Bekijk volle/desktop versie : Verleiding -->



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-09-2008, 01:51
[De stem van een man, Tot nu toe nog geen 1 mooie stem gehoord van een (jonge)man. Ik vind de stem van de reciteur Adel Al Kalbani zo mooi. Echt zo mannelijk en dan weer zacht. ]

Echt zo mannelijk is het, maar tegelijkentijd weer zo zacht dat het kalmerend werkt.

14-09-2008, 01:54


ja he ik vond die man die over het paradijs vertelde (YouTube) een pracht van een stem hebben

14-09-2008, 01:56
Dus jij hebt bepaalde 'gevoelens' in de zin van verleidend als je hem hoort citeren?

Of is je topicnaam enkel een dekmantel?

14-09-2008, 01:56

Citaat door Shahrazad_aiii:
ja he ik vond die man die over het paradijs vertelde (YouTube) een pracht van een stem hebben

Een stem kan bij mij echt veel los maken, .

14-09-2008, 01:57



Citaat door Touzine_Stylist:
Dus jij hebt bepaalde 'gevoelens' in de zin van verleidend als je hem hoort citeren?

Of is je topicnaam enkel een dekmantel?

Nee, he is too old and I know that. Als ik dat niet zou weten, was het een ander verhaal.

Maar als ik ooit een (jonge)man tegen kom met zo een stem, dan weet ik het wel hoor.

14-09-2008, 02:01

Citaat door Nachtpanter:
Nee, he is too old and I know that. Als ik dat niet zou weten, was het een ander verhaal.

Maar als ik ooit een (jonge)man tegen kom met zo een stem, dan weet ik het wel hoor.


Daar gaat het niet om

Hoe kun je nou zo doordenken en je verleid voelen, terwijl hij de Qoran reciteert. Ik snap het niet.

Ik vind zijn stem mooi in de zin van het raakt mij, die recitaties komen tot zijn recht. Meer dan dat, n3er shitan

Of begrijp ik jou nou verkeerd

14-09-2008, 02:04

Citaat door Touzine_Stylist:
Daar gaat het niet om

Hoe kun je nou zo doordenken en je verleid voelen, terwijl hij de Qoran reciteert. Ik snap het niet.

Ik vind zijn stem mooi in de zin van het raakt mij, die recitaties komen tot zijn recht. Meer dan dat, n3er shitan

Of begrijp ik jou nou verkeerd


Ik vind die nachtpanter ook altijd maar een faguerd



Ik heb anders ook wel 3 baarden in m'n keel en een aardige mannelijke bas

14-09-2008, 02:04

Citaat door Touzine_Stylist:
Daar gaat het niet om

Hoe kun je nou zo doordenken en je verleid voelen, terwijl hij de Qoran reciteert. Ik snap het niet.

Ik vind zijn stem mooi in de zin van het raakt mij, die recitaties komen tot zijn recht. Meer dan dat, n3er shitan

Of begrijp ik jou nou verkeerd


Je begrijpt mij verkeerd. Het kan ook zo zijn dat ik het verkeerd typ
Maar ik weet 1 ding zeker en dat is als ik een (jonge)man ooit weer te bemachtigen met zo een stem, dan laat ik hem voor geen goud gaan.

En dan als hij de Quran reciteert? O god, we are just human hoor. Kan ik er wat aan doen dat als een (jonge)man de Quran reciteert ik bij toeval denkt Úff, wat een mooie stem of úff wat straat heel veel uit'.

Kom zelden (jonge)mannen met mooie stemmen tegen over met een leuke uitstraling.

14-09-2008, 02:06

Citaat door Mr.Egg:
Ik vind die nachtpanter ook altijd maar een faguerd



Ik heb anders ook wel 3 baarden in m'n keel en een aardige mannelijke bas


Wie heeft nou geen mannelijke bas in zijn keel. Althans de mannen dan, wie dat niet heeft is gewoon een pussy.

Maar Sudaisi is weer een ander verhaal, hij heeft echt een vrouwen stem maar reciteert met heel zijn hart en hoe hij reciteert pakt en heeft veel impact bij mij.

Dan ben ik letterlijk toch een faguerd. Heerlijk!

14-09-2008, 02:07

Citaat door Nachtpanter:
Je begrijpt mij verkeerd. Het kan ook zo zijn dat ik het verkeerd typ
Maar ik weet 1 ding zeker en dat is als ik een (jonge)man ooit weer te bemachtigen met zo een stem, dan laat ik hem voor geen goud gaan.

En dan als hij de Quran reciteert? O god, we are just human hoor. Kan ik er wat aan doen dat als een (jonge)man de Quran reciteert ik bij toeval denkt Úff, wat een mooie stem of úff wat straat heel veel uit'.

Kom zelden (jonge)mannen met mooie stemmen tegen over met een leuke uitstraling.


Oke, heel vaag allemaal


14-09-2008, 02:08

Citaat door Nachtpanter:
Wie heeft nou geen mannelijke bas in zijn keel. Althans de mannen dan, wie dat niet heeft is gewoon een pussy.

Maar Sudaisi is weer een ander verhaal, hij heeft echt een vrouwen stem maar reciteert met heel zijn hart en hoe hij reciteert pakt en heeft veel impact bij mij.

Dan ben ik letterlijk toch een faguerd. Heerlijk!


http://www.youtube.com/watch?v=hgA4uDll95Y

dit is pas een stem

14-09-2008, 02:10

Citaat door Touzine_Stylist:
Oke, heel vaag allemaal



Voor mij zeer duidelijk.

14-09-2008, 02:11



Citaat door Mr.Egg:
http://www.youtube.com/watch?v=hgA4uDll95Y

dit is pas een stem


Eerlijk gezegd; Nee, mij raakt zijn stem niet.
Doe mij maar Abdelrahman Sudaisy of Adel Al Kalbani.

14-09-2008, 02:13
http://www.youtube.com/watch?v=jaHkZC0tlpE

Dit is de perfecte stem

Zo echt en zo puur

14-09-2008, 02:14

Citaat door barman:
http://www.youtube.com/watch?v=jaHkZC0tlpE

Dit is de perfecte stem

Zo echt en zo puur

Kippenvel!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8