Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk mensen help meee ik heb julie hulp nodiiig!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

15-09-2008, 23:36
hallo mensen ik wil graag bijkomen minsten 15 kilo ik ben veelste dun ik ben 17 jaar en weeg 53 kilo sinds maanden is er niet eens een gram bij gekomen
wat moet ik eten ?
wat kan ik er aan doen heeft iemand tips voor mij ?



alvast bedankt MARYAME

16-09-2008, 00:12


15 kilo is toch veel? Hoelang ben je dan? ik ga een site voor je zoeken met tips.

16-09-2008, 00:34

Citaat door MissThang:
15 kilo is toch veel? Hoelang ben je dan? ik ga een site voor je zoeken met tips.

hey 7biba blij dat ik je reactie heb gezien choukran
nou ik ben 17 jaar en weeg 53 kilo en ben 1m60 lang
maar ik zie me zelf echt veelste dun te slank zeg maar
en mijn broeken passen mijn niet
ik ben wel tevreden met me bovenste gedeelte maar wil echt bij komen van me bennen echt van die dunne beentje heb ik als een skinnybroek aan doe dan ziet het gewoon niet uit
dank je wel omdat je voor mij gaat zoekn ik hoop dat je me tips geeft die ik ermee tevreden kan zijn choukran 7biba

16-09-2008, 01:29
dat 53 kilo die ik weeg is niet zo een 53 kilo van goed eten van groenten en fruit als ik naar me bennen kijk zie ik dat het zo bluberige uit ziet en dat het zo slap eruit ziet zeg maar aleen vet
als ik naar ladys en celebes kijk dan zie ik van die mooie strakke en en goed gevormde bennen en dat wil ik oooooooooook
wat moet ik doen ?????? hoop tips van mijn liefe zusters en ben ik de enige die dit heeft ????

16-09-2008, 08:27


Je kan beter gewoon naar de sportschool gaan en spieren kweken. Dus ipv cardio, gewichtheffen. Er is bij de tuinen wel zo'n shake die ervoor zorgt dat je aankomt, maar je kunt niet van tevoren weten waar je gaat aankomen. Kan best dat je bovenlichaam ook dikker wordt.

16-09-2008, 13:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1968341

Maar als je mooie benen wilt net als de celebs..dan moet je echt gaan sporten. Als je niet naar sportschool wilt moet je proberen te joggen ofso.. Hier is een site met tips.. Insha Allah zal het je helpen.

16-09-2008, 13:35
Junk-food

16-09-2008, 14:15
hee meid,
De tuinnen heeft een product. genaamd GEWICHTSTOENAME.
je kunt het in mengen met shakes en allerlij drankjes, toetjes etc.
Ik gbruik het nu 2 weken en ben 2 kilo aangkomen

16-09-2008, 18:21

Citaat door w_maroc:
hee meid,
De tuinnen heeft een product. genaamd GEWICHTSTOENAME.
je kunt het in mengen met shakes en allerlij drankjes, toetjes etc.
Ik gbruik het nu 2 weken en ben 2 kilo aangkomen

hoeveel kost dat product als ik vragen mag ?
en heb je resultaat zie je je zelf beter uit zien dan eerst
veel succes bedankt voor je tip

16-09-2008, 18:29

Citaat door Bizzzey:
Je kan beter gewoon naar de sportschool gaan en spieren kweken. Dus ipv cardio, gewichtheffen. Er is bij de tuinen wel zo'n shake die ervoor zorgt dat je aankomt, maar je kunt niet van tevoren weten waar je gaat aankomen. Kan best dat je bovenlichaam ook dikker wordt.

ja het is inderdaad wel dat ik ook spieren moet hebben enzo
liefer wil ik aleen van me bennen een beetje bij komen en boven ook dan ja maar niet zoveel als van me onedrste gedeelste
maaar bedankt voor je tip

16-09-2008, 18:55
Meid, als ik jouw was zou ik dat spul van de tuinen maar niet gebruiken.
Ga gewoon naar de sportschool dan krijg je tenminste strakke benen, van dat spul ga je echt alleen maar een slappe huid krijgen

16-09-2008, 20:51

Citaat door mimimery:
hoeveel kost dat product als ik vragen mag ?
en heb je resultaat zie je je zelf beter uit zien dan eerst
veel succes bedankt voor je tip

het kost 23 euroo
En het is egt goed meid
Het is gwn een natuurlijk product, wat vooral bestaat uit koolhydraten en dergelijke, dus wat je normaal eet en dan in poedervorm. echt dikmakend dus.
Vriendinnen van mij hebben het ook gbruikt en zijn ook wat kilo's aangkomen.
Hoor wel van je als je nog info. wil

16-09-2008, 20:51



Citaat door Placa Torrogirl:
Meid, als ik jouw was zou ik dat spul van de tuinen maar niet gebruiken.
Ga gewoon naar de sportschool dan krijg je tenminste strakke benen, van dat spul ga je echt alleen maar een slappe huid krijgen

Je krijgt er zeker geen slappe huid van
Bestaat gwoon uit koolhydraten en andere dikmakers.
Dus niks slechts aan

16-09-2008, 23:51

Citaat door w_maroc:
Je krijgt er zeker geen slappe huid van
Bestaat gwoon uit koolhydraten en andere dikmakers.
Dus niks slechts aan
Als je terug kijkt naar wat de topicstarter heeft gezegd, zie je dat ze al een slappe/blubberige huid heeft op haar benen.
Als ze dat spul van de tuinen gaat gebruiken neem ik aan dat haar benen daar niet strakker op gaan worden, tenzij je dat goed kunt combineren bij het trainen

17-09-2008, 01:04
Kom Bij Mij Wonen.. Mijn Zusje En Ik Maken Jouw Dik!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7