Bekijk volle/desktop versie : Een terug kerende Christen <-----



Pagina's : [1] 2

14-09-2008, 12:16

Citaat door Moker-joker002:
(Waargebeurd) terug kerende als christen


GROEN is altijd welcome.








Hoofdpersonen:
Rachid
bianca
Het begon allemaal zo.

(Rachid) was zo aan het werk en ik maar kijken op mijn horloge, en dacht pf gelukkig nog maar een kwartiertje.
(Rachid)Alles afgerond en zei gedag tegen al mijn collega&#8217;s.
Ik liep met een collega van me naar de pakeerplek waar mijn auto geparkeerd stond.
En zei ik zie je morgen houwdoe he.
Stapte in en ging lekker even wat eten halen (Rachid) had honger. (Rachid) ik ging een plekje zoeken om daar te gaan eten zo een plekje uitgezocht en zat na paar min werd me eten bezorgt&#8230; Ik stond heel de tijd voor me uittestaren en ja ik zag een bloedmooie meisje een Nederlandse, we hielden maar oogcontact met elkaar het hield maar niet op.
Ik dacht ik ga actie ondernemen ik ga haar niet los laten
Ik liep toen naar haar toe en stelde me voor hallo schoonheid mijn naam is Rachid aangenaam, zei zo hoi mijn naam is bianca ik zei mag ik naarst je zitten ze zei met een zachte stem ja,
We waren zo diep in gesprek over alles het was zo mooi hoe ze mij aankeek met haar mooie grote ogen, ze was meteen verkocht aan mij,
de tijd tikte maar door, het was al best laat geworden dus ik zei zal ik je naar huis brengen .. eenmaal aangekomen bij de auto deed ik een Marokkaanse nummer op Oefigh Oefigh a yemma maar ja zei verstond het natuurlijk niet en wist niet wat er allemaal gezongen werd, ik vertelde het zo aan haar, en zei wauw het is echt een mooie nummer ik wist niet dat Marokkaanse muziek zo mooi was.
Ik moest gewoon lachen met haar ze zei de Marokkaanse cultuur he dat spreekt me eigenlijk best wel aan joh.
Ik zo komt goed als je vaak met me om zal gaan zei met haar blozende wangetjes lachen.
Veder aangekomen bij haar huis stapte ze uit.
Ik zei tegen haar he bianca wat ga je morgen doen, ze zei ja ik ga naar school ben om 10 over 3 uit, ik zo hm oke zullen we in de avond iets leuks gaan doen? Als je zin hebt ze zei is goed.
Safi ik richting huis heeldetijd zat zei in me hoofd verborgen ze kon er maar niet uit.
Volgende dag ging ik haar bellen en spraken we meer met elkaar om!
Uiteindelijk ging ik met haar een relatie beginnen, ik dacht altijd hm het zou helemaal compleet zijn als zei een Bekeerde moslima word! Mashallah
Ik heb haar toen ook veel geleerd over de islam meer kennis opgedaan en dat vond ze heel erg leuk.
Ze wou natuurlijk ook meer over mijn ouders weten en ik zei Me moeder zei dat je welcome bent, dus kom morgen wat eten&#8230;
Ze zei ja is goed ze vond het echt heel geweldig, Ze kwam met lange kleding en een piratenhoofddoekje Ik vond het zo mooi om dat te zien.
Ik voelde me echt zo goed hoe ik zo iemand heb veranderd! Mashallah.
&#8216;&#8217;Die dag aangekomen&#8217;&#8217; bij mijn ouders thuis Mijn moeder en vader vonden het heel mooi en acepteerde het gewoon ze zeiden alles is welcome als het maar een Moslima hart heeft!
Ze schaamde zich wel want ze dacht wat gaat er nu toch allemaal gebeuren dat was begrijpelijk. Maar elhamdoulilah mijn zusje ging lekker met haar kletsen en het leek of ze elkaar jaren kenden het klikte meteen.
Mijn moeder wou natuurlijk ook praten maar het lukte natuurlijk niet met haar scheve Nederlands afentoe gewoon paar woordjes oh jij mooi zijn oh ik blij zijn voor mijn Rachid.
Was altijd iets waar we altijd om moesten lachen.
De dag was heel gezellig en we zijn meer over haar te weten gekomen hoe ze is.
Eenmaal einde van de dag bracht ik haar naar huis toe en zei Bianca ik wil met jou oud en gelukkig worden&#8230;
Ik zei wij in de islam als wij veder met een meisje willen in de toekomst moeten wij haar eerst huwen bij haar ouders.
Daarom wil ik je hand komen vragen. Ze vond het heel erg leuk om dat te horen want zei wou dat natuurlijk ook Ik gaf een kusje op haar voorhoofd en zei inshallah zal jij mijn droomvrouw worden die ik al jaren heb gezocht.
2e dag
Zag ik haar weer en ging ik wat met haar eten lekker aan het water.
Ik keek haar aan en ik zag dat zei niet echt happy keek ik dramde iedereen keer maar door en zei wat is er met je ze zei telkens er is niets aan de hand ik zei je liegt.
Ze zei dan lieg ik maar.
Ze zei Rachid ik wil naar huis toe want ik heb huiswerk moet nog veel dingen afmaken&#8230;
Ik zei zie je wel er is gewoon wel wat.
Rachid ik zei safi is goed kom ik breng je wel&#8230;.
bracht haar huis en zei niets onderweg tegen haar ik vond haar maar raar doen.
Ik belde haar nog die avond en zei he waarom deed je zo denet&#8230;. &#8230;
Ze zei Rachid luister. Mijn ouders vinden het gewoon niet goed hoe ik ben veranderd. Ze Acepteren mij niet en denken dat je me hebt gedwingt om zo te worden.
Ik wist gewoon niet wat ik erop moest antworden en ik zei; Vind jij dan dat het zo is?
En antwoorde nee helemaal niet dat heb ik ze ook uitgelegd maar ze begrijpen me niet.
Ik zei he luister wat is de probleem dan waarom doe je dan zo moeilijk..
Nee ik begrijp mezelf gewoon niet meer niemand van mijn vriendinen kring accepteerd mij enal ik voel me laaste tijd niet meer goed.
Ik zei als je dat zelf vind dan zal je maar met rust laten, het is jou leven en niet de mijne.
En hangde op
Ik dacht na en dacht tfoe hoe durft ze zoiets te zeggen , ze wou zelf meer kennis doen elhm en nu zo een smoes gebruiken..
Ik dacht safi als ze het zo wilt krijgt ze het ook.
Mijn zusje klopte aan de deur en zei he Rachid zullen we morgen met ze 3etjes iets leuks gaan doen en praate maar door ik zei we zien wel.
Ze zag aan me hoofd dat ik me niet goed voelde en zei wat is er met je je? Je reageert zo kortaf waarom doe je zo?
oohhhhhhhhh&#8230; heb je niks meer met haar ofzo meen je niet je had trouwplannen enal hoe durf je haar te laten gaan sukkel tfoe hoe gaat je dat vertellen aan mama&papa ik zooo stil jij ze wilt zelf niet meer ze is helemaal het oude weer geworden.
Dus dan zal papa&mama haar toch niet meer acepteren.
Hoebedoel je het &#8216;&#8217;oude&#8217;&#8217; draagt ze gaan el hijaab meer en lange kleding?
juistja zei ik
wooow hoe komt het gewoon haar ouders acepteren het niet en haar vriendenkring ook niet heel simpel toch.
Heeeel de avond gediscuceerd met mij zusje, Ging ik lekker slapen want ik moest volgende dag weer vroeg op naar mijn werk
Ik ging richting mijn werk en ik dacht hm ik bel wel af en ik ga naar haar toe
Ik hoefde niet eens naar haar huis toe en ik zag haar al lopen in een strakke jeans met een topje.
Ik dacht en hier ben ik dus voor gevallen&#8230; yek.
Ben veder niet meer naar haar toegegaan en geen aandacht geven niks ik walgde van mezelf.
En ging lekker naar huis toe.
Ik zag dat mijn moeder met allerlei dingetjes bezig was in de keuken met koekjes want we zouden die dag &#8216;&#8217;Hand vragen&#8217;&#8217; aan haar ouders Ik, zo tegen mijn moeder a salem a yemma en gaf haar een kus.
wat ben je aan het doen. Salem amie inoe ik ben koekjes aan het maken voor vanavond voor je aanstaande.
Ik wist niet hoe ik het moest vertellen en zei yemma safi ik ga niet meer trouwen met haar&#8230;.
Mayemi amie inoe?
En vertelde het hele verhaal aan haar ze schrok er gewoon van en kon het niet geloven!
Ik zelf kon het ook niet geloven, ze was weer de slechte pad opgegaan de shaytaan heeft haar weer op die pad gezet,
Ik zelf vond het erg ik dacht de ware van me leven te hebben gevonden en toch was het niet zoooo&#8230;

(paar maanden later)
Zag ik dat er met een onbekende nummer werd gebeld.
Maar ik had mijn telefoon uitstaan, Zonder twijfels wist ik wel dat zei het was maar had haar toen allang uit mijn hoofd gezet.
Even later zag ik weer een oproep en nam op hallo met Rachid.
Hee Rachid met mij Bianca&#8230;.. ik zo hey dats is lang geleden waarom nu opeens iets laten horen dan? Eerst moest je niks en nu wel ..
He ja ik mis je gewoon me ouders en vrienden doen raar enjp het niet ik zo oh maar eerst deden ze raar toen je moslima werd en nu nog steeds? Wat probeer je mij wijs te maken jaa maar&#8230;&#8230; en ze kwma niet uit haar worden ik zo latersssssssss..
En heb veder niets meer van mezelf gehoort.
Had een andere nummer genomen en de andere sim hield ik nog bij had het in een kastje gezet.

(paar weken)
Dacht ik uhmm ik pak die oude sim kijken wat er op staat ik doe aan en ja hoorrr&#8230; mijn tel begon maar te piepee van smsjes bellen enzovoort?!?!
Ik dacht wtfffff.. 86 smsjes 101 oproepen en allemaal van haar ik heb haar ook de pijn laten voelen, die zei mij had gegeven en ik voelde me die dag heel erg goed!

WORD VERVOLGT
.

14-09-2008, 12:39


zo zo, lang en interessant verhaal. Maar je hebt een goede keus gemaakt. want als ze echt moslim wou worden, dan had niets haar tegengehouden. maak je geen zorgen. The one loopt ergens rond. En als de tijd rijp is, zal je haar ontmoeten. Alles staat voorgeschreven.

14-09-2008, 13:58
up... wanneer krijgen we een vervolg a sahbi?

14-09-2008, 17:30
indrukwekkend verhaal. Met een happy ending. (bijna) Je vertelt je verhaal echt grappig. ik kon me echt inleven. you did a good thing..

14-09-2008, 20:54


woww mooi verghaal moker-joker ik wist niet dat jij oook leuke verhalen kon sgryven aangezien je domme topics opent :P:P

14-09-2008, 21:38

Citaat door Moker-joker002:
Haha vind je hem zoo mooi dan...



Wauwieeee!! heell mooi en interresant wanneer is dit gebeurd??

15-09-2008, 12:27

Citaat door Moker-joker002:
Haha vind je hem zoo mooi dan...







Jaa duuhh en is het egt geberud?

15-09-2008, 14:09
Up, een super mooie verhaal.
En een super mooie verhaal verdient altijd een groen puntje!

15-09-2008, 14:10
En MokerJoker, i like him 2(avatar)

18-09-2008, 09:09
Ik vind jou verhaal grappig. hahahah, vooral op het laatst...van wie de bal kaatst kan m terug verwachten yek upje ga snel door jij.

18-09-2008, 12:31
moker-joker002 heb jij egt blauwe ogen

18-09-2008, 13:17
Mooi.

19-09-2008, 11:53



Citaat door Moker-joker002:
Haha binnekort komt er een andere verhaaltje, Moet nog in maak kieken waneer ik tijd heb enzo!


Ik wacht vol smart!

19-09-2008, 22:44
Laaaaaaauwk!

Alleen jammer dat ie zo kort was..


20-09-2008, 12:51
moker-joker is die verhaal egt gebeurd van jou? zoja bij wie is tie egt gebeurd

Pagina's : [1] 2