Bekijk volle/desktop versie : Wat vonden jullie van de miljoenennota??



Pagina's : [1] 2

16-09-2008, 16:48
Wat vonden jullie van de troonrede, zien jullie de toekomst rooskleurig?

16-09-2008, 16:53


hmmm vond bea een prachtige jurk aan hebben! en voor de rest vond ik het prima! ben ergens best wel trots dat ik hier in Nederland woon.
Jammer dat Geert en zijn volgers bestaan maar voor de rest vond ik en vind het best wel een leuk land dit.ok het weer is minder! maar voor de rest is het een top land.

16-09-2008, 16:55
ik vond het ook niet slecht.. het word ook aantrekkelijker om een eigen bedrijf te starten door de belasting voordelen. een auto hebben wordt wel duurder dat vind ik wel jammer en voor de jongeren komt er ook een werk/leerplicht tot 27 jaar dat is ook wel mooi vind ik persoonlijk.

16-09-2008, 16:57
Ik kijk niet en ik wete het al: de bruger wordt genaaid, er gaat meer geld naar de terroristen die Afghanen doden en belasting stijgt.

elk jaar hetzelfde.

16-09-2008, 16:59


Citaat uit de troonrede van Beaatje:

"Tegen mensen die agenten, ambulancepersoneel en andere dienaren van de publieke zaak bedreigen, wordt stevig opgetreden".

Wat een verschrikkelijke schande dat zelfs Beaatje het nu ook al weet dat DE Marokkaanse straatsnotapen de Nederlandse maatschappij verzieken.

Ik schaam me enorm voor mijn afkomst! Ik heb gewoon de neiging om op Wilders te gaan stemmen over een paar jaar!

16-09-2008, 17:00
Vond de Koninging er prachtig uitzien.!en bos is zo gek nog niet! het is echt een econoom! terwijl de economie ( amerikaanse ) neerstort lijkt het dat bos dat het al voorzien had! ook prima dat de btw verhoging niet doorgaat en de ww premie afgeschaft wordt. Nee ik ben wel tevreden!!!

16-09-2008, 17:00

Citaat door AzineBoyAtlasy:
Citaat uit de troonrede van Beaatje:

"Tegen mensen die agenten, ambulancepersoneel en andere dienaren van de publieke zaak bedreigen, wordt stevig opgetreden".

Wat een verschrikkelijke schande dat zelfs Beaatje het nu ook al weet dat DE Marokkaanse straatsnotapen de Nederlandse maatschappij verzieken.

Ik schaam me enorm voor mijn afkomst! Ik heb gewoon de neiging om op Wilders te gaan stemmen over een paar jaar!


Gij zijt Hollandese schyzofreen?

16-09-2008, 17:01
Eikels aanpakken is niets mis mee!!!

16-09-2008, 17:02

Citaat door David:


Ik zie tieten bij de vrouw in het paars!

16-09-2008, 17:02

Citaat door bokitoo:
Vond de Koninging er prachtig uitzien.!en bos is zo gek nog niet! het is echt een econoom! terwijl de economie ( amerikaanse ) neerstort lijkt het dat bos dat het al voorzien had! ook prima dat de btw verhoging niet doorgaat en de ww premie afgeschaft wordt. Nee ik ben wel tevreden!!!

ja idd de wwpremie wordt afgeschaft dat scheelt echt in je portomonee met een gemiddelde inkomen ga je al snel 250e vooruit.

16-09-2008, 17:02

Citaat door melkisheerlijk:
Gij zijt Hollandese schyzofreen?




Reageer inhoudelijk. Hartelijk dank.

Next!

16-09-2008, 17:04

Citaat door melkisheerlijk:
Ik zie tieten bij de vrouw in het paars!


Sla je ogen neer. Zulke zaken zijn niet bestemd voor devote kindertjes.

16-09-2008, 17:05



Citaat door melkisheerlijk:
Ik zie tieten bij de vrouw in het paars!

daar gaat je ramadan.

16-09-2008, 17:05

Citaat door melkisheerlijk:
Ik zie tieten bij de vrouw in het paars!

Kijk de koningin! ze ziet er prachtig uit in die jurk! Moge ze nog lang en gelukkig leven!

16-09-2008, 17:06

Citaat door Aramsu:
daar gaat je ramadan.


Sterf berbernazi

Pagina's : [1] 2