Bekijk volle/desktop versie : een vraag aan de hoger opgeleide dames.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-09-2008, 18:51
wo dames.

Is het zooo, dat jullie soort niet snel zal aanklampen met een lagergeschoolde dan jullie?

bv:

Boy with HBO/MBO meets girl witch is adressed by Dr. or Mr., girl doesn't wish 2 spend her life with him, so says...beslama after the first encounter.

Want het zijn vooral de hoogopgeleide dames, die hier vol afschuw spreken over de Marokkaanse mannen.











can't believe I opened a serious topic

16-09-2008, 18:52


Niet waar... Mijn aanstaande is lager opgeleid dan ik, voor ons geen issue

16-09-2008, 18:53
hahah..

Nee, hoor..Opleiding maakt op zich niet zoveel uit..Als hij maar zijn hersens gebruikt en normaal praat..

Maar meestal willen laag opgeleide mannen geen hoog opgeleide vrouw..
Misschien voelen ze zich bedreigd..

16-09-2008, 18:54
Niet waar, niet iedereen is zo Als ik van hem hou maakt het me niet uit al maakte hij kippen schoon

16-09-2008, 18:54


ze moeten al blij wezen dat een man ze wil. Als je over je houdbaarheidsdatum bent dames zal zelfs je diploma je niet helpen.

Datum is 23 max, over de 23 word het erg moeilijk. Jan zou je altijd wel willen hebben als je geluk hebt \


O ja, vergeet niet het allerbelangrijkste diploma die een vrouw dient te bezitten :


het huis diploma!

Als je die niet hebt ben je ook geen vrouw waardig.

16-09-2008, 18:54

Citaat door Jeblia02:
hahah..

Nee, hoor..Opleiding maakt op zich niet zoveel uit..Als hij maar zijn hersens gebruikt en normaal praat..

Maar meestal willen laag opgeleide mannen geen hoog opgeleide vrouw..
Misschien voelen ze zich bedreigd..


intimidation hè

16-09-2008, 18:54

Citaat door Jeblia02:
hahah..

Nee, hoor..Opleiding maakt op zich niet zoveel uit..Als hij maar zijn hersens gebruikt en normaal praat..

Maar meestal willen laag opgeleide mannen geen hoog opgeleide vrouw..
Misschien voelen ze zich bedreigd..


Anders ik wel

16-09-2008, 18:54
Nee hij moet ook net als mij mbo niv 3 hebben
alles beneden is gewoon nisk

16-09-2008, 18:55
Dat heeft ook een reden natuurlijk, intelligente mensen zien sneller in dat de wereld een grote leugen is. Maar dat zij de Marokkaanse man afschuwen heeft te maken met 't feit dat Marokkaanse mannen niet houden van vrouwen met de broek aan.

16-09-2008, 18:55

Citaat door Matras:
ze moeten al blij wezen dat een man ze wil. Als je over je houdbaarheidsdatum bent dames zal zelfs je diploma je niet helpen.

Datum is 23 max, over de 23 word het erg moeilijk. Jan zou je altijd wel willen hebben als je geluk hebt


Mijn matras is ook al een tijdje oud zeg nog tips?

16-09-2008, 18:56
Hoe bedreigd voelen? Heb dat nooit begrepen

16-09-2008, 18:56

Citaat door Matras:
ze moeten al blij wezen dat een man ze wil. Als je over je houdbaarheidsdatum bent dames zal zelfs je diploma je niet helpen.

Datum is 23 max, over de 23 word het erg moeilijk. Jan zou je altijd wel willen hebben als je geluk hebt \


O ja, vergeet niet het allerbelangrijkste diploma die een vrouw dient te bezitten :


het huis diploma!

Als je die niet hebt ben je ook geen vrouw waardig.


Wow, ik heb nog maar 2 jaar te gaan.

16-09-2008, 18:56


ik wil wel op niveau kunnen praten met mijn future husband. het maakt verder niet uit welke opleiding hij genoten heeft, zolang het onze relatie maar niet in de weg staat.

16-09-2008, 18:56

Citaat door rabatiaa:
Niet waar, niet iedereen is zo Als ik van hem hou maakt het me niet uit al maakte hij kippen schoon


mwah

Citaat door Matras:
ze moeten al blij wezen dat een man ze wil. Als je over je houdbaarheidsdatum bent dames zal zelfs je diploma je niet helpen.

Datum is 23 max, over de 23 word het erg moeilijk. Jan zou je altijd wel willen hebben als je geluk hebt


ja, want ''oudere'' vrouwen schijnen net zoals gescheiden vrouwen moeilijk aan een man te komen...

16-09-2008, 18:57

Citaat door sweety_neda:
Wow, ik heb nog maar 2 jaar te gaan.


Verklaar u zich nader a.u.b....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7