Bekijk volle/desktop versie : Zou jij met een gescheiden vrouw/man ..



Pagina's : [1] 2 3 4

13-09-2008, 03:17
kunnen trouwen?


Er is altijd een hele goede reden geweest voor een scheiding dus... dat mag geen argument zijn..

alleen het feit dat hij/zij gescheiden is. kun jij daarmee leven?

13-09-2008, 03:18


ja, mits er geen kids in het spel zijn.

13-09-2008, 03:19
Moet kunnen

13-09-2008, 03:22

Citaat door barman:
Moet kunnen



met een kind?

13-09-2008, 03:25



Citaat door berkani-:
met een kind?

Hmmm ik denk t niet eerlijk gezegd

13-09-2008, 03:27
Iedereen verdient een 2e kans vind ik. Maar die kids maken het moeilijk. Hmmm tenzij die moeder dood is ofzo , dan doe k het misschien wel

Want dan ga alleen ik over de opvoeding en wordt dat kind niet zo opgestoken door z'n moeder. En dan heeft mn man ook geen (verplicht) contact meer met zijn ex.

13-09-2008, 03:32

Citaat door Hagenese:
Iedereen verdient een 2e kans vind ik. Maar die kids maken het moeilijk. Hmmm tenzij die moeder dood is ofzo , dan doe k het misschien wel

Want dan ga alleen ik over de opvoeding en wordt dat kind niet zo opgestoken door z'n moeder. En dan heeft mn man ook geen (verplicht) contact meer met zijn ex.

Trouwen is toch een soort nieuw begin.........Dat kindje dat dan niet van jou is verstoort dat dan toch een beetje

Nee maar het is moelijk om gevoelens te kweken voor een kindje dat niet van jou is,dus k zou t zelf niet doen denk ik

13-09-2008, 03:37
als ik van die vrouw hou zeker.

13-09-2008, 03:38

Citaat door BODYLOTION:
als ik van die vrouw hou zeker.

13-09-2008, 03:42

Citaat door barman:
Trouwen is toch een soort nieuw begin.........Dat kindje dat dan niet van jou is verstoort dat dan toch een beetje

Nee maar het is moelijk om gevoelens te kweken voor een kindje dat niet van jou is,dus k zou t zelf niet doen denk ik
Maar vind jij dan niet dat iedereen een 2e kans verdient?

Stel je zusje zou scheiden en heeft een kindje uit haar 1e huwelijk. Zou je haar dan niet een 2e kans gunnen? Iemand die wel goed voor haar is?

Ik heb een vriendin dat gescheiden is en een kind van 5 heeft. En het is verdomd moeilijk om iemand te vinden die hen beiden accepteert. Dat doet pijn hoor. Ik heb niet zozeer wat tegen dat kindje zelf, maar meer tegen die verdomde ex Ik ben een jaloers type en ik zou daar absoluut niet mee kunnen leven, denk ik. Daarom alleen als ze dood is

Een kind is een kind en die kan er zelf niks aan doen. Die kiest er ook niet voor en wilt graag (en verdient zelfs) een stabiele thuisbasis (te) hebben

Ghair insha 'Allah voor hen die in deze situatie verkeren!

Ik zou dat kind met alle liefde opvoeden en het beschouwen als mijn kindje. Zal het ook niet anders behandelen als k zelf een eigen kind heb. En trouwens weet je hoeveel hassanaath je ervoor krijgt als je de zorg opneemt voor een ander kindje?

13-09-2008, 03:44

Citaat door ZbaqZbaq:
Alleen als ze ''halal'' sex heeft gehad. Gescheiden vrouwen die voor en/of na het huwelijk (dus niet tijdens het huwelijk) sex hebben gehad, krijgen een lxl, meer niet.

Jou ondertekening

13-09-2008, 03:47

Citaat door Hagenese:
Maar vind jij dan niet dat iedereen een 2e kans verdient?

Stel je zusje zou scheiden en heeft een kindje uit haar 1e huwelijk. Zou je haar dan niet een 2e kans gunnen? Iemand die wel goed voor haar is?

Ik heb een vriendin dat gescheiden is en een kind van 5 heeft. En het is verdomd moeilijk om iemand te vinden die hen beiden accepteerd. dat doet pijn hoor. Ik heb niet zozeer wat tegen dat kindje zelf, maar meer tegen die verdomde ex Ik ben een jaloers type en k zou dat absoluut niet mee kunnen leven, denk ik. Daarom alleen als ze dood is

Een kind is een kind en die kan er niks aan doen. Die kiest er ook niet voor en wilt graag en verdient zelfs een stabiele thuisbasis te hebben

Ghair insha 'Allah voor hen die in deze situatie verkeren!

Ik zou dat kind met alle liefde opvoeden en het beschouwen als mijn kindje. Zal het ook niet anders behandelen als k zelf een eigen kind heb. En trouwens weet je hoeveel hassanaath je ervoor krijgt als je de zorg opneemt voor een ander kindje?

Iedereen verdient een 2e kans tuurlijk..........Maar dat hele trouwgedoe komt meer kijken denk ik

Ik denk ook dat ik mezelf niet in zo"n situatie zie terechtkomen en daarom zeg nee ik zou t niet accepteren................Als je in zo"n situatie zit denk je er maybe heel anders over

Maar toch als ik aan trouwen denk is dat niet het plaatje dat ik in gedachten heb

13-09-2008, 03:50



Citaat door barman:
Iedereen verdient een 2e kans tuurlijk..........Maar dat hele trouwgedoe komt meer kijken denk ik

Ik denk ook dat ik mezelf niet in zo"n situatie zie terechtkomen en daarom zeg nee ik zou t niet accepteren................Als je in zo"n situatie zit denk je er maybe heel anders over

Maar toch als ik aan trouwen denk is dat niet het plaatje dat ik in gedachten heb

oke.

Ieder zijn mening

13-09-2008, 03:53

Citaat door Hagenese:
oke.

Ieder zijn mening

Uiteindelijk zouden we t beiden niet doen

Trouwens wat zouden je ouders ervan vinden als je met zo iemand aankwam???

13-09-2008, 03:56

Citaat door barman:
Uiteindelijk zouden we t beiden niet doen

Trouwens wat zouden je ouders ervan vinden als je met zo iemand aankwam???



Gescheiden zonder kids zou ik wel doen. des te meer kans van slagen heeft mijn huwelijk. het komt niet vaak voor dat mensen voor de 2e keer scheiden!

(3la theorie )

Mn ouders? Kweenie man. Als hij een kind zou hebben, dan zouden ze dat niet al te relaxed vinden, denk ik
Maar k kies uiteindelijk he. als k echt zou willen, dan geven ze denk ik wel hun toestemming.

en bij jou?

Pagina's : [1] 2 3 4