Bekijk volle/desktop versie : Een brief schrijven



12-09-2008, 07:05
Wie van de dames wil mij helpen?


Ik heb een diepvriezer gekocht(grote lade vriezer) bij boch en die is nu al 2 keer kapot gegaan.

De eerste keer is ongeveer 3 maanden geleden toenis ier iemand van de hersteldiens langs geweest en heeft deze gerepareerd.
Hij daalde van temperatuur en zo ontdooide al mijn vlees nu begint he tweer en kan ik weer voor de tweede keer mijn inhoud van de vriezer weggooien.

Dit is echt zonde want de eerste keer heb ik 1 grote vuilinszak met vlees weggooid en dit keer was mijn vriezer echt goed gevuld(speciaal ingeslagen voor de ramadan,waarde van 150 euro) en heb ik he tweer weg moeten gooien,tegen de tijd dat er een technieker langs komt is al he tvlees al ontdooid.

Nu moet ik een brief schrijven zodat ik een vergoeding krijg van al het vlees dat ik heb weg moeten gooien,maar ben echt slecht in brieven schrijven.
Is er iemand die zo vriendelijk wilt zijn om mij te helpen??

12-09-2008, 08:18


maak een opzetje, schrijf je verhaal op wat je wilt vertellen, dan zal ik en wellicht andere leden ernaar kijken.....

12-09-2008, 08:36
heb bijna zelfde meegemaakt!

de mijne was gewoon kapot verklaard en kreeg een omruil voorstel (miele)
oh en voor de vlees die je hebt weg gegooit kun je declareren bij de verzekering ik heb rond de 200 euro terug gekregen

succes

12-09-2008, 09:19

Citaat door aicha25x:
Wie van de dames wil mij helpen?


Ik heb een diepvriezer gekocht(grote lade vriezer) bij boch en die is nu al 2 keer kapot gegaan.

De eerste keer is ongeveer 3 maanden geleden toenis ier iemand van de hersteldiens langs geweest en heeft deze gerepareerd.
Hij daalde van temperatuur en zo ontdooide al mijn vlees nu begint he tweer en kan ik weer voor de tweede keer mijn inhoud van de vriezer weggooien.

Dit is echt zonde want de eerste keer heb ik 1 grote vuilinszak met vlees weggooid en dit keer was mijn vriezer echt goed gevuld(speciaal ingeslagen voor de ramadan,waarde van 150 euro) en heb ik he tweer weg moeten gooien,tegen de tijd dat er een technieker langs komt is al he tvlees al ontdooid.

Nu moet ik een brief schrijven zodat ik een vergoeding krijg van al het vlees dat ik heb weg moeten gooien,maar ben echt slecht in brieven schrijven.
Is er iemand die zo vriendelijk wilt zijn om mij te helpen??


Geachte (....),

Voor de tweede achtereenvolgende keer heeft mijn vriezer, die ik bij u heb gekocht, het begeven.

Zoals dat bij de eerste keer is gebeurd, heb ik de inhoud, met een waarde van (..), van de vriezer weg moeten gooien. Destijds is er iemand van uw firma langsgeweest ter reparatie. Dat leek aanvankelijk te hebben geholpen, maar niets is minder waar. De inhoud, met een waarde van (..), heb ik wederom weg moeten gooien.

Graag zou ik de schade vergoedt willen en daarnaast een nieuw apparaat ter vervanging van het oude.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,


(......)

Zoiets. Gewoon heel simpel. Het hoeft niet al te moeilijk of ingewikkeld te zijn. Als zij maar weten wat jij graag wilt. Ze er uiteraard ook je telefoonnummer bij, zodat ze je telefonisch kunnen bereiken. En bel ze zo nu en dan om te vragen of je brief is aangekomen en/of ze er al iets mee hebben gedaan. Wacht hun reactie niet al te lang af.