Bekijk volle/desktop versie : Studie Ik zoek een opzet: Sollicitatie brief .. _ HBO & WO



Pagina's : [1] 2

15-09-2008, 17:56
- Hello dames en heer

Ik zit op het Hbo en moet een sollicitatie brief maken, doel van die brief is dat ze me aannemen. ( STAGE/ BAAN ) Wie heeft er een opzet voor mij ....

tuurlijk weet ik wel hoe zn ding erin elkaar zit .. Maar zou graag een opzet willen hebben

15-09-2008, 21:07


Betreft: sollicitatie afstudeerstage



Geachte mevrouw/meneer,

Ik ben een student aan de hogeschool Inholland te Rotterdam en volgt de opleiding commercieel economie. Het laatste onderdeel van mijn studieloopbaan is een afstudeerstage van vijf maanden. Ik wil dit graag doen bij een organisatie waar ik mijn kennis en vaardigheden het best kan inzetten.

Tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat het doen van marktonderzoek mij op het lijf geschreven is. Mijn doelgerichte houding, analytische vaardigheden hebben mij menigmaal geholpen projecten tot een goed resultaat te brengen.

Mijn voorkeur gaat uit naar het verrichten van een marktonderzoek in de werving- en selectiebranche. De werving- en selectiebranche is een wereld die sinds mijn meeloopstage is opengegaan en sindsdien heeft het mij erg aangesproken. Ik weet dat het een zeer moeilijk te bespelen markt is vanwege de sterke dynamiek en concurrentie. Mede vanwege dit feit zie ik er een extra uitdaging in om deze markt te onderzoeken en in kaart te brengen, wat uiteindelijk moet resulteren in een adviesrapport aan Jobs Agency werving en selectie.

De periode waarin ik stage moet lopen bedraagt ongeveer 5 maanden en zou begin februari in kunnen gaan.

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

Hoogachtend,



....



Bijlage: curriculum vitae


ALSTUBLIEFT!

nu jij nog eh...

15-09-2008, 21:45


das liefff !!

ja diegene is nu in griekenland... Vakantie vieren als t goed is moet hij vanaaf of morgen in nl zijn .. dan zal ik hem wel bellen en vragen of jij zn scriptie mag in zien ..

15-09-2008, 23:02

Citaat door Nassira0099:
Goeie sollicitatiebrief.. Was je het uiteindelijk geworden?

nou niet perfect hea, je moet nooit beginnen met IK .. verder heb ik hem nog nie gelezen .. mn ogen zijn nogal vermoeid

15-09-2008, 23:30



Citaat door Nassira0099:
Hahah.. je hebt alleen het eerste woordje gelezen zo te merken..
Je hebt indd gelijk. Bij de beginstuk zet je waarom je de brief schrijft.
Wel merk ik dat men daar tegenwoordig minder waarde aan hecht.. maar als je een perfecte sollicitatiebrief wilt schrijven is het het beste om je aan alle richtlijnen te houden..


Ik moet er sowieso eentje schrijven voor as vrijdag dan dump ik hem wel hier

16-09-2008, 14:37
nooit met ik beginnen

16-09-2008, 14:38
dank je wel



graag gedaan

16-09-2008, 14:44

Citaat door Bogus87:
nooit met ik beginnen


Citaat door Bogus87:
dank je wel



graag gedaan


Dat was al eerder bekend .. .

16-09-2008, 15:33

Citaat door Lynn:
Dat was al eerder bekend .. .

ja tuurlijk

effe snel gewijzig daarboven


haha ik heb wel gezien

16-09-2008, 15:45

Citaat door Bogus87:
ja tuurlijk

effe snel gewijzig daarboven


haha ik heb wel gezien



Denk je dat !!

En nassira heeft het even ook snel veranderd in haar citaat Yek

16-09-2008, 15:49

Citaat door Lynn:


Denk je dat !!

En nassira heeft het even ook snel veranderd in haar citaat Yek


met behulp van een moderator ff snel citaat gewijzigd...... al die moeite aleen om gelijk te hebben.

16-09-2008, 15:55

Citaat door Bogus87:
met behulp van een moderator ff snel citaat gewijzigd...... al die moeite aleen om gelijk te hebben.


Volgens mij hea, knort je maag best wel hevig

16-09-2008, 15:58



Citaat door Lynn:
Volgens mij hea, knort je maag best wel hevig



yep ik verveel me ....


wat betreft mijn maag... hahhahah neee ben je gek.. volhouden niet zeuren

ik haat zeurpieten

16-09-2008, 16:00

Citaat door Bogus87:
yep ik verveel me ....


wat betreft mijn maag... hahhahah neee ben je gek.. volhouden niet zeuren

ik haat zeurpieten


Als je je toch verveelt type maar een soll.brief voor mij

Precies, volhoud en niet zeuren, moet wel zeggen dat ik toch trek heb ik een Swirl met nootjess enzo

Zeurpieten 5 dec

16-09-2008, 16:08

Citaat door Lynn:
Als je je toch verveelt type maar een soll.brief voor mij

Precies, volhoud en niet zeuren, moet wel zeggen dat ik toch trek heb ik een Swirl met nootjess enzo

Zeurpieten 5 dec


salam a3likoem

hierbaar verklaar ik mijzelf als werknemer bij uw in het bedrijf mocht u hier neit mee eens zijn dat heb jij een groot probleem ik zweer ik sla jou en ik ga jou auto bekrassen...

mvg

appie

zie niet bijlage want heb geen cv ik heb wel wc maar dat vraag je niet





ja als we eerlijk zijn..zelfs de tafel ziet er nu lekker uit neej grapje ..volhouden pfff adem in adem uit jij brengt mij op slechte gedachte....



nee niet die pieten

Pagina's : [1] 2