Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen, opvallen binnen je team.



Pagina's : [1] 2

16-09-2008, 00:02
[ Vanwege een blessure heb ik 1 week niet kunnen trainen en kunnen spelen. Nu heb ik 1 wedstrijd gespeeld met een A2 team om mijn wedstrijd ritme terug te krijgen en ik heb het echt slecht gedaan. Normaal ben ik er altijd bij maar voor morgen tegen FC Volendam ben ik niet gekozen en de trainer zegt dat ik me donderdag moet laten zien bij de training, om zaterdag met de A1 te kunnen spelen. Binnen 1 week is mijn hele status weg in het team, flikkers Als ik donderdag niet vlam dan ben ik mijn plek denk ik kwijt als basisspeler, shitshit! Hoe kan ik alsnog weer me oude vaste stekkie terug krijgen, shi 4 duizend euro aan coach/trainer geven ? ]

16-09-2008, 00:06


Hahaha deze mensen hier hebbe je vervloekt omdat je voor nederland kiest, migesss!!

16-09-2008, 00:07

Citaat door Mister_Riffi_:
Hahaha deze mensen hier hebbe je vervloekt omdat je voor nederland kiest, migesss!!


Viezeriken zijn het

Weet je hoe vies je hoort 14 namen en normaal sta ik er altijd bij en dit keer niet

16-09-2008, 00:09

Citaat door Yassine_nerd:
Viezeriken zijn het

Weet je hoe vies je hoort 14 namen en normaal sta ik er altijd bij en dit keer niet


Ewa dat heb je met leden als mOunmoun en rette die zitten in die zware shit

Effe doorzetten, inshallah komt het goed.

16-09-2008, 00:11



Citaat door Mister_Riffi_:
Ewa dat heb je met leden als mOunmoun en rette die zitten in die zware shit

Effe doorzetten, inshallah komt het goed.


Ik ken ze allebei van de buurt Ze hebben altijd discussies over Marokko altijd maken we ze parra dat ze nep zijn en dan gaan ze haten. 1 keer had ik wahed NL vlag meegenomen toen wilde ze het afpakken en gingen ze erop spugen

Ameen, ik ga me echt focussen op donderdag en inshallah haal ik het

16-09-2008, 00:15

Citaat door Yassine_nerd:
Ik ken ze allebei van de buurt Ze hebben altijd discussies over Marokko altijd maken we ze parra dat ze nep zijn en dan gaan ze haten. 1 keer had ik wahed NL vlag meegenomen toen wilde ze het afpakken en gingen ze erop spugen

Ameen, ik ga me echt focussen op donderdag en inshallah haal ik het


Hahahaha dan had ik net de verkeerde uitgekoze want als t je vrienden zijn gunnen ze je natuurlijk het allerbeste

inshallah

16-09-2008, 00:16

Citaat door Mister_Riffi_:
Hahahaha dan had ik net de verkeerde uitgekoze want als t je vrienden zijn gunnen ze je natuurlijk het allerbeste

inshallah


Gunnen ? Ze gunnen geen moer! Je kent ze nog niet haha

16-09-2008, 00:20

Citaat door Yassine_nerd:
Gunnen ? Ze gunnen geen moer! Je kent ze nog niet haha


Zijn grote haters, maar zeker veel praatjes weinig daden

16-09-2008, 00:20

Citaat door Mister_Riffi_:
Zijn grote haters, maar zeker veel praatjes weinig daden


Jemak

16-09-2008, 00:21
je moet gewoon je eigen spel blijven spelen en proberen je eigen vorm terug te krijgen en geloof me zolang je vertrouwen hebt in jezelf kan niemand je wat doen

en inchallah haal je het

16-09-2008, 00:24

Citaat door mokro18:
je moet gewoon je eigen spel blijven spelen en proberen je eigen vorm terug te krijgen en geloof me zolang je vertrouwen hebt in jezelf kan niemand je wat doen

en inchallah haal je het


Daar heb je gelijk in bedankt voor je tip maar het lastige is dat alles zo snel gaat. Ik heb helemaal geen tijd om weer mezelf te laten zien als ik donderdag slecht presteer ben ik weer een stap lager als ik niet terug gekozen word in de A1 selectie.

16-09-2008, 00:33

Citaat door Yassine_nerd:
Daar heb je gelijk in bedankt voor je tip maar het lastige is dat alles zo snel gaat. Ik heb helemaal geen tijd om weer mezelf te laten zien als ik donderdag slecht presteer ben ik weer een stap lager als ik niet terug gekozen word in de A1 selectie.



ik weet dat het moeilijk is om je terug te knokken maar geloof me ik heb het zelfde meegemaakt en ik deed het dom door niet mezelf te zijn en mezelf zoveel druk te bezorgen dat ik paniekerig ging handelen !! ik praat uit ervaring hou je hoofd koel en kies altijd de juiste oplossing !! ga elke duel aan en laat zien dat je wil en dat je erbij hoort

16-09-2008, 00:39



Citaat door Yassine_nerd:
Daar heb je gelijk in bedankt voor je tip maar het lastige is dat alles zo snel gaat. Ik heb helemaal geen tijd om weer mezelf te laten zien als ik donderdag slecht presteer ben ik weer een stap lager als ik niet terug gekozen word in de A1 selectie.



Wat is jouw positie?

16-09-2008, 00:43

Citaat door NIKS:
Wat is jouw positie?


Voorstopper en controlerende middenvelder. Ik ben ook 2de aanvoerder.


Nu ik erover nadenk misschien wilt de trainer me gewoon onder druk zetten dat ik weer goed mee doe en met volle 100 procent er tegen aan ga.

16-09-2008, 00:51

Citaat door Yassine_nerd:
Voorstopper en controlerende middenvelder. Ik ben ook 2de aanvoerder.


Nu ik erover nadenk misschien wilt de trainer me gewoon onder druk zetten dat ik weer goed mee doe en met volle 100 procent er tegen aan ga.



Jij bent zeker een soort Simons. Onopvallende maar belangrijke speler.

Ligt aan jouw concurrentie he op die positie? Moet je hopen dat hij een fatale fout maakt waaruit een doelpunt ontstaat.

Pagina's : [1] 2