Bekijk volle/desktop versie : Studie Ik zoek een opzet: Sollicitatie brief .. _ HBO & WO



Pagina's : [1] 2

15-09-2008, 17:56
- Hello dames en heer

Ik zit op het Hbo en moet een sollicitatie brief maken, doel van die brief is dat ze me aannemen. ( STAGE/ BAAN ) Wie heeft er een opzet voor mij ....

tuurlijk weet ik wel hoe zn ding erin elkaar zit .. Maar zou graag een opzet willen hebben

15-09-2008, 21:07


Betreft: sollicitatie afstudeerstage



Geachte mevrouw/meneer,

Ik ben een student aan de hogeschool Inholland te Rotterdam en volgt de opleiding commercieel economie. Het laatste onderdeel van mijn studieloopbaan is een afstudeerstage van vijf maanden. Ik wil dit graag doen bij een organisatie waar ik mijn kennis en vaardigheden het best kan inzetten.

Tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat het doen van marktonderzoek mij op het lijf geschreven is. Mijn doelgerichte houding, analytische vaardigheden hebben mij menigmaal geholpen projecten tot een goed resultaat te brengen.

Mijn voorkeur gaat uit naar het verrichten van een marktonderzoek in de werving- en selectiebranche. De werving- en selectiebranche is een wereld die sinds mijn meeloopstage is opengegaan en sindsdien heeft het mij erg aangesproken. Ik weet dat het een zeer moeilijk te bespelen markt is vanwege de sterke dynamiek en concurrentie. Mede vanwege dit feit zie ik er een extra uitdaging in om deze markt te onderzoeken en in kaart te brengen, wat uiteindelijk moet resulteren in een adviesrapport aan Jobs Agency werving en selectie.

De periode waarin ik stage moet lopen bedraagt ongeveer 5 maanden en zou begin februari in kunnen gaan.

Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakingsgesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

Hoogachtend,



....



Bijlage: curriculum vitae


ALSTUBLIEFT!

nu jij nog eh...

15-09-2008, 21:45


das liefff !!