Bekijk volle/desktop versie : 14:55 - Genoa - AC Milan - Kaká is back!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-09-2008, 12:38


Genoa CFC (16th Serie A, 0 pts.) vs. AC Milan (14th Serie A, 0 pts.)

Kaká is eindelijk fit om te spelen, hij zal zn debuut weer maken dit seizoen.
Eerst kijken waar Ronaldinho gaat spelen, want die is net terug van Brazilie voor zn WK Kwalificatie duel .. Senderos kan ook zn debuut maken, die is terug van een blessure.

Borrielo, Nesta zijn bijna hersteld van hun blessures. Inzaghi en Gattuso zijn geblesseerd.


Waarschijnlijke opstelling (4-3-2-1): Abbiati; Zambrotta, Senderos, Maldini, Jankulovski; Flamini, Pirlo, Ambrosini; Seedorf, Ronaldinho; Shevchenko

Internetlinks: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18333&part=sports

14-09-2008, 12:40


Kijken hoe die samenwerking van Kaká en Ronaldinho eruit gaat zien .. en natuurlijk met Sheva, of ze nog steeds die magie hebben van 2 jaar geleden.

14-09-2008, 12:40

Citaat door Clashh:


Genoa CFC (16th Serie A, 0 pts.) vs. AC Milan (14th Serie A, 0 pts.)

Kaká is eindelijk fit om te spelen, hij zal zn debuut weer maken dit seizoen.
Eerst kijken waar Ronaldinho gaat spelen, want die is net terug van Brazilie voor zn WK Kwalificatie duel .. Senderos kan ook zn debuut maken, die is terug van een blessure.

Borrielo, Nesta zijn bijna hersteld van hun blessures. Inzaghi en Gattuso zijn geblesseerd.


Waarschijnlijke opstelling (4-3-2-1): Abbiati; Zambrotta, Senderos, Maldini, Jankulovski; Flamini, Pirlo, Ambrosini; Seedorf, Ronaldinho; Shevchenko

Internetlinks: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18333&part=sports


Inzaghi wil ik niet meer zien spelen. Wat een drama spits is dat. Gelukkig begint ie nu met sheva

14-09-2008, 12:40
Trouwens weet je of edgar davids begint in de basisopstelling van genoa?

14-09-2008, 12:41



Citaat door Barca4Ever10:
Inzaghi wil ik niet meer zien spelen. Wat een drama spits is dat. Gelukkig begint ie nu met sheva

Inzaghi is killer hoor .. Sheva was ook niet echt doeltreffend 2 weken geleden.

14-09-2008, 12:42

Citaat door Barca4Ever10:
Trouwens weet je of edgar davids begint in de basisopstelling van genoa?


Hij is denk ik niet eens fit ofzo ..

14-09-2008, 12:43

Citaat door Clashh:
Inzaghi is killer hoor .. Sheva was ook niet echt doeltreffend 2 weken geleden.


Ja okey maar sheva moet ff meer spel minuten maken dan gaat ie wel vlammen. Inzaghi is meer van pass em in zijn voetjes binnen de 16m dan kan ie wat doen. Maar 2 weken geleden had ie toch wel een hele goeie kans. Ik vind em maar niks te sloom geen techniek alleen binnen de 16 kan hij wat doen.

14-09-2008, 12:44
Geruchten gaan nu dat als Milan vandaag verliest, Ancelotti zn plek kan verliezen, en Donadoni en Rijkaard hem waarschijnlijk gaan vervangen ..

14-09-2008, 12:45

Citaat door Barca4Ever10:
Ja okey maar sheva moet ff meer spel minuten maken dan gaat ie wel vlammen. Inzaghi is meer van pass em in zijn voetjes binnen de 16m dan kan ie wat doen. Maar 2 weken geleden had ie toch wel een hele goeie kans. Ik vind em maar niks te sloom geen techniek alleen binnen de 16 kan hij wat doen.


Maar hij weet wel altijd waar die moet staan ..en is er altijd wanneer je hem nodig hebt ..

Hij is er vandaag niet, dus Sheva kan gewoon laten zien wat ie in huis heeft .. als Pato er maar niet in komt ..

14-09-2008, 12:46

Citaat door Clashh:
Geruchten gaan nu dat als Milan vandaag verliest, Ancelotti zn plek kan verliezen, en Donadoni en Rijkaard hem waarschijnlijk gaan vervangen ..


hahaha rijkaard in milan. Dat is toch weer ff wat anders. We zullen zien vandaag. Dit team met zulke namen moet vandaag gewoon presteren.

14-09-2008, 12:47
Inzaghi fokking dunne ballen afwachter!
Hij scoort ze wel als hij in positie is.Maar faald ook meestal,
Zemmer figuurtje is dat.

Ac milan moet de kater wegspoelen van de eerste wedstrijd, haha was zo lekker die nederlaag.

vandaag verwacht ik wel wat van ze.
Sheva mag er 2 inknallen van mij.en inzaghi op de bank.
Genoa speelt thuis ze kunnn in ieder geval 2 punten poberen af te snoepen van Milan.
proberen gelijk te spelen.

14-09-2008, 12:47

Citaat door Clashh:
Maar hij weet wel altijd waar die moet staan ..en is er altijd wanneer je hem nodig hebt ..

Hij is er vandaag niet, dus Sheva kan gewoon laten zien wat ie in huis heeft .. als Pato er maar niet in komt ..


Pato wil nog altijd zelf voor de bal gaan die hoef ik ook niet te zien die moet echt groeien als speler. Sheva ik hoop dat ie zijn doelpunt maakt vind het een heerlijke spits.

14-09-2008, 12:48


Senderos

14-09-2008, 12:48

Citaat door Barca4Ever10:
hahaha rijkaard in milan. Dat is toch weer ff wat anders. We zullen zien vandaag. Dit team met zulke namen moet vandaag gewoon presteren.


Rijkaard is 4-3-3 gewend, k vind hem niet passen bij Milan. Straks maakt ie van Milan een soort Barca van 05/06 ofzo

14-09-2008, 12:49

Citaat door Whiteshadow`:


Ac milan moet de kater wegspoelen van de eerste wedstrijd, haha was zo lekker die nederlaag.


Net zo lekker als United's verlies gisteren? Oh w8, Liverpool je 4477e club won van ze, daarom ben je zo blij ..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6