Bekijk volle/desktop versie : als je real bent en je denkt met je verstand is dit de realiteit...



12-09-2008, 15:54
salaam allemaal,
we praten heel makelijk over relatie en verliefd worden, maar zorg eerst dat je alles op en rijtje hebt, maak je studie af en zorg dat je stroomt naar en goede baan en dan pas kan je aan een vrouw denken, we weten alleemaal heel goed als je iemand leuk vind of iemand ziet er goed uit dat tegenwoordig ano 2008 geen enkele rol meer speelt, als je besluit naar degene toe te gaan om haar hand te vragen gaat het niet meer om uiterlijk of relatie van en lang periode, maar de toekomst die je haar kan bieden en dat is de realiteit, elke familie wil het beste krijgen, het is erg moeilijk om de innerlijk te tonen naar de familie maar wat je presenteert, laat je niet gek maken met wat er allemaal speelt om je heen er is veel meer zorg dat je hard werkt en je word zelf beloont met en goede mens en dat leren kenen komt wel wanneer je haar en goed toekomst bied en je hebt je zaakjes voor elkaar dan kunnen juliie praten op en hoge niveau
shokran,

12-09-2008, 15:56


Dat heb je niet in de hand, dingen lopen zoals ze lopen! Accepteer dat es.


En; Boeiend.

12-09-2008, 15:59
Klopt, maar de één kan beter leren dan de ander! Een serieus iemand kan zich wel onderscheiden, zonder daar een hoge studie voor te hebben gevolgd.

12-09-2008, 16:02

Citaat door Ibtissame17:
Klopt, maar de één kan beter leren dan de ander! Een serieus iemand kan zich wel onderscheiden, zonder daar een hoge studie voor te hebben gevolgd.


salaam zuster,
wat ik wil zegen is dat je zaakjes goed regelt (baan,huis) en dan pas naar de toekomst kijken,werk aan jezelef in plaats van elkaar beloftes doen die je niet kan waarmaken
shokran

12-09-2008, 16:08



Citaat door Arpia:
Dat heb je niet in de hand, dingen lopen zoals ze lopen! Accepteer dat es.


En; Boeiend.



alles wat het lot ons brengt acctepeer ik, maar ik acctepeer niet dat ik valse beloftes en met andere meisjes spelletjes speel om daarna weer hetzelefde te doen met en andere werk aan jezelf voordat je en relatie aangaat als je serieus bent.
shokran,