Bekijk volle/desktop versie : Dames........ Stel je eens voor



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

12-09-2008, 21:41
Je vriend waar je zielszielsveel van houdt,
Met wie je je toekomst zou delen en al trouwplannen had en dat hij van plan was je hand komen vragen,

Opeens in de bak zal belanden voor 4 tot 5 jaar omdat hij betrokken is geraakt bij een delict of dergelijk,


wat zou je dan doen??

Op hem wachten tot ie vrij is OF gewoon verder gaan met je leven......


Bedenk wel 5 jaar is wel veel,

12-09-2008, 21:43


Ligt eraan hoe oud je bent en wat je tot dan hebt bereikt.

12-09-2008, 21:44

Citaat door lalamona:
Je vriend waar je zielszielsveel van houdt,
Met wie je je toekomst zou delen en al trouwplannen had en dat hij van plan was je hand komen vragen,

Opeens in de bak zal belanden voor 4 tot 5 jaar omdat hij betrokken is geraakt bij een delict of dergelijk,


wat zou je dan doen??

Op hem wachten tot ie vrij is OF gewoon verder gaan met je leven......


Bedenk wel 5 jaar is wel veel,


verder gaan met me leven,

5 jaar is niet niks, je krijgt geen 5 jaar omdat je toevallig door rood bent gereden,

er moet veel meer aan de hand zijn, verkeerde dingen zijn er aan de hand,

en met zo een iemand wil ik mijn leven niet delen

12-09-2008, 21:44
wat maakt dat uit hoe oud je bent, je houdt immers van die jongen en had trouwplannen, zegt dat dan opeens niks meer

12-09-2008, 21:45


hangt er vanaf om welke reden hij in de bak beland.

12-09-2008, 21:46
wat Allah swt wil zal het gebeuren!

12-09-2008, 21:46
Er kan veel veranderen in 5 jaar. Dat hij fouten maakt en dan de gevangenis in gaat was zijn keuze. Daar zou ik niet de dupe van moeten worden.

Ik zou moeilijk kunnen zeggen dat ik ga wachten tot hij eruitkomt en dat alles tussen ons dan nog steeds koek en ei is.

12-09-2008, 21:47

Citaat door lalamona:
Je vriend waar je zielszielsveel van houdt,
Met wie je je toekomst zou delen en al trouwplannen had en dat hij van plan was je hand komen vragen,

Opeens in de bak zal belanden voor 4 tot 5 jaar omdat hij betrokken is geraakt bij een delict of dergelijk,


wat zou je dan doen??

Op hem wachten tot ie vrij is OF gewoon verder gaan met je leven......


Bedenk wel 5 jaar is wel veel,


als hij onschuldig is ga ik er alles voor doen om die er uit te krijgen

12-09-2008, 21:47

Citaat door moumia:
verder gaan met me leven,

5 jaar is niet niks, je krijgt geen 5 jaar omdat je toevallig door rood bent gereden,
er moet veel meer aan de hand zijn, verkeerde dingen zijn er aan de hand,

en met zo een iemand wil ik mijn leven niet delen


Dat heb ik ook niet vermeld, een delict betekent iemand beroofd, iemand geweldadig mishandeld en dergelijke en dan heb ik het vooral niet over dat hij de dader is maar medeplichtig is..

12-09-2008, 21:48

Citaat door lalamona:
wat maakt dat uit hoe oud je bent, je houdt immers van die jongen en had trouwplannen, zegt dat dan opeens niks meer



Jawel, maar anders zou je nog lekker kunnen studeren en je tijd zo vol maken. Ik ga niet 5 jaar lang werken en saai thuis zitten totdat meneertje vrij komt, als we getrouwd zijn en hij komt dan vast te zitten is het een ander verhaal.

12-09-2008, 21:48

Citaat door be_real:
als hij onschuldig is ga ik er alles voor doen om die er uit te krijgen



Machallah

12-09-2008, 21:48
Ik zou zo hard gaan huilen!!!!!
En voor even alleen blijven!! Maar dan zou ik mijn leven oppakken, en doorgaan met het leven en als Allah swt het wilt komen we weer bij elkaar anders is het gewoon elmakteb!!

12-09-2008, 21:49



Citaat door lalamona:
Dat heb ik ook niet vermeld, een delict betekent iemand beroofd, iemand geweldadig mishandeld en dergelijke en dan heb ik het vooral niet over dat hij de dader is maar medeplichtig is..


mijn voorbeeld moest je dus niet té letterlijk nemen

ik bedoel maar dat je niet ZOMAAR 5 jaar celstraf krijgt

12-09-2008, 21:49
Nee, doorgaan met me leven. Door rood rijden belandt hij geen 5 jaar in de cel, dus dan zal er vast en zeker wel iets aan de hand wat echt fout is. De keuze is dan al snel gemaakt, met zo iemand wil ik me leven niet delen.

12-09-2008, 21:50

Citaat door Mar0ekkaas:


Jawel, maar anders zou je nog lekker kunnen studeren en je tijd zo vol maken. Ik ga niet 5 jaar lang werken en saai thuis zitten totdat meneertje vrij komt, als we getrouwd zijn en hij komt dan vast te zitten is het een ander verhaal.


Zelfs als je 25 bent zou je kunnen werken en een opleiding kunnen volgen of zo tot dat hij zijn straf heeft uitgezeten...


Hij was immers je grote liefde of hecht jij daar waarde aan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10