Bekijk volle/desktop versie : Ideeen voor een ondernemingsplan?



15-09-2008, 13:33
Salaam alaykom,

Binnenkort moeten we met een groepje van 5 personen een project/ondernemingsplan gaan schrijven.
Nu moeten we met ideeen gaan komen voor een product of dienst wat we daarin kunnen verwerken. Ik heb al een aantal ideeen maar kunnen jullie me met nog 2 andere ideeen helpen?

Alvast bedankt!

Ma3a Salama

15-09-2008, 14:49


het starten van een multicultureel restaurant

15-09-2008, 15:29
Shoukran broeder.

Zijn er nog meer ideeen?

16-09-2008, 16:54

Citaat door Bent_Lmaghreb:
Salaam alaykom,

Binnenkort moeten we met een groepje van 5 personen een project/ondernemingsplan gaan schrijven.
Nu moeten we met ideeen gaan komen voor een product of dienst wat we daarin kunnen verwerken. Ik heb al een aantal ideeen maar kunnen jullie me met nog 2 andere ideeen helpen?

Alvast bedankt!

Ma3a Salama



Samen met drie andere klasgenoten heb ik vorig jaar een bedrijfje opgezet, waarbij we op een basisschool dramalessen gaven.
De basisschool hebben wij zelf zover gekregen om met ons samen te werken. We waren een non-profit bedrijf, wat wil zeggen dat we geen wist maakten en dat dat ook niet het doel was.
We zijn naar de kamer van koophandel geweest, gebrainstormd over het product, geevalueerd, ondernemingsplan gemaakt, ons bedrijf gepresenteerd aan verschillende instanties en uiteindelijk aan de slag gegaan.
We hebben het een half jaar gedaan toen hebben we van de ondernemingsschool een certificaat gehad en hebben het bedrijfje over gegeven aan een andere klas (wij moesten op stage).

17-09-2008, 11:13


Ik heb in mijn eerste jaar een ondernemingsplan gemaakt voor het starten van een sportschool en we hadden een 8,5 gehaald. Moet je ook financieringsschema etc maken dus ook het financiele gedeelte want dat moesten wij wel, maar dat komt ook omdat ik bedrijfseconomie volg

17-09-2008, 14:16
misschien donerzaak