Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : waarom probeert MarokkoFonds ons te misleiden ?

Zapatero
15-09-2008, 22:27

Hoi Allemaal, Het is jullie misschien ook opgevallen dat er op de voorpagina van marokko.nl dat grote vierkante flach ad van MarokkoFonds (zie foto beneden), er staat letterlijk met misleidende vette grote letters een tekst in om irifiyen vooral te misleiden. het gaat om deze volgende tekst: Door BosKap zullen er in 2014 geen bossen meer in het Rifgebergte zijn als je erop klikt kom je heir terecht http://fonds.marokko.nl/index.php?nav=project&pid=1 dan gaat het ineens niet over Rifgebergte maar over een Milieuproject in Berkane ze willen een park aanleggen in berkane. opzich een goededoel maar wat heeft Rif hier mee te maken? en waarom op dat reclame flash hebben ze het over Rifgebergte en ineens ging het over een arabisch talige stadje als berkane die nieteens in Rif ligt? in dat promo filmpje gingen ze nog door met het misleiden van imazighen uit de Rif door een paar schilderijen met tifinagh letters er op te laten zien aan het begin zodat ze de neiging krijgen dat het hier om een plaatsje ergens in Rif gaat, terwijl het helemaal niet zo is. dit kan hier idereen bevestigen zowel echte Rifijnen als Berkanies die helemaal geen Rifjnen zijn en niet eens uit de Rif komen. het valt me juist op dat MarokkoFonds juist zeer eenzijdig te werk gaan en bijna alle projecten van hun zijn georganiseerd voor gebieden ver buiten Rif en gebieden die arabischtalig zijn en die zelfs al goed zijn ontwikkeld vergijken met andere gebieden zoals het Rifgebied. ik geef hier voorbeelden als de projecten in Meknes, oulad taima, chefchaouen en berkane. dit zijn allemaal arabischtaligen gebieden. Geachte MarokkoFonds vinden jullie dit niet een beetje pervers om Rifijnen te gebruiken en hun geld te proberen af te troggelen om die vervolgens in andere gebieden te pompen terwijl het Rifgebied dat juist nodig heeft en is juist achtergesteld dan die gebieden die jullie zogenaamd helpen maar uiteindelijk kan iedereen zien dat diegenene die aan het hoofd zit van dit zogenaamde marokkofonds een stelletje arab racisten zijn die zelfs qua goededoelen de Rifgebied links laten en zelfs overgegaan zijn om Rifijnen te misleiden in hun promo's om zo hun geld af te troggelen. bijdeze richt ik me nu tot ieder goedwillende Riffijn en Rifijnse wil je helpen, help je eigen families in Rif die jij nog daar hebt en die arm zijn, bij elk zakat verzamel dat intern binnen de familie en stuur dat op, beter dat het in malafiede handen valt en andere gebieden worden er beter van en jouw gebied word achtergesteld en je wordt ook nog door diezelfde mensen uitgelachen hoe slecht je het hebt in je Rifgebied. Wees Alert mensen! http://img217.imageshack.us/img217/9215/adsv6.jpg

Zapatero
15-09-2008, 22:38
Bijdeze eis ik van de redactie om dit misleidende tekst weg te halen uit dat flash ad !!:kwaad:

Pindaaatje
15-09-2008, 23:09
Achterlijke Arabieren hierzo..de Rif gebruiken om de gearabiseerde Berkane waar niet eens Riffijnen wonen in zo een fonds te zetten.

Zapatero
16-09-2008, 08:43
Achterlijke Arabieren hierzo..de Rif gebruiken om de gearabiseerde Berkane waar niet eens Riffijnen wonen in zo een fonds te zetten. Rif kunnen ze nooi gebruiken is te moeilijk voor ze! maar irifiyen moeten wel alert zijn voor zulke malafiede praktijken

Pindaaatje
16-09-2008, 15:02

Rif kunnen ze nooi gebruiken is te moeilijk voor ze! maar irifiyen moeten wel alert zijn voor zulke malafiede praktijken Inderdaad.