. Ik twijfel ook tussen rechten,

Citaat door ILI_Amazigh:
Ik doe momenteel Management, Economie en recht. Dat is gewoon met name de opleiding Management, alleen dan met een bedrijfskundig tintje op het gebied van economie en economisch recht.
Op zich beetje een brede opleiding want je wordt opgeleid tot een bedrijfskundige die van alles wel en klein beetje weet.Tot nu toe bevalt het me wel maar wie weet stap ik over ene half jaar nog gewoon over naar een andere opleiding

Dat is voor mij ook een optie, alleen velen zeggen dat omdat je zeg maar niet tot 'één iets' wordt opgeleid, het later erg moeilijk krijgt om de juiste baan te vinden.

Volg je t in adam?
Overstappen is zonde van je tijd gekkie,

17-09-2008, 13:54

Citaat door Sw33tn3ss:
Mondzorgkunde.. inhoud van de opleiding spreekt voor zich lijkt me

Haha, dat spreekt inderdaad voorzich. Voor mij valt dat sowieso af, ik heb een E&M profiel.

Dus jij wilt later in andermans mondjes kijken?

Citaat door awe:
Ik doe maatschappelijk werk en dienstverlening.
3e jaars.

Erg leuke opleiding.!



Succes met zoeken

3e jaars al, jij hebt bijna je diploma opzak.

Maar wat wil je dan precies worden? Dat lijkt me ook een hele brede opleiding.


Shokran,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9