Bekijk volle/desktop versie : Zijn er mannen..



Pagina's : [1] 2

16-09-2008, 16:10
[waarvan hun vrouw een hoofddoek moet dragen. Anders gezegd: Een meisje zonder hoofddoek, daar vallen jullie niet op.]

Denk het niet.

16-09-2008, 16:11


Waarom denk je van niet?

16-09-2008, 16:12
Tuurlijk wel,

16-09-2008, 16:13

Citaat door Zakenvr0uw:
[waarvan hun vrouw een hoofddoek moet dragen. Anders gezegd: Een meisje zonder hoofddoek, daar vallen jullie niet op.]

Denk het niet.

de mijne mag er geen dragen

16-09-2008, 16:13


Uhmmmm k ga niet trouwen met een vrouw die geen hoofddoek wil dragen.

maar jij denkt dat je elke man kent ofzo

16-09-2008, 16:15

Citaat door Zakenvr0uw:
[waarvan hun vrouw een hoofddoek moet dragen. Anders gezegd: Een meisje zonder hoofddoek, daar vallen jullie niet op.]

Denk het niet.


mijn vrouw moet bedekt zijn van top tot teen. maar eenmaal binnen, meteen in haar sexy outfit

16-09-2008, 16:16

Citaat door ringetje2:
Waarom denk je van niet?


Heb ns' rond zitten te vragen, en toen hoorde ik vaker wel hoofddoek dan geen hoofddoek.

Vandaar, dacht ik.

16-09-2008, 16:16

Citaat door Zakenvr0uw:
[waarvan hun vrouw een hoofddoek moet dragen. Anders gezegd: Een meisje zonder hoofddoek, daar vallen jullie niet op.]

Denk het niet.


Je brengt twee dingen door elkaar. Je kunt best op iemand vallen die geen hoofddoek draagt, maar dat laat niet weg dat ze wel een hoofddoek 'moet' dragen wanneer ze gaan trouwen.

16-09-2008, 16:17

Citaat door Clashh:
Uhmmmm k ga niet trouwen met een vrouw die geen hoofddoek wil dragen.

maar jij denkt dat je elke man kent ofzo


Dus als ze geen hoofddoek draagt, trouw je niet?
Oké.

16-09-2008, 16:18

Citaat door glowing_star:
Je brengt twee dingen door elkaar. Je kunt best op iemand vallen die geen hoofddoek draagt, maar dat laat niet weg dat ze wel een hoofddoek 'moet' dragen wanneer ze gaan trouwen.


Ik denk dat de meeste mannen hun vrouw later wel bedekt willen zien.

16-09-2008, 16:18

Citaat door Zakenvr0uw:
Dus als ze geen hoofddoek draagt, trouw je niet?
Oké.


Nee, k heb niks tegen meisjes die geen hoofddoek dragen, maar ik wil geen vrouw later die geen hoofddoek wil dragen .. als ik het huwelijk in ga, doe ik het goed.

16-09-2008, 16:19

Citaat door Zakenvr0uw:
Heb ns' rond zitten te vragen, en toen hoorde ik vaker wel hoofddoek dan geen hoofddoek.

Vandaar, dacht ik.

Owkey, maar is toch wel logisch? In de Islam hoort een (moslimse) vrouw altijd bedekt te zijn
Dus is toch niet raar als een man dat eist of gaat eisen?

16-09-2008, 16:19



Citaat door Zakenvr0uw:
Ik denk dat de meeste mannen hun vrouw later wel bedekt willen zien.

Ja maar jij zegt; ze vallen niet op een meisje zonder. Dat zijn twee verschillende dingen. En daarbij, ik vind dat een man gelijk heeft wanneer hij een vrouw trouwt die een hoofddoek draagt/gaat dragen.

16-09-2008, 16:20

Citaat door glowing_star:
Ja maar jij zegt; ze vallen niet op een meisje zonder. Dat zijn twee verschillende dingen. En daarbij, ik vind dat een man gelijk heeft wanneer hij een vrouw trouwt die een hoofddoek draagt/gaat dragen.


Ik heb het nu ff puur over "het vallen op".

16-09-2008, 16:21

Citaat door Zakenvr0uw:
[waarvan hun vrouw een hoofddoek moet dragen. Anders gezegd: Een meisje zonder hoofddoek, daar vallen jullie niet op.]

Denk het niet.



hoofddoek voor toekomst
zonder hoofddoek voor playstation

Pagina's : [1] 2