Bekijk volle/desktop versie : pfff



Pagina's : [1] 2

12-09-2008, 10:42
Ik trouw over een maand en nog geen huis

12-09-2008, 10:43


Aiiii das egt niet leukkk:S

12-09-2008, 10:47
Ik heb een groot huis.
Je mag een paar maanden een etage huren als je dat wilt.

12-09-2008, 10:54
in antwerpen, nee ik ga in den haag wonen, ten minste dat is de bedoeling... wordt echt gekkk!!

12-09-2008, 10:59


heb je wel ingeschrebven bij verschillende bedrijven meestal als je van een andere stad komt maak je meer kans op een woning meid en waarom schrijf je je niet in bij zo een kantoor die heel snel huizen regelen kan even niet op de naam komen helaas die heb je er genoeg meid
veel succes

12-09-2008, 11:00
heb je al op verschillende sites gezocht?
ben je al bij makelaars geweest etc etc..???

maak er werk van ipv er alleen maar over te stressen!!!

12-09-2008, 11:03
Je kan inschrijven bij Direct wonen zit aan de laan van meerdervoord in den haag. je kan daar wel snel een huis krijgen alleen betaal ietsje meer

12-09-2008, 11:51
ja, hij staat daar al ingeschreven, daar loopt het ook zo traag

12-09-2008, 11:56
particulier huren? Betaal je wel wat meer maar dan heb je in ieder geval iets en dan kan je altijd nog verder kijken..

12-09-2008, 12:05
En waar Gaan jullie dan nu wonen Na de bruiloft?

12-09-2008, 12:08
lekker slimme volgorde dan
eerst bruiloft plannen dan pas uitkijken naar een huis...het is al erg moeilijk genoeg om een huis te krijgen in Nl vooral als je niet zo lang ingeschreven staat maar om dan al je bruiloft te plannen zonder vooruitzicht

MITS je natuurlijk bij je schoonouders kan, mag en WIL intrekken.

12-09-2008, 12:17
Dan lezen we over een maand in de rubriek liefde en relaties dat een of ander vrouwtje bij haar schoonouders is gaan wonen en ze haar nu als een slaafje zien. Dat haar man tevaak de kant van haar schoonouders trekken blablablblablabla.

TJa wie zijn billen brendt, moet op de blaren zitten. EN jij moet in dit geval op de blaren zitten omdat je je zaakjes niet in orde hebt.

12-09-2008, 12:20



Citaat door Jongenman83:
Dan lezen we over een maand in de rubriek liefde en relaties dat een of ander vrouwtje bij haar schoonouders is gaan wonen en ze haar nu als een slaafje zien. Dat haar man tevaak de kant van haar schoonouders trekken blablablblablabla.

TJa wie zijn billen brendt, moet op de blaren zitten. EN jij moet in dit geval op de blaren zitten omdat je je zaakjes niet in orde hebt.



12-09-2008, 13:03
We wouden kopen en hadden al een huis in gedachte we hadden bijna alles geregeld, maar toch hebben we op het laatste moment gecanceld vandaar!!! Ach ik heb een lieve schoonmoeder, ze kunnen moeilijk hun zoon op straat gooien en hun nieuwe dochter, maar dat is ook niet iets waar ik op sta te wachten.. Jongenman 83 leuk dat je zo positief ingesteld bent... en bedankt dat je me ook goed motiveert! Als mijn moeder me al die jaren als een slaaf heeft behandeld dan zou ik dat van me schoonmoeder ook maar moeten accepteren!!!

12-09-2008, 13:07

Citaat door friese:
We wouden kopen en hadden al een huis in gedachte we hadden bijna alles geregeld, maar toch hebben we op het laatste moment gecanceld vandaar!!! Ach ik heb een lieve schoonmoeder, ze kunnen moeilijk hun zoon op straat gooien en hun nieuwe dochter, maar dat is ook niet iets waar ik op sta te wachten.. Jongenman 83 leuk dat je zo positief ingesteld bent... en bedankt dat je me ook goed motiveert! Als mijn moeder me al die jaren als een slaaf heeft behandeld dan zou ik dat van me schoonmoeder ook maar moeten accepteren!!!



Je moeder heeft ook liefde voor je, je moeder sterft als ze er achter komt dat jij ongelukkig wordt en wou slechts een goede vrouw van je maken.

Een schoonmoeder ziet jou als een lustobject/gebruiksvoorwerp voor haar zoon, je zult het ongetwijfeld nog wel ervaren.



TIP: Lees alle reacties van die gescheiden vrouwen dan merk je al snel wat het woord "schoon" inhoudt.... Is afgeleid van schoon genoeg

Pagina's : [1] 2