Bekijk volle/desktop versie : golf 4 probleem



Pagina's : [1] 2 3

15-09-2008, 15:04
Wie weet wat meer hierover? Als ik de verwarming aan zet of de airco dan hoor ik een raar geluidje en die word wat harder als je wat meer gas geeft. Dit is dus als ik hem hoger (Luchttoevoer airco) zet bij de bordcomputer.

15-09-2008, 15:11


net over de 180000

15-09-2008, 15:15
nee helemaal niet juist. Als ik hem dus steeds meer lucht in de auto laaat komen des te harder het geluid word en vooral als je gas geeft. Het geluid lijkt net op aan wapperend papiertje

15-09-2008, 15:19
ja dat dacht ik ook maar ik denk niet dat dat het is want anders had je het ook meoten horen als ik de airco niet aanzet of de kachel

15-09-2008, 15:47


ok thnx
nog een ander vraagje he, hoe kan ik de motor wat stiller krijgen, zijn er geen tips hiervoor? Als ik hem start als de motor koud is dan hoor je altijd eerst een geluidje en na 2 sec verdwijnt die.

15-09-2008, 18:09

Citaat door freewily:
ok thnx
nog een ander vraagje he, hoe kan ik de motor wat stiller krijgen, zijn er geen tips hiervoor? Als ik hem start als de motor koud is dan hoor je altijd eerst een geluidje en na 2 sec verdwijnt die.


jah is normaal zoals hierboven wordt beschreven

maar als jij een motor hebt met pompverstuivers moet je beter 5w40 vol synthetische olie dr in gooien

15-09-2008, 18:16
Mss is de luchtfilter vuil.

15-09-2008, 18:57
kan ik 5w40/ 10 w40 olie gooien in een tdi 15 pk terwijl er al 5 w 40 in zit?

15-09-2008, 20:26
als jongen heb ik tog nooit veel verstand van auto's... gelukkig weet ik wel waar de wielen te vinden zijn

15-09-2008, 20:52

Citaat door Mocrovelli1989:
als jongen heb ik tog nooit veel verstand van auto's... gelukkig weet ik wel waar de wielen te vinden zijn




16-09-2008, 13:24
Aan de voorkant van de auto heb als je de motorkap opendoet achter het gril 2 grote ventilatoren. Een tijdje terug zag ik deze draaien. Nu de laatste week let ik er op en zie ik ze helemaal niet meer draaien, ook al wanneer de motor normaal 90 graden draait. Is dit normaal?

16-09-2008, 13:48

Citaat door Sjodemieter:
Stinkt de auto soms als je 's ochtends instapt?



Ik heb ook een golf 4 en mijn auto stinkt wel als ik 's ochtends instap....zo'n walgelijke muffe geur...alsof er een dode muis in mijn auto zit....maar wat is er dan kapot als je auto zo stinkt?

16-09-2008, 13:53


oh ok dus het is normaal dat hij niet aangaat.

Hey en ik wil graag versnellingsbakolie vernieuwen, is dast noodzakelijk of neit?

Tevens wil ik ook de carterslang ontluchten, waar zit deze en is die makkelijk te openen?

16-09-2008, 14:11
oh ok dus het is normaal dat hij niet aangaat.

Hey en ik wil graag versnellingsbakolie vernieuwen, is dast noodzakelijk of neit?

Tevens wil ik ook de carterslang ontluchten, waar zit deze en is die makkelijk te openen?

16-09-2008, 14:14

Citaat door Sjodemieter:
De verdamper. Climate control heb je zeker. De verdamper is dan nog nat van de koudemiddel van je airco. Als die nat blijft dan krijg je hele vieze schimmels en bacteriën en daar kan je ziek van worden als je dat in ademt.

Je moet ervoor zorgen dat de verdamper droog is als je de auto wegzet. Dus je moet dan de airconditioning vlak voor het parkeren ongeveer 10 minuten voor je hem laat staan uitschakelen zodat de verdamper met rijwind droogt maar ik denk dat jouw verdamper zo erg beschimmeld is dat je hem moet vervangen want die stank krijg je niet meer weg anders.

Ik weet niet waar die verdamper bij een golf zit maar bij mij zit hij in de middenconsole ter hoogte van het gaspedaal.

Golf weet ik niet.



Thnx voor je antwoord...ik ga denk ik maar snel een garage opzoeken, want ik wil niet ziek worden....

Pagina's : [1] 2 3