Bekijk volle/desktop versie : restaurant arabia,feest zaal



14-09-2008, 13:32
Vraagje


Ik wil daar misschien mijn baby feest geven Insa'allah vroeg me af of je ook mannen en vrouwen apart kan doen? vrouwen in de zaal maar waar gaan de mannen dan?

help me out

14-09-2008, 13:36



Citaat door Virtual_lady:
Vraagje


Ik wil daar misschien mijn baby feest geven Insa'allah vroeg me af of je ook mannen en vrouwen apart kan doen? vrouwen in de zaal maar waar gaan de mannen dan?

help me out



Arabia heeft zelf schermen. Het is wel zo dat de mannen en vrouwen elkaar dan kunnen zijn bij binnenkomst van de zaal.

14-09-2008, 13:39

Citaat door ouasimatjuh:
Arabia heeft zelf schermen. Het is wel zo dat de mannen en vrouwen elkaar dan kunnen zijn bij binnenkomst van de zaal.



wordt de zaal dan niet te klein,,,

hmm misschien moet ik maar gewoon langs gaan

15-09-2008, 02:24
Salam,

Eerlijk kan ik je die zaal echt afraden. Mocht je muziek willen gaan draaien om te dansen dan kun je dat mooi vergeten want ze accepteren totaal geen harde muziek je mag alleen achtergrond muziekje draaien. Moehiem spreek uit ervaring ik waarschuw je alleen maar voordat je de foute keuze gaat maken.

Ma salama Oujdia

15-09-2008, 09:38



Citaat door oujdia:
Salam,

Eerlijk kan ik je die zaal echt afraden. Mocht je muziek willen gaan draaien om te dansen dan kun je dat mooi vergeten want ze accepteren totaal geen harde muziek je mag alleen achtergrond muziekje draaien. Moehiem spreek uit ervaring ik waarschuw je alleen maar voordat je de foute keuze gaat maken.

Ma salama Oujdia


3alaikoem salaam

ohh dat is wel jammer,,

17-09-2008, 18:57
kennen jullie misschien andere zaaltjes waar ongeveer 100 vrouwen passen, in amsterdam het liefst oost,, of amsterdam noord

18-09-2008, 02:02

Citaat door Virtual_lady:
kennen jullie misschien andere zaaltjes waar ongeveer 100 vrouwen passen, in amsterdam het liefst oost,, of amsterdam noord



He meid,

Omdat je zei in oost daar heb je mirrorcentre het betreft de spiegelzaal want daar mag je harde dansmuziek draaien en hij is echt mooi..

18-09-2008, 08:30
Het is best een kleine zaal en het klopt dat je geen harde muziek mag draaien ivm de buren

Ik heb voor de ramadan bij een buurthuis gedraaid in oost moeder en kind centrum
dat is wel een leuke zaal, ook apart voor mannen en vrouwen

Succes

DJ OUassima

18-09-2008, 12:18
hoi
je hebt ook een leuke zaal in amsterdam noord de anker.
het is gevestigd op de kamperfoelieweg.

groetjes

18-09-2008, 15:13

Citaat door marokaandiamant:
up




18-09-2008, 15:14

Citaat door Jasmina_12:
Het is best een kleine zaal en het klopt dat je geen harde muziek mag draaien ivm de buren

Ik heb voor de ramadan bij een buurthuis gedraaid in oost moeder en kind centrum
dat is wel een leuke zaal, ook apart voor mannen en vrouwen

Succes

DJ OUassima



hey meid,,

waar in oost ligt moeder en kind centrum? en wat is de prijs van die zaal en hoeveel mensen kunnen erin.

thanks

18-09-2008, 15:15

Citaat door roehie:
hoi
je hebt ook een leuke zaal in amsterdam noord de anker.
het is gevestigd op de kamperfoelieweg.

groetjes



Hoi hoi
De anker? is dat een buurhtuis? weet je ook hoeveel vrouwen daarin kunnen en of de mannen ook een aparte ruimte hebben en hoeveel het ongeveer kost?

18-09-2008, 15:45


Is dat waar wat die muziek betreft?
Wat is het hardst dan?