Bekijk volle/desktop versie : Rijexamen



Pagina's : [1] 2 3

09-10-2002, 00:11
Ik ben pas geleden voor mijn 4e keer gezat voor mijn rijexamen!!!! Ik kan goed rijden..maar ben erg zenuwachtig als ik met een examinator in een auto zit!! Maar goed...Ik ga dus voor mijn 5e keer en dan rij je af bij de Rijkswaterstaat. Staatsexamen..dus. Ik hoor allerelei rare verhalen....De 1 zegt je rijdt maar heel kort..de ander zegt je hoeft de snelweg niet op...en de raarste wat ik heb gehoor is dat je gewoon op hun terrein rijd..een soort pakeerplaats waar je rondje rijdt enz...Maar dat lijkt me erg sterk!!!

Maar wie heeft ook weleens voor bij de Rijkswaterstaat afgereden en hoe zit het nou echt in elkaar??
Jamila

09-10-2002, 11:06


jamila, ik heb geen staatsexamen gedaan, heb de gewone gedaaan, maar wat jij zegt. Je gaat onnodig zenuwachtig worden, maar je moet denken,wattt, hij is net als mij, of zelfs, hij is geen haar beter dan ik, misschien dat het dan lukt. Dat is zo, ik kan altijd anderen adviezen egven,maar zelf doe ik er neits aan. Maar het komt goed meid inshallah, ben benieuwd, hoor het van je!!!

09-10-2002, 17:20
Salaam alaikoem

He cheer up! als ik je ga vertellen hoe vaak ik ben gezakt ga je gillend wegrennen, ik ben 5 keer gezakt!aaaaaaah...ok ok maar nu heb ik hem wel lekker op zak, maar goed als ik je ga vertellen hoe zenuwachtig ik was, dat wil je niet weten, ik zat daar met trillende benen....het was niet normaal...he een tip, tijdens het bidden moet je Allah Swat om Zijn hulp vragen, en iedereen kan je vertellen wat ie wil, maar uiteindelijk zit je daar en moet je het toch echt alleen doen, maar goed ik hoop echt insjaAllah dat je het dit keer haalt!

p.s. oja er is niet zo een groot verschil dan met het CBR hoor, vond ik dan in ieder geval, ze praten alleen wat uitgebreider met je in het begin....en hebben wat meer geduld met je,..maar goed ik zie je wel binnenkort op de snelweg langsrijden

Salaam alaikoem
Een zuster

09-10-2002, 17:44
TIP: Eet veel bananen........(zo'n stuk of drie) dit helpt echt!

Veel succes, en inschallah zal je het deze keer ongetwijfeld halen.

09-10-2002, 19:33


Hoi hoi

Bedankt voor de tips....jij ook rinnoa...nooit gehoord dat als je veel bananen eet je dan minder zenuwachtig voelt...Aangezien ik dol ben op bananen zal ik het zeker proberen!! Insha allah haal ik het dit keer....en al hoceima...kom je vast wel een keer tegen op de snelweg....maar hoe zal ik je herkennen??


Groetjes,

09-10-2002, 19:51
meid meid.
het komt goed insha allah.
weet je wat je moet doen en dat is ook wat ik zelf heb gedaan.
voordat het fadjr is een half uur eerder opstaan en dan bidden en allah vragen om je te helpen. en als je aan het rijden bent moet je natuurlijk je gedachten bij je houden en dat deed ik steeds door la hawla wala koewata illah billah te zeggen.
je moet je moeder en vader om du3a vragen natuurlijk.
je moet gewoon vertrouwen in jezelf hebben en insha allah komt goed.

10-10-2002, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door KI_kracht
meid meid.
het komt goed insha allah.
weet je wat je moet doen en dat is ook wat ik zelf heb gedaan.
voordat het fadjr is een half uur eerder opstaan en dan bidden en allah vragen om je te helpen. en als je aan het rijden bent moet je natuurlijk je gedachten bij je houden en dat deed ik steeds door la hawla wala koewata illah billah te zeggen.
je moet je moeder en vader om du3a vragen natuurlijk.
je moet gewoon vertrouwen in jezelf hebben en insha allah komt goed.
Insha allah haal ik het wel een keertje.
La hawla wala koewata illah billah zeggen dat heb ik nog niet gedaan, wel heb ik alle soerats die ik ken steeds opgelezen in paniek. En dat mijn ouders een du3a moeten maken, dat hebben ze elke keer gedaan ,,,en niet 1 du3a maar meerdere. Allah wou nog niet dat ik het haalde! ? zeg mijn papa.

Bedankt voor de tip

groetjes, jamila

10-10-2002, 16:41

Citaat:
Origineel gepost door Samorra
Hola!

Ik heb WARME MELK gedronken en van tevoren naar X-men gekeken, en toen heb ik hem gehaald!! Wel na de 3e keer.

De 1e x was ik DOODzenuwachtig, hele nacht niet geslapen, mijn linkerbeen trilde in de auto, ik wist niet meer hoe ik moest keren enz. enz. Kortom; terecht DIK gezakt!!

De 2e keer reed ik te hard volgens de examinator, maar dat was niet terecht. 2 weken daarna mocht ik weer op omdat mijn examentijd ivm een ongeluk (niet door mij) werd verzet en daardoor mijn papieren op CBR zijn blijven hangen.

En toen ik de 3e op mocht, dacht ik xxxx THE WORLD!
Ik zat naast die examinator en reed zoals altijd zonder hem als "creep" te zien en lulde helemaal niet veel tegen hem en toen zei hij op het einde; GEFELICITEERD MEID, JE BENT GESLAAGD!!




nou...das echt een lekker gevoeltje joh!!

Meid, bidden moet altijd, deed ik al en ik heb Allah natuurlijk om hulp gevraagd, maar je slaagt pas echt als je je gewoon niet spant.

Dus warme melk drinken van tevoren en X-men kijken!!

En nu rijd ik als een loca peligrosa chica op de weg. Cool hoor!

Saludos,
Samorra


succes meid, inchaAllah haal je hem!!!
Warme melk schijnt te helpen, maar heb het nog niet geprobeerd. Thanks

10-10-2002, 19:07
Bleeep...Bleeep YOU FAILED YOUR DRIVERS TEST!!!!!!!!!!!!!

10-10-2002, 19:28

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Bleeep...Bleeep YOU FAILED YOUR DRIVERS TEST!!!!!!!!!!!!!
DUH!!!

10-10-2002, 19:40
Hey Miss Jamjam....wilt u eventjezz normaal doen jij chago persoontje!

10-10-2002, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Hey Miss Jamjam....wilt u eventjezz normaal doen jij chago persoontje!
mister loboudanda ofzo.....Ik doe normaal......als jij ook je eigen advies opvolgt....

10-10-2002, 19:44


Ik doe toch normaal of wil je me soms uitnodigen voor een REPLOID testje??

10-10-2002, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door laboudanda
Ik doe toch normaal of wil je me soms uitnodigen voor een REPLOID testje??
Ik weet niet hoe je anders bent, maar als dit normaal voor je is.... Hoe moet je dan zijn als je abnormaal doet??
Je reageert zowat op elke topic, en hoe... verveel je je ofzo...??


en wat is een REPLOID??

10-10-2002, 19:53
Uh....of ik me verveel.....hmmm perhaps..maybe..maybe not...

wat een REPLOID is zeg je?....

Daar heb ik minstens 3 van deze pagina's van nodig om dat uit te leggen..maar het is niks bijzonders voor de genen die dat niet weten..

Pagina's : [1] 2 3