Bekijk volle/desktop versie : er niet bijhoren



14-09-2008, 17:44
heeft iemand zich weleens of altijd buiten gesloten gevoeld bij zn eigen ouders en zussen gwn dat je er niet bijhoord en je afvraagt wat je er nog steeds doet !!!!

14-09-2008, 17:49


Niet echt, ja, als ik weer eens ruzie heb thuis

Hoezo?

14-09-2008, 17:50
ja dan is het helemaal een feestje

14-09-2008, 19:07
bij mij hangt af van dag tot dag soms voel ik me egt heel goed bij ze andere keer dan weer niet

14-09-2008, 19:45


ja dat heb ik ook wel maar dan is het 95% dat het niet zo is
maar heb je nooit gedacht om je eiegen leven te gaan leiden

14-09-2008, 20:52
Salaam meid,

Zo een dag maakt velen wel mee. Het is ook niet elke dag zonneschijn. Maar dat is nou leven. Sabr en geduld levert veel op. Met een overgehaaste beslissing kom je niet ver, want het zijn en blijft je ouders en zussen. Je eigen dierbaren en een leven zonder hen lijkt lang niet makkelijk!

14-09-2008, 20:54
klopt heb je gelijk in maar na 22 jaar heb je er wel even genoeg van je houd het op een gegeven momen niet meer vol je voelt je gwn niet thuis heb het alleen met me zussen en moeder heb een schat van een vader

14-09-2008, 21:03

Citaat door jihad_21:
klopt heb je gelijk in maar na 22 jaar heb je er wel even genoeg van je houd het op een gegeven momen niet meer vol je voelt je gwn niet thuis heb het alleen met me zussen en moeder heb een schat van een vader




Meid, jij maakt het mee en jij weet zelf heel goed hoe het voelt. Ik probeer je te helpen met een goede advies Meid praat me ze en leg je gevoelens zo nodig bloot en vertel ze wat je dwars zit. Dat is best moeilijk snap ik ook, want heb zelf ook het een en ander meegemaakt en het hoge trots zit altijd in de weg. Maar zet dat voor nu even aan de kant en praat met ze voor je een beslissing neemt. Want lieve meid iedereen kent het spreekwoord 'je zult de waarde van iets pas te weten komen, als je het kwijt bent'. En na een gehaaste beslissing leven met spijt is niks!

14-09-2008, 21:10

Citaat door jihad_21:
heeft iemand zich weleens of altijd buiten gesloten gevoeld bij zn eigen ouders en zussen gwn dat je er niet bijhoord en je afvraagt wat je er nog steeds doet !!!!




Elke dag. Dag in dag uit. Maar dat komt merendeels door mijn "twee persoonlijkheden" Ene keer ben ik zo lief en dan ben ik alles maar wanneer ik mijn dag niet heb wat meestal altijd zo is dan negeren ze me zo erg dat ik soms denk van ben ik echt van hun

15-09-2008, 16:12
ok maar heb je dat 24/7 en heb je zussen en broers die ze wel normaal behandelen alsof ze ik weet niet wat zijn en als jij een gesprek begint of weet ik veel mee praat dan ben jij een in die nergens van af weet en je zusje van 17 wel dan voel je echt klote!!